با این ترفندها در زمستان گرم بمانید و شیک بگردید

نمای نزدیک از دختری که در فصل زمستان کاپشن پوشیده و با دو دست خود جلوی صورتش را گرفته است.
مجله سارابارا – چه از سرما خوشتان نیاید، چه عاشق آن باشید به هر حال تا چند وقت دیگر هوای سرد از راه می‌رسد. می‌توانید کل زمستان را در خانه بنشینید و کنار بخاری یا پکیج گرم بمانید یا پایتان را از خانه بیرون بگذارید و با چالش پوشیدن لباس زمستانی مناسب روبه رو بشوید. بعضی از فراد فکر می‌کنند همین که در زمستان گرم بمانند کافیست و استایل زیبا و مد مناسب فصل تابستان است. اما اشتباه می‌کنند. در زمستان هم می‌توان خوش استایل بود و هم لباس‌های گرم پوشید. به شرط آنکه راه و چاه آن را بلد باشید. اگر شما نیز یک زمستان متفاوت با لباس‌های زمستانی شیک و جذاب می‌خواهید، همراه ما بمانید تا با ترفندهای آن آشنا بشویم.

قانون مهم: جادوی لایه لایه

پوشیدن لایه لایه لباس‌ها در فصل زمستان پوشیدن لباس‌های لایه لایه جلوه‌ی خیلی زیبایی به استایل شما می‌بخشد. لباس‌های زیپ دار مانند سویشرت را همراه کت‌های جین یا چرم بپوشید. انواع پولیورها را همراه ژاکت‌ و کاپشن بپوشید، زیپ لباس‌های خود را باز بگذارید تا تنوع رنگ و طرح لباس‌های شما توجه همه را جلب کند. برای لایه‌های زیرین که در تماس مستقیم با پوست هستند لباسی از جنس پارچه‌های طبیعی مانند پنبه یا پشم استفاده کنید تا پوست شما، هم دچار حساسیت نشود و هم عرق بدن شما را جذب کنند. برای لایه‌های بیرونی از پارچه‌های پلاستیکی استفاده کنید تا هم جلوی نفوذ قطرات باران به لایه‌های زیرین را بگیرد و هم گرمای مورد نیاز شما را فراهم کند.

کت‌های بلند را امتحان کنید

مت‌های بلند زمستانی مردانه و زنانه انواع کت‌ها و پالتو‌های بلند لباسی هستند که طرفداران زیادی مخصوصا بین خانم‌ها دارند. این لباس‌ها هرگز از مد نمی‌افتند و می‌توانید برای سال‌های متوالی از آنها استفاده کنید. کت‌های بلند را با شلوار جین، بلوز‌های سفید و کفش‌های پاشنه بلند ست کنید تا یک استایل شیک برای روزهای سرد خود داشته باشید.

لباس‌های بافتنی

پولیور و ژاکت‌های بافتنی مناسب فصل زمستان لباس‌های بافتنی، لباس‌های ضخیم و گرمی هستند که از انواع کامواهای مختلف در گرماژهای مختلف تولید می‌شوند. این لباس‌ها هم با ماشین‌های بافنتی و هم با دست بافته می‌شوند. دست بافت بودن این لباس‌ها به شما این امکان را می‌دهد لباس سفارشی خود را با همان طرح یا رنگی که دوست دارید، تهیه کنید. در مجلات و سایت‌های مختلف، طرح‌ها و مدل‌های مختلف لباس‌های بافتنی را بررسی کنید و زیباترین‌ها را انتخاب کنید. این لباس‌ها، گرما و زیبایی را همزمان به شما هدیه می‌دهند.

