با این ‍۱۱ عطر و ادکلن زنانه امضای خاص خودتان را بسازید!

مجله سارابارا – عطر و رایحه‌ی خوب، امضای هر انسانی است و شما هر چقدر هم به استایل خود برسید و سعی کنید لباس‌ها و اکسسوری‌های ترندی بپوشید، به اندازه‌ی رایحه‌ای که معمولا همراه شماست، ماندگار نمی‌شود. در این مطلب با مجله‌ سارابارا همراه شوید تا در مورد عطر و ادکلن زنانه ترندی و جدید و نت‌هایی که در آن‌ها به کار رفته‌ است، به شما اطلاعات لازم را بدهیم.

عطر و ادکلن زنانه ترندی
عطر‌های ترندی

عطر و ادکلن زنانه ترندی تام فورد Soleil Neige

عطر و ادکلن زنانه جدید و ترندی‌ای که می‌توانیم به شما معرفی کنیم که در واقع امضای شخصی شما باشد، عطر Soleil Neige برند تام فورد است. همان‌طور که می‌دانید، برند تام فورد عطر‌های لوکس و گرانی دارد که در آن از رایحه‌ها و نت‌های خاص و قوی استفاده شده است و می‌توان گفت عطر‌های این برند منحصر به فرد هستند و اما این عطر با رایحه‌ی خوردنی و جذاب خامه، وانیل، جزمین و مشک می‌تواند ترکیب جذابی برای رایحه‌ی یک خانم مدرن امروزی باشد.

عطر و ادکلن زنانه جدید و ترندی تام فورد
عطر ترندی تام‌فورد

عطر و ادکلن زنانه جدید Audacious از برند نارس

هم محصولات آرایشی و هم تولید عطر خوشبو و خاص؟ دیگر چه می‌خواهید از برند نارس؟ این برند سال‌هاست که در حوزه‌ی تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت موثری داشته و برند خیلی معروف و صد البته محبوبی هم هست. اما تولید عطر و ادکلن زنانه ، شاید کمی برای برند‌های آرایشی عجیب به نظر برسد! باید بگویم که نارس موفق شد تا رایحه‌ی چوبی و گلی خاصی را تولید کند که از نت‌های آن چوب صندل را می‌توان نام برد. اگر طرفدار محصولات برند نارس هستید و از آن‌ها استفاده می‌کنید، این را بدانید که عطر نارس، رایحه‌ای شبیه به روغن بدن و شیمر‌های بدنش دارد.

عطر و ادکلن زنانه ترندی برند نارس
عطر ترندی برند نارس

عطر و ادکلن زنانه JOY by Dior 

و اما عطر جوی دیور که این روز‌ها روی میز آرایش خیلی از بلاگر‌ها و اینفلوئنسر‌های اینستاگرام، دیده می‌شود. این عطر با شیشه‌ی زیبا و لوکسی که دارد و همچنین رایحه‌ی بی نظیرش نظر خیلی از خانم‌ها را به خود جلب کرده است. به خصوص که اگر طرفدار عطر و ادکلن زنانه برند دیور باشید. این عطر کاملا مناسب فصول سرد هست به گونه‌ای که اگر زیر پلیور پشمی و پف پفی خود یک پاف از این عطر را بزنید، برای تمام روزتان کافی هست که بوی خوب بگیرید. این عطر رایحه‌ای شیرین و گلی دارد که نت‌های چوبی هم در آن حس می‌شود.

عطر و ادکلن زنانه دیور جوی
عطر ترندی دیور جوی

عطر لوکس و خاص Mon Guerlain

یکی از عطر‌هایی که نمی‌توان گفت به تازگی اما در دو سه سال اخیر وارد بازار شده و دل خانم‌های شیک و لوکس را برده است، این عطر از برند گرلن هست. این عطر و ادکلن زنانه کاملا زنانه و جذاب است. به گونه‌ای که قطعا شریک زندگی‌تان از این عطر خوشش می‌آید. عطر مون گرلن الهام گرفته شده از آنجلینا جولی هست و روی نت‌های لوندر، وانیل و پچولی تمرکز دارد. می‌توان گفت این عطر بوی گرم و شیرینی دارد.

