استایل کیلین مورفی چگونه است و این بازیگر بیشتر چه لباس‌هایی می‌پوشد

مجله سارابارا – کیلین مورفی را همه می‌شناسند. بازیگر 47 ساله که پای ثابت بازی در فیلم‌های نولان است. این بازیگر ایرلندی بعد از بازی در سریال پیکی بلایندرز در نفش تامی شلبی بسیار مورد توجه قرار گرفت و به زیر ذره بین روزنامه‌ها و مجلات مختلف آمد. از لهجه‌ی بریتانی غلیظ او گرفته تا بازی حرفه‌ای در صحنه‌های درام سریال تا پک‌های عمیق سیگارش و البته تیپ و مدل لباس پوشیدنش. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به موضوعات مد و فشن علاقه دارند حتما استایل کیلین مورفی برای شما جذاب خواهد بود. پس در ادامه با ما همراه باشید تا سری به کمد لباس‌های کیلین مورفی بزنیم و ببینیم استایل کیلین مورفی چگونه است و چقدر با تامی شلبی توی سریال تفاوت دارد.

لباس‌هایی با رنگ‌های خنثی

کیلین مورفی علاقه زیادی به لباس‌های ساده با رنگ خنثی دارد. رنگ هایی مثل مشکی، خاکستری، کرم،قهوه ای و سفید آن دسته از رنگ هایی هستند که او به آنها علاقه دارد و در مراسم‌ها و مصاحبه‌های مختلف با این رنگ لباس‌ها دیده می‌شود.

مدل مو

مدل موی بلند کیلین مورفی با فرق وسط شاید بیشترین تفاوت بین استایل کیلین مورفی در دنیای واقعی، و تامی شلبی در دنیای سریال، مدل موهای آن‌ها باشد. کیلین مورفی هیچ علاقه‌ای به مدل موی خود در سریال ندارد و ازآن بدش می‌آید. او در مصاحبه با woman and home گفته: “مردم از من درخواست می‌کنند تا موهایم را مانند تامی کوتاه بکنم. این دیوانه کننده است. این مدل مو برای من ساخته نشده.” اگر سری به روزنامه‌ها و مجلات بزنید متوجه می‌شوید که  بیشتر اوقات موهای او بلند است و فقط در زمان‌های فیلم برداری موهای خود را کوتاه می‌کند.

رنگ سرمه‌ای

استال مورفی در اکران فیلم دانکرک با کت و سلوار سرمه‌ای کیلین مورفی از وفاداران به رنگ سرمه‌ای است و او را با این رنگ، هم در سریال و هم در دنیای واقعی می‌توانید ببینید. مورفی جدای علاقه‌ای که به رنگ‌های خنثی دارد، توجه ویژه‌تری به این رنگ داشته و در مراسم‌های زیادی کت و شلواری‌های به این رنگ را بر تن کرده است. تصویر بالا استایل کیلین مورفی در اولین اکران فیلم دانکرک در دابلین است. مورفی دراین مراسم یک کت و شلوار سرمه‌ای با پیراهن زغالی را پوشیده است.

لباس‌های راه راه

کیلین مورفی با تیشرت طرح راه راه با خط‌های سفید مشکی با یک نگاه به داخل کمد لباس‌های کیلین مورفی متوجه خواهید شد آیتم محبوب دیگر او برای پوشیدن، انواع تیشرت‌های مردانه راه راه است. این مدل که برگرفته از سبک پاریسی است خبری از شلوغی در آن نیست و این خط‌های راه راه نهایت طرح‌هایی است که در استایل کیلین مورفی دیده می‌شود. کیلین مورفی لباس‌های طرح راه راه را برای استایل خیابانی و کژوال خود استفاده می‌کند.

لباس‌های جین

بازیگر نفش تامی شلبی با شلوار جین تنگ مشکی و کت جین نیلی رنگ همراه با چکمه‌های چلسی قهوه‌ای تیره شلوارهای جین تنگ برای این بازیگر 47 ساله با قد 172 سانتی متر، انتخابی ایده آل هستند و استایل کیلین مورفی را بلندتر از آنچه که هست نشان می‌دهد. علاوه بر آن کت‌های جین مشکی و آبی، تمام آن چیزی هستند که برای تبدیل شدن به یک مدل زیبا و جذاب نیاز دارد. کیلین مورفی شلوار و کت‌های جین را برای استایل خیابانی خود انتخاب می‌کند و کمتر با این استایل در اکران فیلم‌ها و مراسم های رسمی حاضر می‌شود. همچنین مشخص است که خبری از این استایل در سریال پیکی بلایندرز نیست. در عکس بالا او این دو آیتم را با هم استفاده کرده است. ترکیب شلوار جین تنگ مشکی با کت جین نیلی رنگ همراه با چکمه‌های چلسی قهوه‌ای تیره.

