استایل جی‌جی حدید چگونه است و این مدل آمریکایی چه می‌پوشد؟

مجله سارابارا ـ جی‌جی حدید مدل مشهور و جذاب آمریکایی، از آن دسته از مدل‌هایی است که روی جلد مجله‌ها یا در کت واک شوی برند‌های مختلف دیده می‌شود و در واقع چهره‌ای آشنا و محبوب در صنعت مد و فشن است. در این مطلب از سری مطالب مجله‌ی سارابارا همراه شوید تا در مورد استایل و سبک و سیاق جی‌جی بیشتر بدانید.

بیوگرافی جی‌جی حدید

جی جی حدید با نام اصلی (جلنا نورا حدید) متولد ۲۳ آپریل ۱۹۹۵ میلادی در شهر لس‌آنجلس آمریکا هست. او حرفه مدلینگ را از مادرش یولاندا حدید، که خود از مدل‌های مشهور دنیای مد و فشن بوده، به ارث برده است. در حقیقت می‌توان گفت جی‌جی حدید استعداد این حرفه را در خون و رگ خود دارد. به گفته‌ی خود جی‌جی او این حرفه را از ۲ سالگی آغاز کرده است و استعدادش توسط یکی از شرکت های معروف و یکی از دوستان خانوادگی او کشف شده است. پدر او، محمد حدید، دو رگه فلسطینی-آمریکایی، یکی از موفق‌ترین افراد در حوزه املاک و مستغلات هست.

او پس از گذراندن چند تجربه‌ی کاری در سن کودکی، این حرفه را برای مدتی کنار گذاشت تا بتواند به علایق شخصی خود، یعنی اسب سواری و والیبال بپردازد. همچنین او تمایل داشت که به دبیرستان برود و درس بخواند و زندگی نرمالی داشته باشد. جی‌جی‌ حدید تحصیلات خود را در دبیرستان مالیبو ادامه داد و در سال ۲۰۱۳ فارغ التحصیل شد و همچنین توانست در همان سال در رشته‌ی والیبال به المپیک جوانان راه پیدا کند. در ادامه‌ی راه زندگی، جی‌جی حدید در پاییز ۲۰۱۳ پس از اتمام دبیرستان، به سواحل شرقی آمریکا رفت تا در رشته روانشناسی جنایی به تحصیلات خود ادامه دهد. اما در همان سال‌های درس خواندن و دانشگاه، نیز به طور حرفه ای شروع به همکاری با IMG MODELS کرد و به دلیل عدم تطابق کلاس های درسی با برنامه کاری اش، مجبور شد تا دانشگاه را به طور موقت ترک کند.

شلوار جین، آیتمی پر تکرار اما دوست داشتنی در استایل جی‌جی حدید!

یکی از آیتم‌هایی که تقریبا می‌توان گفت در کمد لباس تمام آدم‌ها پیدا می‌شود، شلوار‌های جین هستند که هر کسی به نسبت فرم بدنش جنس و شکل خاصی از آن را خریداری می‌کند. در مورد استایل جی‌جی حدید هم می‌توان گفت که او این آیتم را با خیلی از آیتم‌های دیگر ست می‌کند و در استایلش به کار می‌برد. به گونه‌ای که با کت‌ها و پلیور‌های اور سایز یا تی‌شرت‌های ساده یا پرینت‌دار و حتی کراپ تاپ‌های جذاب، آن را استایل می‌کند و تعداد زیادی از شلوار جین با شکل‌ها و فرم‌های مختلف را در استایل جی‌جی حدید می‌توانید ببینید.

بررسی استایل جی‌جی حدید

سر تا پا مشکی و دیگر هیچ

مشکی یک رنگ خنثی و جذاب است که عیوب یک فرم بدنی را می‌تواند اصلاح کند و شما را بی عیب و نقص و جذاب نشان دهد. دیگر چه بهتر از این که سر تا پا مشکی بپوشید؟ همانطور که می‌بینید، استایل جی‌جی حدید هم با آیتم‌های سر تا پا مشکی دیده می‌شود و به بهترین شکل ممکن ظاهر می‌شود. اگر بخواهیم دقیقا این استایل را به یکی از سبک‌های دنیای سبک شناسی مد و فشن شباهت بدهیم، می‌توانیم بگوییم که استایل جی‌جی حدید تامبوی هست و آیتم‌هایی را در استایل خود به کار می‌برد که می‌توانند به راحتی مردانه یا زنانه باشند و با دقت تمام و ظرافت‌های زنانه آن را ترکیب می‌کند. اما اگر تا الان از سر تا پا مشکی پوشیدن بدتان می‌آمد، بهتر است بدانید استایل جی‌جی حدید هم با این آیتم‌ها تکمیل می‌شود و زیبا می‌شود، پس چرا شما این استایل را امتحان نکنید؟

استایل جی جی حدید

اسپورت و ورزشی، اما راحت

استایل جی‌جی حدید اِلِمان‌ها و سبک‌های مخصوص به خودش را دارد و نمی‌توان دقیق گفت که او به سبک و سیاق کژوال لباس می‌پوشد یا تامبوی و غیره! چون در بعضی مواقع او را می‌توان با سبک و سیاق اسپورت و ورزشی که با استایل شیک ترکیب شده است، دید. پوشیدن شلوار گرمکن و هودی با بوت و کیف دستی می‌تواند میکس و تلفیق جالبی از چند استایل باشد. البته که می‌توان گفت این استایل راحت برای مسافرت و داخل هواپیما نشستن هم مناسب است.

استایل جی‌جی حدید

بوت‌های ویمسیکال

همیشه هم نمی‌شود گفت که استایل جی‌جی حدید اسپورت و تام‌بوی هست گاهی وقت‌ها هم آیتم‌های استایل شیک یا حتی ویمسیکال (سبک خیال بافی؛ رنگ های متنوع، پذیرش میکس و مچ رنگ‌ ها، ترکیب پترن ها و بافت پارچه ها) را در سبک پوشش او می‌توان دید. شاید این سبک را در اکسسوری‌ها و جواهرات ریزی که می‌پوشد، ببینید اما هر چند کم، او به چنین سبکی لباس می‌پوشد و البته که اکسسوری رنگی مانند بوت ویمسیکال با پلیور رنگی پوشیده می‌شود تا هماهنگی آن با آیتم‌های دیگر برقرار شود و همچنین جلوه‌ بیشتری داشته باشد.

استایل جی جی حدید

عینک، اکسسوری همیشگی استایل جی‌جی حدید

اگر به استایل‌ جی‌جی حدید و در واقع نوع پوشش او دقت کنید، متوجه می‌شوید که او بدون عینک آفتابی از خانه بیرون نمی‌رود و به نوعی عینک جز همیشگی استایلش به حساب می‌آید. عینک‌هایی با مدل‌ها و فریم‌های مختلف را در استایل جی‌جی حدید می‌بینیم و اینکه جسارت جی‌جی‌ حدید را در زدن عینک‌های جذاب نمی‌توان نادیده گرفت!

استایل جی‌جی حدید
عینک اکسسوری همیشگی

منبع عکس‌ها : getty images