استایل جانی دپ: راز شیک‌پوشی یک یاغی

بررسی استایل جانی دپ

سلبریتی‌ها و افراد مشهور به عنوان چهره‌های شناخته شده، همیشه در کانون توجه و دید رسانه‌ها و طرفدارهای خودشون هستن.

به همین دلیل انتخاب استایل و لباس‌های اون‌ها برای خیلی از افراد جذاب و الهام بخشه، بیشتر طرفدارهای سلبریتی‌های معروف از تیپ و استایل فرد مورد علاقشون الگو میگیرن.

نکاتی در مورد استایل سلبریتی‌ها

نکاتی در مورد استایل سلبریتی ها

 تنوع و خلاقیت: سلبریتی‌ها به دلیل اینکه دسترسی راحت‌تری به طراح‌ها و برندهای مطرح دارن، از خلاقیت و تنوع زیادی در انتخاب لباس‌های خودشون استفاده می‌کنن و به سادگی میتونن سبک و استایل مختص خودشون رو داشته باشن.

همچنین سلبریتی‌ها به طور مداوم استایل و تیپ خودشون رو تغییر میدن و از جدیدترین مدها و ترندها استفاده می‌کنن و به نوعی موجب مرسوم شدن ترندهای جدید در جهان مد میشن.

سبک شخصی: با وجود تنوع مد و ترندها، بسیاری از سلبریتی‌ها سبک شخصی خودشون رو دارن و کمتر تحت تاثیر ترندهای مختلف قرار میگیرن.

در بعضی مواقع سبک شخصی سلبریتی‌ها ترند میشه و طرفدارهای اون‌ها از استایل سلبریتی مورد علاقشون الهام میگیرن و اون استایل رو به اسم اون سلبریتی می‌شناسن. در واقع استایل شخصی به بخشی از هویت فرد تبدیل میشه.

اما بهتره افرادی که علاقه زیادی به پیروی از سبک پوشش و استایل سلبریتی مورد علاقشون دارن، موارد زیر رو هم در نظر بگیرن.

به دنبال سلبریتی‌هایی باشین که استایل اون‌ها، با فرم بدن و سبک زندگی شما تناسب داره.

بهتره که از استایل سلبریتی‌ها ایده بگیرین و اون رو با سلیقه خودتون تطبیق بدین.

از همه مهم‌تر اعتماد به نفس داشته باشین و سبک و استایل خودتون رو به کل فراموش نکنین.

توجه داشته باشین که صرفاً به دلیل محبوبیت سلبریتی، سبک و استایل خودتون رو تغییر ندین و شرایط خودتون رو هم در نظر بگیرین.

تاثیر سلبریتی‌ها بر مد و فشن در فضای مجازی

سلبریتی‌ها نقش مهمی در ترویج مد و فشن در فضای مجازی دارن، استایل و سبک پوشش اون‌ها در فضای مجازی بر سلیقه مردم و انتخاب لباس‌های اون‌ها تاثیر زیادی میذاره.

به همین دلیل بسیاری از برندهای مد و فشن به جز تبلیغ درمجلات مد، از سلبریتی‌ها برای تبلیغات محصولاتشون در فضای مجازی استفاده می‌کنن.

استایل برخی از سلبریتی‌ها در فضای مجازی

بررسی استایل برخی از سلبریتی ها

جنیفر لوپز: جنیفر به دلیل استایل جسورانه و شیکی که داره در فضای مجازی مشهوره، این خواننده و بازیگر معروف و محبوب معمولاً از لباس‌های مجلسی و شب استفاده میکنه که به خوبی اندامش رو به نمایش میذاره.

ریحانا: ریحانا به عنوان یک مدل لباس مشهور شناخته میشه و استایل او همیشه مورد توجه رسانه و مردم در فضای مجازی قرار میگیره. یکی از ویژگی‌های استایل ریحانا تنوع کم نظیریه که در انتخاب لباس‌هاش داره. استایل استریت، استایل ورزشی و استایل مجلسی علی‌رغم تفاوت‌های زیادی که دارن مورد علاقه ریحانا هستن.

بیانسه: این خواننده مشهور آمریکایی استایل منحصر به فردی از ترکیب مد روز و استایل خیابونی داره.

دیوید بکهام: ستاره سابق فوتبال نه تنها به خاطر مهارت‌های ورزشی، بلکه به خاطر استایل شیک و منحصر به فردش مشهوره، او به عنوان یک نماد مد، الهام بخش بسیاری از مردان در تمام جهانه.

جانی دپ: یکی از سلبریتی‌هایی که استایل و سبک منحصر به فرد خودش رو داره، جانی دپه، که در ادامه مقاله بیشتر بهش می‌پردازیم.

جانی دپ بازیگر، تهیه کننده، موسیقیدان آمریکایی و یکی از شناخته شده‌ترین چهره‌ها در هالیووده.

