ترندهای پوشاک تابستان 2023

ترندهای پوشاک برای تابستان 2023
مجله سارابارا – با تمام شدن فصل سرما و گذر از دوران پتوپیچ، زمان آن رسیده تا لباس‌های رنگارنگ و پر زرق و برق خود را از داخل کمد لباس‌ها بیرون بیاوریم و به تن بکنیم. با شروع فصل تابستان، طراحان ترندهای پوشاک جدیدترین محصولات خود را روانه بازار کرده‌اند و حالا نوبت ماست که تصمیم بگیریم کدام لباس ها را انتخاب و از کدام مدها و ترندهای پوشاک پیروی بکنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با هرآنچه که باید درباره‌ی ترندهای پوشاک تابستان 2023 بدانید آشنا کنیم.

مانتوهای تابستانی

سه مدل مانتوی تابستانی زنانه شاید بتوان گفت مانتوهای نازک و نخی در ایران پرطرفدارترین لباس برای خانم‌ها در فصل تابستان هستند که هیچوقت از مد نمی‌افتند و همیشه جلوی ویترین مغازه‌ها هستند. مانتوهای تابستانی زنانه انواع مختلفی دارند. مانتوهای اسپرت، مجلسی، کوتاه جلو بسته و مانتوهای عبایی که مانند یک عبای بلند و جلو باز هستند، از جمله انتخاب‌هایی‌اند که با جنس‌های پارچه حریر یا نخی در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند. این مانتوها رنگ‌های روشنی مثل سفید و کرم دارند و می‌توانند انتخابی مناسب برای روزهای گرم تابستان باشند. اما اگر دوست دارید از رنگ مشکی استفاده کنید بهتر است مانتوی شما از جنس حریر باشد تا در گرمای تابستان اذیت نشوید. مانتوهای حریر سبک‌تر و خنک‌تر از مانتوهای نخی هستند. این مانتوهای زنانه را با شلوارهای نخی گشاد بپوشید و با یک شال بلند استایلی زیبا برای خود بوجود بیاورید.

شلوار جین نیم بگ و مام استایل

شلوارهای جین مام استایل با فاق بلند و گشاد اگر قرار است برای مدت زمان زیادی بیرون از منزل باشید، شلوارهای جین نیم بگ و مام استایل ترندهای پوشاک مناسبی برای تابستان هستند. این شلوارها متعلق به دهه 90 بودند، اما بخاطر ترکیبی از زیبایی و راحتی که برای شما به ارمغان می‌آورند، دوباره طرفدار پیدا کرده و جزو ترندهای پوشاک امسال قرار گرفته‌اند. راحتی این شلوارها بخاطر فاق بلند و گشادی در اطراف ران‌ها است. این شلوارها را می‌توانید با انواع مختلفی از لباس‌ها ست کنید. رنگ‌های آبی نیلی و آبی کمرنگ رنگ‌های زیبایی برای این شلوارها هستند.

ترند دامن‌ های جین

دامن های جین بلند مخصوص تابستان دامن‌های جین می‌توانند انتخاب متفاوتی برای فصل تابستان باشند. این دامن‌ها خطوط سجاف طولانی دارند و انواع مختلف دامن میدی، ماکسی و کوتاه را شامل می‌شوند. این دامن‌ها در انواع کوتاه‌تر انتخاب مناسبی برای میهمانی‌ها و مکان‌های شخصی و در انواع بلندتر مناسب مکان‌های عمومی و خیابان نیز هستند. این دامن‌ها را با یک بلوز نخی یا شومیر نخی یقه باز بپوشید و یک گردبند بزرگ بیندازید و با هر نوع کفشی که دوست داشتید، حتی کتانی ست کنید. انواع بلندتر آن را نیز می‌توانید همراه شومیز و کت‌های جین بپوشید و همه توجه‌ها را به سمت خود جلب کنید.

صندل‌های تابستانی

صندل‌های تابستانی پاشنه بلند با شروع فصل تابستان کفش‌های خود را رها کرده و صندل‌های تابستانی را به پا بکنید. صندل‌ها به دلیل باز بودن، از تعریق و بو گرفتن پاهای شما جلوگیری می‌کنند و باعث می‌شوند پاهای شما به انواع بیماری‌های پوستی مبتلا نشود. این صندل‌ها در انواع زنانه، مردانه و بچگانه وجود دارند و شما می‌توانید آنها را در موقعیت‌های مختلف بپوشید. با خرید صندل‌های بی‌کیفیت سلامت پاهای خود را به خطر نیندازید. چرم طبیعی و مصنوعی جنس مناسبی برای صندل‌های شما هستند. همچنین به یاد داشته باشید که صندل های سنگین می‌توانند شما را خسته کنند و باعث شوند از انتخاب خود پشیمان شوید.

