چگونه مانند والتر وایت لباس بپوشیم: سبک لباس پوشیدن والتر وایت

سبک لباس پوشیدن والتر وایت با ریش پروفسوری و کلاه پورک پای در فیلم برکینگ بد

مجله سارابارا – اگر طرفدار سریال بریکینگ بد باشید حتماً با سبک لباس پوشیدن والتر وایت آشنا هستید. والتر وایت یا همان هایسنبرگ یک مرد خوش اخلاق، خانواده دوست و یک معلم شیمی است که در سریال بریکینگ بد به عنوان یک مجرم شناخته می‌شود.

سبک لباس پوشیدن والتر وایت در سریال بریکینگ بد بسیار ساده و فروتنانه است. اما افراد زیادی بعد از دیدن سریال عاشق استایل لباس پوشیدن او شده اند. در طول سریال در سبک لباس‌های هایسنبرگ تغییر چندانی مشاهده نمی‌شود. با این حال با تغییر رفتار، شخصیت و دیدگاه والتر وایت تغییرات ظریفی هم در نوع لباس پوشیدن او مشاهده می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با هم بررسی کنیم که چگونه می‌توانیم مانند هایسنبرگ لباس بپوشیم.

سبک لباس پوشیدن والتر وایت: کت والتر وایت

یکی از شناخته شده‌ترین لباس‌های والتر وایت کت او است. کت والتر یک کت زیتونی رنگ زیپ‌دار است که مخصوص بازی گلف می‌باشد. در تمام طول مجموعه والتر این کت زیتونی رنگ یا نمونه‌های مشابه آن را به تن دارد. اگر به این کت نمادین هایسنبرگ علاقه دارید می‌توانید نمونه‌های مشابه آن را در برندهایی مانند London Fog پیدا کنید.

در تصویر زیر که یکی از صحنه‌های پایانی سریال است می‌توانید کت والتر وایت را مشاهده کنید. با وجود اینکه سریال تمام شده است اما شما می‌توانید با تهیه یک کت مشابه لباس مخصوص هایسنبرگ را به استایل شخصی خود اضافه کنید.

استایل والتروایت با کت زیپ دار و ریش‌های بلند در سریال برکینگ بد

پیراهن‌های والتر وایت

شخصیت هایسنبرگ برخلاف سلیقه سفت و سختی که در انتخاب کت دارد، برای انتخاب پیراهن دست و دل‌بازتر است و از تنوع رنگی بیشتری استفاده می‌کند. سبک لباس پوشیدن والتر وایت در فصل‌های آخر سریال به این شکل بود که اغلب از پیراهن‌های چهارخانه، راه راه یا ساده آستین بلند استفاده می‌کرد. پیراهن‌های والتر بیشتر سبز یا زرد هستند. همچنین بیشتر این پیراهن‌ها از برند Amanti می‌باشند.

یکی دیگر از پیراهن‌های والتر وایت که بیشتر طرفداران بریکینگ بد با آن آشنا هستند پیراهن زرد راه راه او است. اگر توجه کرده باشید هایسنبرگ زیر تمام پیراهن‌های آستین بلند خود یک تی‌شرت ساده سفید رنگ می‌پوشد. تیشرت‎‌های سفید رنگ، ساده و کاربردی هستند و شما می‌توانید با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه یک تیشرت سفید مطابق استایل هایسنبرگ خریداری کنید.

استایل لباس پوشیدن والتر وایت: شلوارها

زمانی که هایسنبرگ در بیابان‌های نیومکزیکو نیست و با لباس زیر تنگ خود پرسه نمی‌زد، اغلب شلوارهای ساده‌ای می‌پوشد. شلوارهای والتر معمولاً گشاد یا شلوارهای مجلسی هستند. رنگ این شلوارها هم معمولاً قهوه‌ای یا خاکی است. در تصویر زیر می‌توانید نمونه مشابهی از شلوارهای والتر وایت را مشاهده کنید.

این شلوار که رنگ‌های متنوعی دارد از برند Haggar است. پیدا کردن شلوارهای مشابه والتر خیلی سخت نیست و شما می‌توانید استایل خود را به راحتی با سبک لباس پوشیدن والتر وایت تطبیق دهید.

شلوارهای ساده و گشاد والتر وایت در سریال برکینگ بد

جوراب‌های فانتزی والتر

جوراب‌های جالب والتر که اولین بار آن‌ها را در قسمت آزمایشی سریال دیدیم معمولاً رنگ‌های تیره (قهوه‌ای یا سیاه) و طرح‌های مختلفی دارند. شاید از نظر بعضی افراد این نوع جوراب‌ها کمی از مد افتاده به نظر برسند اما فراموش نکنید استایل هایسنبرگ به نوبه خود یک مد محسوب می‌شود. پس اگر نتوانستید در کشوی پدربزرگتان این مدل جوراب‌ها را پیدا کنید، می‌توانید با مشاهده نمونه مشابه آن‌ها در فروشگاه‌ها به دنبال این نوع جوراب‌ها بگردید.