عطر مون گرلن
عطر جدید مون گرلن

عطر ترندی و خوش‌بو Hermès Twilly

اگر سن شما زیر ۲۵ سال هست و شخصیت یک خانم جوان پویا و فعال را دارید، این عطر و ادکلن زنانه برند ارمس قطعا برای شما مناسب خواهد بود. البته که می‌گویند رایحه سن نمی‌شناسد و بیشتر سلیقه‌ای هست، اما به نظرم بد نیست که گاهی با توجه به سنتان عطر مناسب را انتخاب نمایید. این عطر با رایحه‌ی فلفلی،پچولی و رز می‌تواند بوی شیرین و ادویه‌ای داشته باشد و حس و حال خوبی را به شما و اطرافیانتان هدیه دهد. همچنین از زیبایی شیشه‌ی آن هم نمی‌توان گذشت!

عطر و ادکلن برند ارمس
عطر و ادکلن برند ارمس

عطر و ادکلن زنانه برند ایو سن لوران Libre

اگر این عطر و ادکلن زنانه را به خاطر شیشه‌ی زیبایش که به گونه‌ای هنرنمایی دست طراحان هست بخرید، تعجبی ندارد! اما لازم است که بدانید این عطر جدید برند سن لوران علاوه بر شیشه‌ی جذاب و خاص، رایحه‌ی گرم و گلی بسیار خوبی دارد. این عطر می‌تواند امضای خوبی برای شخصیت شما باشد. البته اگر به بو‌های شیرین و گرم علاقه دارید.

عطر برند ایوسن لوران
عطر برند ایوسن‌لوران

عطر Mémoire d’une Odeur از برند گوچی

مگر می‌شود عطر و ادکلن زنانه‌ای هری استایلز معرفش باشد، بد باشد؟ نه واقعا نمی‌شود. این عطر فوق‌العاده لوکس و خوش‌بو از برند گوچی بوی ملایم و تازه خوبی دارد و جالب است بدانید برای هر فردی مناسب است. هم آقا و هم خانم و در واقع جنسیت نمی‌شناسد.

عطر برند گوچی
عطر برند گوچی

عطر Chloé Atelier des Fleurs Jasminum Sambac

اگر در مورد عطر و ادکلن زنانه با رایحه‌ی گل یاسمن هیجان زده می‌شود و علاقه زیادی به رایحه‌های گلی دارید، باید این عطر را به شما دوست عزیز پیشنهاد بدهم. این عطر به نوعی رویایی از گل‌های سفید و خوش‌بو هست و عطری شیرین و ماندگار به حساب می‌آید. لازم است بدانید که این عطر برای فصل بهار می‌تواند گزینه‌ی مناسب و خوبی باشد.

عطر برند کلوئی
عطر برند کلوئی

عطر Replica Coffee Break از برند مارتین مارجیلا

همانند لباس‌ها و پوشیدنی‌های خاص و هیجان‌انگیزش، برند مارتین مارجیلا، عطر‌های خاص با رایحه‌های جالبی دارد که برای افرادی با تمام سلیقه‌ها تولید و طراحی شده است. یکی از عطر‌های بسیار خوب و معروف این برند Replica Coffee Break است. این عطر برای مرد‌ها و زنان و هر دو جنسیت مناسب است و منبع الهام رایحه‌اش از گرفتن قهوه‌ای برای عصرانه در کافی‌شاپ گرم و نرم است. داشتن عطر و ادکلن زنانه که چنین بویی داشته باشد، آن‌ها برای عاشقان قهوه بسیار ایده‌آل است.

عطر برند مارتین مارجیلا
عطر برند مارتین مارجیلا

عطر Idôle از برند لنکوم

عطر‌ و ادکلن زنانه آیدل از برند لنکوم، به تازگی وارد بازار شده و خانم‌های زیادی را به خود علاقمند کرده است. به طور کلی می‌توان گفت عطر‌های برند لنکوم، به دلیل داشتن نت‌های قوی زنانه، خیلی مورد پسند همگان قرار می‌گیرند و به گونه‌ای همه‌گیر می‌شوند. این عطر با نت‌های جزمین،وانیل، رز و مشک، حس و حال تازگی و شادابی را القا می‌کند.

عطر از برند لنکوم آیدل
عطر برند لنکوم

عطر و ادکلن زنانه Tiffany & Love for Her

این عطر زنانه لوکس از برند تیفانی با رنگ سبز تیفانی جذابی که دارد، همانند جواهراتش، خانم‌ها را هیجان‌زده و مجذوب خود می‌کند. این عطر رایحه‌ای سیتروسی دارد و به گونه‌ای می‌توان گفت چوبی گلی هست و برای مناسبات خاص و شیک می‌تواند مناسب باشد. مثلا روز عروسی، تولد یا غیره…

عطر برند تیفانی
عطر برند تیفانی

منبع: harpersbazaar