کیف های بزرگ

ترند جدید کیف های سایز بزرگ اگرچه در سال‌های اخیر تمرکز طراحان در صنعت مد بر روی کیف‌های کوچک و جمع و جور بوده است اما تابستان امسال هنگام خرید کیف به این نکته توجه داشته باشید که هرچه بزرگ‌تر، بهتر! طراحان ترندهای پوشاک امسال کیف‌های بزرگ و جاداری را به بازرا عرضه کرده‌اند. پس دیگر نگران به‌زور جا دادن وسایل خود درون کیف‌های کوچک نباشید و با خیال راحت کیف‌های بزرگ را خریداری کنید.

زیورآلات نقره ای رنگ

جواهرات نقره‌ای رنگ برای تابستان جزییات را فراموش نکنید. انواع جواهرات و اکسسوری‌ها همان چیزی هستند که استایل شما را حتی با یک دست پیراهن و شلوار ساده نیز، به استالی منحصر به فرد و ترند تبدیل می‌کنند. دستبندها، گردنبندها و گوشواره‌های نقره‌ای رنگ از ترندهای محبوب امسال هستند که جایشان را به زیورآلات زرد رنگ داده‌اند. اگر علاقمند به انواع زیورآلات مینیمال و کوچک و ساده هستید این ترند همان چیزی است که برای درخشیدن در تابستان نیاز دارید. نکته مهم، ست کردن این زیورآلات با انواع لباس‌ها و رنگ‌های مختلف است. ترکیب جواهرات نقره ای رنگ با لباس‌های مشکی انتخاب هوشمندانه‌ای برای موقعیت‌های رسمی خواهد بود. برای مراسم‌ها و مهمانی‌های خودمانی‌تر نیز این زیورآلات را با لباس‌های رنگ روشن ست کنید.

طرح های ریش ریش

انواع مانتو و بالاپوش‌های طرح ریش ریش هر چند وقت یکبار زمان روی کار آمدن ترندهای پوشاک متفاوتی است که کمتر به آنها توجه می‌شده و در حاشیه قرار داشتند. امسال نیز نوبت به طرح‌های ریش ریش رسیده است. از آنجا که پیداست طراحان مد و لباس امسال دست گذاشته اند بر روی حاشیه های ریش ریش برای انواع لباس‌ها و کیف‌ها. این حاشیه‌ها زیبایی بیشتری به لباس‌های شما می‌بخشند. اگر در انتخاب و پیروی از ترندها سخت گیر نیستید می‌توانید تابستان امسال را با این طرح‌های ریش ریش بگذرانید و نسبت به سال‌های قبل تفاوت زیادی را ایجاد کنید.

کلاه تابستانی باکت

کلاه تابستانی باکت ترند تابستان 2023 یکی دیگر از ترندهای تابستان امسال کلاه باکت است. این کلاه از جمله کلاه های تابستانی است که با داشتن لبه بلند در اطراف آن و ایجاد سایه برای روزهای آفتابی مناسب است.  جنس این کلاه‌ها کتان، پشمی و برزنت است و در انواع رنگ ها موجود می‌باشد. این کلاه انتخابی عالی برای زمان های عکاسی، کوهنوردی و تعطیلات هستند.  کلاه باکت را روی سر خود بگذارید و از شر آفتاب آزاردهنده تابستان خلاص شوید.

ترندهای پوشاک تابستانی 2023

لباس‌های تابستانی ترکیبی از راحتی، خنکی و زیبایی هستند و طراحان ترندهای پوشاک هر ساله به تنوع این لباس‌ها می‌افزایند و ترندهای جدیدی را به بازار عرضه می‌کنند. در این مقاله سعی کردیم انواع مختلفی از لباس‌ها و ترندهای پوشاک تابستان امسال را به شما معرفی کنیم. برای به روز بودن کافی است این آیتم‌ها را در فروشگاه‌های لباس پیدا کنید و با ترکیب آنها با یکدیگر یا بصورت جداگانه استایل تابستانی مخصوص خودتان را دست و پا کنید.