بهترین گجت های پوشیدنی 2021: وقتی همه چشم‌ها به سوی شما برمی‌گردد

مجله سارابارا – گجت‌های پوشیدنی از دسته محصولات در حال توسعه‌ای هستند که فراتر از تصورات شما ظاهر می‌شوند. بعضی از شرکت‌های بزرگ تکنولوژی مانند کوالکام و اینتل به صنعت گجت‌های پوشیدنی امیدوار هستند. غول خرده فروشی آنلاین یعنی آمازون انگلستان یک فروشگاه مخصوص گجت‌های پوشیدنی تأسیس کرده است، این نشان می‌دهد صنعت این گجت‌ها ماندگار خواهد بود. بسیاری از بهترین گجت های پوشیدنی به راحتی در سراسر جهان در دسترس هستند. در ادامه با بعضی از بهترین گجت‌هایی که با پوشیدن آن‌ها نگاه همه رو به سمت خود جذب می‌کنید آشنا خواهید شد.

تصویر ۱

۱٫   بهترین گجت های پوشیدنی: JawBone UP

این گجت یکی از محبوب‌ترین مچ‌بندهای مخصوص تناسب اندام است و به شما کمک می‌کند چرخه خواب خود را درک کنید، بهتر حرکت کنید و بهتر غذا بخورید. این مچ‌بند به برنامه‌ای متصل می‌شود که حرکات و جزئیات خواب را از UP24 یا مچ‌بند UP نمایش می‌دهد، در زمان پیشرفت به شما تبریک می‌گوید و حتی چالش‌هایی تنظیم می‌کند. حتی می‌توانید موفقیت‌های خود را از طریق برنامه UP با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تصویر ۲

۲٫   گجت Samsung Gear 2

این مورد از بهترین گجت های پوشیدنی یک ساعت هوشمند تکامل یافته است. نکته قابل توجه در مورد این دستگاه صفحه نمایش ۱٫۶۳ اینچی SUPER AM OLED و وضوح تصویر ۳۲۰ x 320 پیکسلی آن است. با این حال فقط افرادی که تلفن‌های هوشمند سامسونگ دارند می‌توانند از Gear 2 استفاده کنند زیرا این ساعت هوشمند فقط با بعضی از گوشی‌های هوشمند مدل گلکسی سامسونگ جفت می‌شود. می‌توانید از این ساعت برای پاسخگویی به تماس‌های خود در حین رانندگی استفاده کنید. اعلان‌های مربوط به ایمیل و پیام‌ها روی صفحه گوشی نمایان می‌شوند. Gear 2 بر روی Tizen اجرا می‌شود و دارای پردازنده دو هسته‌ای ۱ گیگاهرتزی است.

تصویر ۳

۳٫    بهترین گجت های پوشیدنی: FitBit Flex

این مچ‌بند بامزه و انعطاف‌پذیر به شما کمک می‌کند تمرین‌های خود را به یک بازی تبدیل کنید که بر اساس زندگی روزمره شما تنظیم می‌شود. هدفمند Fitbit Flex این است که به شما کمک کند تناسب اندام خود را به دست بیاورید حتی اگر یک بار هم قدم در باشگاه نگذاشته باشید. این مچ‌بند که رنگ‌ها جذابی هم دارد علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کند از روی مبل بلند شوید و ورزش کنید می‌تواند به عنوان یک اکسسوری جذاب هم به کار برود.

تصویر ۴

۴٫   بند سینه پارچه‌ای NuMetrex

این بند سینه از تکنولوژی پارچه حسگر قلب برای کنترل ضربان قلب استفاده می‌کند. این بند شامل یک نوار نرم و سنسورهای ضربان قلب است که درون پارچه بافته شده‌اند. این پارچه کشی در زمان نفس کشیدن حرکت می‌کند. یک فرستنده کوچک در جیب جلوی بند قرار می‌گیرد. پارچه این بند سینه سریع خشک می‌شود و رطوبت را از بدن دور می‌کند. می‌توانید از مورد از بهترین گجت های پوشیدنی همراه با ساعت‌های ورزشی که دارای قابلیت کنترل ضربان قلب هستند، گوشی‌های هوشمند و تجهیزات مخصوص تمرین‌های هوازی استفاده کنید.

۵٫   بهترین گجت های پوشیدنی: عینک گوگل

این مورد معروف‌ترین گجت پوشیدنی چشم در جهان است که می‌تواند نمونه‌ای مثال زدنی از گجت های پوشیدنی باشد. عینک گوگل می‌تواند اطلاعات را بدون نیاز به استفاده از دست و روی یک نمایشگر به شما نشان دهد. کاربران این عینک می‌توانند با وارد کردن دستورات صوتی از اینترنت هم استفاده کنند.

