راز زیبایی باربی معروف سینما، مارگو رابی

مارگو رابی در مراسم اکران فیلم باربی در مکزیک
مجله سارابارا – بلوند زیبای هالیوودی این بار با بازی در فیلم باربی برگشته تا دوباره تمام بیلبوردها و صفحات اول مجله‌های مد را از آن خودش بکند. مارگو رابی بازیگر 33 ساله اهل استرالیا است. او بازیگری را از دوران دبیرستان شروع کرد و در فیلم‌های معروفی مانند گرگ وال استریت، بلاکباسترها و روزی روزگاری هالیوود ایفای نقش کرده است. آخرین فیلم او که این روزها بر سر زبان‌ها افتاده و همه درباره‌ی آن صحبت می‌کنند، فیلم باربی است. مارگو در این فیلم از انواع لباس‌های رنگارنگ و شاد استفاده کرده و استایل او نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده است. پس اگر شما نیز مثل ما شیفته زیبایی او در این فیلم شده‌اید و دوست دارید مانند او لباس بپوشید، همراه ما باشید تا با هم به بررسی استایل مارگو رابی در فیلم باربی بپردازیم و به راز زیبایی او در این فیلم پی ببریم.

رنگ صورتی حرف اول را میزند

مارگو رابی و رایان گاسلینگ با لباس صورتی در ماشین در فیلم باربی با یک نگاه کلی به پوسترها و فضای فیلم متوجه این موضوع خواهید شد که همه چیز به رنگ صورتی است. لباس‌های مارگو نیز همینطور. او در این فیلم از لباس‌هایی استفاده کرده است که بشدت شاد و فانتزی هستند و اغلب به رنگ‌ صورتی و رنگ‌های نزدیک به آن می‌باشند. پس اول از همه سری به یک فروشگاه‌ خرید لباس بزنید و چند دست لباس صورتی برای خود بخرید.

 اکسسوری‌های زیاد و جذاب

انوع اکسسوری های مورد استفاده توسط مارگو رابی در فیلم باربی چیز دیگری که باید هنگام لباس پوشیدن مانند مارگو رابی به آن توجه کنید این است که او از انواع مختلفی از اکسسوری‌های بزرگ و جذاب استفاده کرده است. مینیالیست بودن را کنار بگذارید و انواع گوشواره‌های بزرگ، گردنبند‌ها و عینک آفتابی‌هایی که او بارها از آن‌ها در سکانس‌های مختلف فیلم استفاده کرده را بخرید. زرق و برق و اکسسوری‌های توی چشم و جذاب چیزی است که برای داشتن استایلی شبیه باربی نمی‌توان از آن صرف نظر کرد.

کیف و کفش باربی

کفش های پاشنه بلند و کیف های کوچک صورتی در فلم باربی قانون بعدی برای لباس پوشیدن مانند مارگو رابی در فیلم باربی، کفش‌های پاشنه بلند و کیف‌های زنانه کوچک هستند. انواع کفش‌های پاشنه بلند صورتی یا قرمز را بپوشید و کیف دستی‌های کوچک را با خود حمل کنید. بدانید که قرار نیست این کیف‎‌ها نقش حمل کننده اشیاء را برای شما بازی کنند. کیف فقط یک جنبه ی دکوری دارد و اکسسوری شما حساب می‌شود. پس کیف‌تان را خالی و سبک نگه دارید تا بتوانید راحت همه جا آن را با خود حمل کنید.

کلاه باربی

چهار مدل کلاه که مارگو در فیلم باربی استفاده کرده است. مارگو در قسمت‌های مختلف فیلم، زیبایی بی‌اندازه خود را با انواع کلاه‌های مختلف چند برابر کرده است. او به خوبی می‌داند چه کلاهی را در چه زمانی و با چه لباسی ست کند و به اهمیت استفاده از کلاه در استایل‌های مختلف پی برده است. پس برای داشتن استایل باربری، استفاده از انواع کلاه زنانه را فراموش نکنید.

آرایش متوسط

آرایش متوسط بازیگر باربی در این فیلم آرایش مارگو رابی در فیلم باربی آرایشی متوسط حساب می‌شود. او در استفاده از لوازم آرایشی زیاده روی نکرده و تا جای ممکن ظاهر طبیعی صورت خود را حفظ کرده است. به طور کلی، او زیاد طرفدار استفاده از لوازم آرایشی نیست و در مصاحبه‌های خود بارها به این موضوع اشاره کرده که از لوازم آرایشی کمی استفاده می‌کند و به سلامت پوست خود اهمیت زیادی می‌دهد. تا جایی که گفته به استفاده از انواع ماسک‌های مراقبت از پوست اعتیاد دارد. پس یادتان باشد لوازم آرایشی در استایل باربی نقش پررنگی ندارند و فقط برای آراستگی صورت استفاده می‌شوند.

مارگو روی فرش قرمز

مارگو رابی با استایل صورتی بر روی فرش قرمز مارگو برای شرکت در مراسم‌های زیادی که برای اکران فیلم باربی برگزار شده‌اند، دست به انتخاب لباس‌هایی از جنس همان لباس‌هایی زده که در فیلم باربی به تن کرده است. لباس‌های پر زرق و برق که اکثرا به رنگ صورتی هستند و در طراحی آن‌ها مثل لباس‌های معمولی عمل نشده است. مانند لباس‌های یکسره رسمی یا انواع کت و دامن‌های صورتی رنگ با برش‌های بزرگ و جذاب.

استایل خیابانی مارگو رابی

استایل خیابانی مارگو رابی با رنگ های صورتی مارگو رابی حتی در زمان‌هایی غیر از زمان فیلمبرداری نیز مانند باربی لباس می‌پوشد. او این سبک لباس پوشیدن را در زندگی شخصی خود نیز جای داده و مردم در استایل‌های خیابانی او نیز، او را شبیه باربی می‌بینند. رنگ صورتی امضای این استایل است و در همه‌ی لباس‌های او، ردی از رنگ صورتی را می‌توان دید. در این نوشتار سعی کردیم با استایل و نوع پوشش مارگو رابی در فیلم معروف باربی بیشتر آشنا بشویم. اگر می‌خواهید استایل او را الگو قرار دهید و مانند او لباس بپوشید نکات ساده بالا را رعایت کنید تا یک تغییر اساسی در ظاهر شما ایجاد  بشود.