کیت میدلتون موهایش را به کودکان سرطانی اهدا کرد

مجله سارابارا – کیت میدلتون همیشه با مو هایی خوش فرم و پرپشت و لباس‌های زنانه شیک و نسبتا ساده در مراسم‌ها حاضر می شود اما جالب است بدانید که کیت موهایش را به خیریه‌ای اهدا می کند که برای دختران مبتلا به سرطان، کلاه گیس می‌سازد.

چندی پیش، کیت میدلتون تصمیم گرفت موهایش را دور نیندازد و از آن‌ها در راه ارزشمندی استفاده کند؛ این راه ارزشمند اهدای مو‌هایش به دختران مبتلا به سرطان بود.

کیت میدلتون با لباسی سبز رنگ و در حالی که روی مبل نشسته است.
کیت میدلتون – برگرفته از اِلیت دیلی

کیت میدلتون مو‌هایش را به “اعتماد پرنسس های کوچک” اهدا کرد

دوشیزه مو‌هایش را به خیریه‌ای تحت عنوان “اعتماد پرنسس‌های کوچک” اهدا کرد اما نمی خواست کسی از سلطنتی بودن موها با خبر شود، به همین دلیل از یک نام مستعار برای شخص اهدا کننده استفاده کرد.

در یک دوره نسبتا کوتاه، کیت میدلتون در اخبار سلطنتی حضور نداشت و موضوعات مربوط به او در رسانه ها پخش نمی‌شد اما حالا با انتشار این موضوع فوق العاده توانسته افکار عمومی را متوجه کودکان سرطانی کند و این ارزش بسیاری دارد چراکه افراد زیادی امکانات کیت را در اختیار ندارند و آن طور که او می‌تواند، قادر به جذب توجه‌ها نیستند. این سلبریتی به خوبی توانسته از شرایطش بهره ببرد.

به نقل از اِلیت دیلی، خیریه از این موضوع مطلع شد و خیلی زود خوش حالی خود را اعلام کرد. یکی از اعضای خیریه در مصاحبه‌ای گفت:

ما خیلی خیلی از این خبر که پرنسس موهایش را به ما اهدا کرده خرسندیم، در اینجا ما از تک تک افرادی که موهایشان را به ما اهدا می کنند سپاس گزاریم و حالا کیت میدلتون که یک چهره معروف است موهایش را اهدا کرده و با این کار افراد بیشتری را به اهدای مو هایشان ترغیب می کند، این اتفاق به ما فرصت می دهد که برای دختر بچه های بیشتری کلاه‌گیس تهیه کنیم؛ کلاه‌گیس‌های رایگانی که از موهای واقعی ساخته شده‌اند و حس فوق العاده‌ای به دخترانی می‌دهند که با این بیماری سر و کار داشته و شرایط سختی را تجربه می‌کنند.


کیت میدلتون در حال دست تکان دادن
کیت میدلتون – برگرفته از الیت دیلی

در نهایت

با انتشار خبرهای این چنینی در سر تا سر جهان، توجه‌ها نسبت به دختران خردسالی که به دلیل بیماری سختشان از داشتن مو محروم شدند بیشتر شد و خیریه‌های زیادی در این رابطه، فعالیت‌هایشان را گسترش دادند اما در کشورمان آن طور که باید به این موضوع توجه نشد و به نظر می‌رسد که با همکاری‌ها و توجه‌های بیشتر به این موضوع، می‌توانیم کودکان بیشتری را خوش‌ حال کنیم. امیدواریم در آینده نزدیک خبرهای بیشتری از این حرکت دوست داشتنی در کشورمان منتشر شود و افراد بیشتری با این اتفاق همراه شوند.