سبک لباس پوشیدن والتر وایت: کفش‌ها

اگر به سبک لباس پوشیدن والتر وایت علاقه دارید امکان ندارد جذب چکمه‌های چرم جیر او نشده باشید. این چکمه‌ها از جمله کفش‌های مردانه  Wallabee برند Clarks Originals هستند. البته هایسنبرگ اولین نفری نبود که باعث افزایش محبوبیت این چکمه‌ها شد.

 اما این کفش‌ها با استایل هیچ‌کس به اندازه والتر وایت جور نیستند. درواقع با پوشیدن این چکمه‌های شبیه به آدم‌های سرکش و باحال به نظر می‌رسید!

در زیر می‌توانید کفش‌های مردانه Clarks Originals را که کاملاً مطابق استایل هایسنبرگ هستند مشاهده کنید.

عینک و اکسسوری‌های هایسنبرگ

شما نمی‌توانید بدون داشتن یک عینک طبی مدل خلبانی شبیه به هایسنبرگ لباس بپوشید. حتی اگر تمام لباس‌هایی که تا اینجا ذکر شد را تهیه کنید و پشت فرمان ماشین پونتیاک آزتک خود بنشینید و به سراغ جاسوس‌های سطح پایین بروید، باز هم بدون این عینک نمی‌توانید شبیه به والتر وایت باشید.

برای اینکه سبک لباس پوشیدن خود را هرچه بیشتر شبیه سبک لباس پوشیدن والتر وایت کنید، می‌توانید عینک‌هایی مانند عینک کالابریا را برای خود خریداری بکنید.

استایل لباس پوشیدن والتر وایت: کلاه

با شروع شیمی درمانی والتر وایت و ریختن موهای او، کلاه‌ها نقش پررنگی در استایل او بازی کردند. کلاه pork pie کلاهی است ک او در ببیشتر قسمت‌های فیلم بر روی سرش می‌گذارد و ظاهری شرور تر از همیشه به خود می‌گیرد.

اگر چه از دلایل مهم استفاده از کلاه در استایل لباس پوشیدن والتر وایت، نشان از ورود او به دنیای خلافکاران بوده است اما عوامل سریال دلیل دیگری برای اینکارداشتند. کلاه والتر وایت برای جلوگیری از سوختگی پوست سرش در اثر تابش آفتاب به استایل این شخصیت اضافه شد.

کلاه پورک پای مشکی معروف والتر وایت همراه با کت و شلوار مشکی رنگ

کمربند

والتر وایت اغلب با شلوارهای گشاد خود یک کمربند هم می‌پوشد. کمربندهای هایسنبرگ درست مانند سایر لباس‌های او کاملاً معمولی هستند و طراحی ساده‌ای دارند. کمربندهای او اغلب سیاه یا قهوه‌ای هستند و سگک‌های سنتی دارند. برای مثال می‌توانید از کمربندهای برند Kenneth Cole که با ترکیب رنگ لباس‌های والتر وایت تطابق دارند استفاده کنید.

ساعت والتر وایت

همانطور که می‌دانید والتر وایت معلم شیمی است و این موضوع را در استایل خود هم به نمایش می‌گذارد. او از یک ساعت ماشین حساب دار منحصربه‌فرد استفاده می‌کند. با در نظر گرفتن استانداردهای دنیای امروز دیگر ساعت‌های مچی ماشین حسابدار از مد افتاده‌اند چون همه گوشی‌های هوشمند یک ماشین حساب داخلی دارند.

با این وجود اگر می‌خواهید استایل خود را به صورت دقیق و با جزئیات کامل با سبک لباس پوشیدن والتر وایت تطبیق دهید به این یک مورد هم نیاز پیدا خواهید کرد. برند کاسیو یک ساعت ماشین حساب دار تولید کرده است که دقیقاً مشابه ساعت هایسنبرگ است.

جمع بندی

با توجه به موارد ذکر شده اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان به استایل والتر وایت هستید، می‌توانید با تهیه چند لباس و اکسسوری ساده استایلی مشابه استایل او را برای خود بسازید. سبک لباس پوشیدن والتر وایت بسیار ساده است و می‌توانیم بگوییم برای هر کسی مناسب می‌باشد. فقط کافیست کمی خلاقیت به خرج بدهید و متناسب با سن خود لباس‌هایی را بپوشید که بیشترین شباهت را به او داشته باشد. پس چرخی در فروشگاه اینترنتی خرید لباس ما بزنید و آیتم‌هایی شبیه سبک لباس پوشیدن والتر وایت را برای خود خریداری کنید.