کلاه فلت کپ

انواع کلاه فلپ کپ در سریال پیکی بلایندرز یکی از کلاه‌هایی که پیکی بلایندرز آن را معروف کرد و روی سر تامی شلبی به درستی جای گرفت، کلاه فلت کپ مدل کارگری است. این کلاه در اوایل قرن نوزدهم به خصوص در انگلستان رواج پیدا کرد. ظاهر این کلاه ظاهری گرد با لبه کوتاه و تاجی صاف است و بیشتر مخصوص استایل وینتیج یا استایل های مد قدیمی می‌باشد. کیلین مورفی از این کلاه فقط در سریال استفاده کرده و کمتر پیش آمده در دنیای واقعی آن را روی سرش بگذارد. به طور کلی او زیاد طرفدار کلاه‌ نیست. به غیر از زمان‌های فیلم برداری یا عکاسی برای مجله‌ها و سایت‌ها، استایل کیلین مورفی را با کلاه نمی‌بینید.

استایل نورمکور

هدف از استایل نورمکور، “خاص نبودن” و تقلید از استایل “افراد عادی” است. یعنی شما لباسی بپوشید که اکثر افراد آن را می‌پوشند و تفاوت بسیاری زیادی با لباس‌های معمولی ندارد. کیلین مورفی طرفدار این سبک از پوشش است و لباس‌هایی می‌پوشد که توسط اکثر افراد جامعه پذیرفته شده و نرمال هستند. اگر او را در از پشت سر در خیابان ببینید متوجه نخواهید شد که او یکی از معروف ترین بازیگران دنیا است. شاید استایل کیلین مورفی و پیروی او از سبک نورمکور، نوعی تلاش برای فاصله گرفتن او از دنیای پر زرق و برق سلبریتی‌ها و داشتن یک زندگی عادی و به دور از حاشیه همراه خانواده خود است.

اکسسوری‌ها

ساعت مچی کیلین مورفی و ساعت جیبی او با زنجیر ساعت طلایی در پیکی بلایندرز ساعت‌ها اکسسوری مورد علاقه کیلین مورفی هستند و او تنها از ساعت و گاهی از یک عینک آفتابی بعنوان اکسسوری استفاده می‌کند. در استایل کیلین مورفی خبری از انواع گوشواره‌ها، گردن بندهای بزرگ و دست‌بندهای توی چشم نیست. در دنیای پیکی بلایندرز نیز اکسسوری معروف او گیره کراوات و ساعت جیبی طلایی است که همیشه داخل جیب کت خود می‌گذارد و بند ساعت طلایی آن امضای استایل زیبای او در سریال پیکی بلایندرز است.

کیلین مورفی با ریش

ظاهر کیلین مورفی با ریش و صورت اصلاح نشده در فیلم یک مکان ساکت اگرچه همه قیافه او را چه در بیشتر فیلم‌ها و چه در دنیای واقعی بدون، ریش به یاد ‌می‌آورند اما گاهی هم پیش می‌آید که او ریش‌های خود را اصلاح نکند و بعد دیگری از زیبایی خود را به رخ بکشد. استایل کیلین مورفی با صورت اصلاح نشده در فیلم “یک مکان ساکت” یک تغیرر بزرگ است. تغییری که شاید کمتر پیش بیاید شبیه آن را ببینیم.

استایل او در فیلم اوپنهایمر

استایل کیلین مورفی در فیلم اوپنهایمر با یک کلاه فدورا و کت و شلوار طوسی رنگ و اما برسیم به استایلکیلین مورفی در آخرین فیلمی که در آن بازی کرده. فیلم اوپنهایمر که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده و بخش بزرگی از محبوبیت خود را مدیون حضور کیلین مورفی در این فیلم است. استایل کیلین مورفی در این فیلم مورد توجه زیادی قرار گرفته و همه آن را با استایل او در سریال پیکی بلایندرز مقایسه می‌کنند.. کت و شلوارهای کلاسیک با جلیقه و کراوات که همگی به رنگ‌های خنثی مثل مشکی و خاکستری هستند. اما این بار خبری از مدل موی قبلی نیست و کیلین مورفی به جای کلاه فلت کپ از یک کلاه فدورا استفاده می‌کند. همچنینی دیگر خبری از آن ساعت معروف طلایی که تامی شلبی با خود داشت نیز خبری نیست و از کمترین میزان اکسسوری استفاده شده است.