با پوشیدن این عینک می‌توانید تمام اطلاعات موجود در جهان را مشاهده کنید و به جستجوهای دقیق گوگل دسترسی خواهید داشت. این عینک یک صفحه LCD کوچک دارد که جلوی چشم قرار می‌گیرد و می‌توان از طریق لمس یا دستورات صوتی آن را کنترل کرد. با پوشیدن این گجت می‌توانید هم‌زمان ظاهر خاصی داشته باشید و تماس بگیرید، اینترنت گردی کنید و چیزهایی که می‌بینید را ضبط کرده یا به اشتراک بگذارید.

تصویر ۵

۶٫   گجت Get Active Slim

این گجت یک داشبورد شخصی لمسی است که فعالیت‌های شما را ردیابی کرده و کیفیت خواب را اندازه‌گیری می‌کند. این دستگاه طراحی چشمگیری دارد که کاملاً مطابق مد است. از جمله کاربردهای آن می‌توانیم به شمارش تعداد قدم‌های روزانه، میزان کالری‌های سوزانده شده، مسافت طی شده، زمان فعالیت، استراحت در یک روز، ردیابی خواب و… اشاره کنیم. این دستگاه دارای یک سنسور شتاب سنج سه بعدی و یک نمایشگر LED است، داده‌ها را به مدت ۱۵ روز ذخیره می‌کند و می‌تواند به صورت آنلاین و با استفاده از کابل USB همگام‌سازی شود.

تصویر ۶

۷٫   بهترین گجت های پوشیدنی: کفش LECHAL GPS

نقشه‌هایی که روی تلفن‌های هوشمند وجود دارند می‌توانند در زمان‌هایی که باتری یا شارژ ردیاب تمام می‌شود کمک مفیدی باشند. اما قدم زدن در مکانی ناآشنا آن هم وقتی به صفحه گوشی هوشمند خود خیره شده‌اید کار دشواری است. با استفاده از این کفش‌ها که از قابلیت اتصال از طریق بلوتوث پشتیبانی می‌کنند و از طریق بازخوردهای لمسی به کاربر اطلاع می‌دهند باید از کدام مسیر برود دیگر لازم نیست گزینه نقشه‌های گوشی‌ها را در نظر بگیریم.

 این مورد از بهترین گجت های پوشیدنی هم به شکل کفش و هم به شکل کفی کفش در دسترس است. اپلیکیشن مخصوص این کفش‌ها با استفاده از GPS مسیرها را تشخیص می‌دهد و با ارسال یک لرزش ملایم به کفش پای راست یا چپ مسیر را به کاربر اطلاع می‌دهد. همچنین می‌توانید از این برنامه به عنوان یک ردیاب تناسب اندام استفاده کنید و سابقه خود را در مکان‌هایی که قبلاً بوده‌اید بررسی کنید.

تصویر ۷

۸٫   حلقه Fin

امروزه تکنولوژی گجت‌های پوشیدنی از مچ‌بندها و ساعت‌های مچی فراتر رفته است. حلقه Fin یک گجت مبتنی بر حرکت است که با استفاده از آن می‌توانید دستگاه‌ها را کنترل کنید. با فعال کردن بلوتوث می‌توانید با کشیدن انگشت شست خود روی انگشتان دیگر هر دستگاه هوشمندی را کنترل کنید. وقتی از این حلقه استفاده می‌کنید کافی است یک ضربه روی انگشت خود بزنید و بین دستگاه‌های مختلف جابه‌جا شوید. می‌توانید از این حلقه برای بازی کردن، ارائه کنفرانس‌های تجاری، در حین رانندگی و برای کنترل AC بدون برداشتن دست از روی فرمان استفاده کنید. همچنین این حلقه قابلیت عکس‌برداری و اشتراک‌گذاری آن را هم دارد.

تصویر ۸

جمع‌بندی

در این مطلب بهترین گجت های پوشیدنی را بررسی کردیم. بسیاری از این گجت‌ها علاوه بر کاربردهایی که دارند برای استایل‌های مختلف هم مناسب هستند و می‌توانید آن‌ها از آن‌ها به عنوان یک اکسسوری جذاب هم استفاده کنید.

کلمه کلیدی: بهترین گجت های پوشیدنی

منبع:

https://www.businesstoday.in/magazine/cover-story/story/wearable-tech-google-glass-jawbone-up-fitbit-flex-137630-2014-09-01