اکسسوری‌ مناسب فصل زمستان

انواع کلاه، دستکش و شلاگردن مناسب فصل زمستان برای خانم‌ها و آقایان اکسسوری‌ها می‌توانند بار زیبایی شما را به دوش بکشند. در زمستان وظیفه گرم کردن خود را به لباس‌ها و داشتن استایل زیبا را به انواع اکسسوری‌های زمستانی بسپارید. اکسسوری‌های زمستانی مواردی مانند کلاه، دستکش، شال‌گردن و جوراب می‌باشند. هوای سرد زمستان ما را مجبور می‌کند تا تمام نقاط بدن خود را بپوشانیم. برای همین به این موارد نیاز داریم. این اکسسوری‌ها تاثیر خیلی زیادی در استایل ما می‌گذارد. اکسسوری‌های زمستانی را می‌توانید بر اساس ظاهر آنها انتخاب کنید. اما اگر روی جزییات مهم آن تمرکز نکنید ممکن است فقط پول خود را هدر داده باشید. بنابراین همه چیز از دستکش گرفته تا جوراب، باید همزمان زیبا و زمستان پسند باشند. در زمستان بخاطر پوشیدن لباس‌های زیاد، اکسسوری‌های دیگری مانند دستبند و گردن بندها فرصت زیادی برای خودنمایی ندارند و خیلی سخت می‌شود آنهارا به نمایش گذاشت بنابراین باید کمی خلاقیت به خرج بدهید. گردن بندها را می‌توانید روی لایه‌های زیرین لباس خود بیندازید یا در صورت نداشتن کلاه، از گوشواره‌ها بعنوان اکسسوری استفاده کنید. در صورت داشتن کلاه، گوشواره شما شانس کمتری برای خودنمایی دارد.

زیبایی کت‌های جین

دو مدل ژاکت جین آبی مناسب خانم‌ها و آقایان کت‌های جین انتخابی عالی برای فصل زمستان هستند. این کت‌ها لایه‌هایی عالی برای شرکت در میهمانی‌ها، مراسم‌های تولد یا خرید در پاساژ‌ها می‌باشند. رنگ این کت‌ها آبی، طوسی و مشکی هستند که می‌توانید آنها را با شلوار جین بپوشید و یک ست تمام جین داشته باشید یا آن را با شلوار کتان امتحان کنید. ترکیب کت جین آبی با تیشرت و کتانی سفید جزو ست‌های رایج است که مناسب هرکسی می‌باشد. استایل لایه لایه کت‌ جین و سویشرت مشکی نیز کم طرفدار ندارد و توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

کفش و بالاپوش هم‌رنگ

ست کردن رنگ کفش‌ها و بالاپوش در استایل زمستانی زنانه یکی دیگر از ترفندهای ساده برای چشم‌نواز کردن استایل خود، ست کردن رنگ کفش با رنگ تیشرت یا لباسی است که زیر کت یا کاپشن خود می‌پوشید. این کار به ظاهر ساده تاثیر زیادی در استایل شما می‌گذارد و آن را زیبا می‌کند. ست کتانی و تیشرت سفید یا سیاه انتخاب‌هایی هستند که می‌توانید بر اساس سلیقه خود بپوشید.

ترکیب درست رنگ‌ها

استفاده از رنگ‌ها، هوشمندانه‌ترین روش برای داشتن یک استایل زیبا است. طیف مختلف رنگ‌ها دست شما را برای انتخاب هرچه بهتر استایل مورد نظر باز می‌گذارد. رنگ مشکی گرمای اطراف را به خود جذب می‌کند و باعث می‌شود در هوای سرد، گرم بمانیم. می‌توانیم این رنگ را به تنهایی استفاده کنیم یا با رنگ‌های دیگر ترکیب کنیم. به طور معمول افراد عادت دارند تا در پایین تنه خود از رنگ‌های خنثی مانند مشکی، طوسی و کرم استفاده کنند و در بالاتنه خود از رنگ‌های شادتر مانند زرد، قرمز و آبی استفاده کنند. اما این یک قانون کلی نیست و شما می‌توانید برعکس آن راعمل کنید. همه چیز بستگی به سلیقه شما دارد.

کلام آخر 

لباس‌های زمستانی بخش جدا نشدنی از کمد لباس‌های ما هستند. پس برای داشتن استایلی زیبا باید به آنها اهمیت بدهیم. گرم نگه داشتن و شیک بودن دو وضیفه اصلی این لباس‌ها است که باید هنگام خرید لباس زمستانی به آن توجه کنیم. امیدواریم ترفندهای بالا به شما در انتخاب لباس گرم و شیک مناسب فصل زمستان کمک کرده باشد.