او بیشتر از سه دهه فعالیت هنری داشته و در فیلم‌های زیادی ایفای نقش کرده و به خاطر بازی‌های منحصر به فرد و شخصیت‌های عجیب و غریبش معروف شده.

زندگی‌نامه جانی دپ

زندگی شخصی جانی دپ

تولد و کودکی: جان کریستوفر دپ در ۹ ژوئن ۱۹۶۳ در اوونزبرو، کنتاکی متولد شد، جان دوران کودکی سختی را پشت سر گذاشت و در ۱۵ سالگی ترک تحصیل کرد.

آغاز فعالیت هنری: جانی دپ در ۱۹ سالگی به دنبال علاقه و رویای خودش که نوازنده راک شدن بود، به لس آنجلس رفت و به طور تصادفی وارد دنیای بازیگری شد و در سال ۱۹۸۴ با بازی در فیلم (کابوس در خیابان الم) به شهرت رسید.

اوج شهرت: دپ در دهه ۱۹۹۰ با بازی در فیلم‌های متعددی مثل «ادوارد دست قیچی»، «چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می‌دهد؟» و «دانی براسکو» به یکی از محبوب‌ترین و پولسازترین بازیگرهای هالیوود تبدیل شد.

افتخارات: جانی دپ در طول دوران حرفه‌ای خودش نامزد دریافت سه جایزه اسکار و برنده یک جایزه گلدن گلوب شد.

حواشی: همیشه زندگی شخصی جانی دپ پر از حواشی بوده. دپ دو بار ازدواج کرده و دو فرزند داره، ازدواج اولش با لوری آن آلیسون در سال ۱۹۸۳ بود که ۲ سال بعد به طلاق انجامید.

 دومین ازدواجش با امبرهرد در سال ۲۰۱۵ بود که در سال ۲۰۱۷ ازش جدا شد، بعدها جانی دپ درگیر یک پرونده جنجالی و پرهزینه شد که حسابی در کل دنیا سر و صدا کرد و تمام رسانه‌ها از این داستان حرف میزدن.

دپ در سال ۲۰۱۶ توسط امبرهرد به جرم خشونت خونگی متهم شد، این پرونده بعد از کلی حواشی در نهایت با پرداخت غرامت توسط دپ به هرد حل و فصل شد.

جانی دپ یکی از بازیگران با استعداد و شناخته شده هالیوود در طول حرفه خودش بود و نقش‌های به یاد موندنی و متنوعی ایفا کرد، در سال‌های اخیر بعد از موضوع دادگاه و به دلیل مشکلات حقوقی و حواشی شخصی که داشت، شاید شهرتش بیشتر از قبل هم شده باشه.

تا جایی که در بین سلبریتی‌های هالیوودی بیشترین میزان جستجو رو در دنیای وب در سال‌های اخیر داشته. به همین دلیل در این بخش از مقاله به شکل دقیق‌تری به بررسی استایل این بازیگر محبوب هالیوودی می‌پردازیم.

استایل خاص و منحصر به فرد جانی دپ

استایل خاص و منحصر به فرد جانی دپ

علاقه جانی دپ به موسیقی راک و حضورش در گروه‌های مختلف موسیقی در دوران جوانی، نقش مهمی در شکل‌گیری استایلش داشته.

علاوه بر این، گرایش دپ به ضد فرهنگ و تمایل به فاصله گرفتن از هنجارهای رایج، ازطرز لباس‌ پوشیدنش هم معلومه، جانی دپ به جای اینکه از ترندهای روز استفاده کنه، استایل شخصی و منحصر به فرد خودش رو انتخاب کرده که به نوعی امضای او در دنیای مد به حساب میاد.

جانی دپ رو به غیر از شهرت در حرفه خودش، به دلیل استایل خاص و منحصر به فردش هم می‌شناسن، استایل دپ ترکیبی از سبک‌های مختلف مثل: راک اند‌‌ رول، بوهمین و گاهی گوتیکه که دپ را به یکی از نمادهای مد در هالیوود تبدیل کرده.

چند نمونه از استایل‌های جانی دپ

استایل راک اند رول: این استایل که ریشه در موسیقی راک اند رول داره، از لباس‌هایی مثل کاپشن‌های چرمی، شلوارهای جین و تیشرت‌هایی با طرح‌های چاپی استفاده می‌کنه.

استایل راک اند رول جانی دپ

استایل بوهمین: دپ در این استایل لباس‌هایی مثل پیراهن‌های بلند، شلوارهای گشاد و کلاه‌های شاپو به تن می‌کنه، لباس‌های گشاد و راحت با طرح‌ها و رنگ‌های شاد، مشخصه ویژه استایل بوهمین هستن.

استایل بوهمین جانی دپ

استایل گوتیک: دپ در تیپ و ظاهرش از رنگ‌های تیره، پارچه‌های چرم و طرح‌های جمجمه و اسکلت و … استفاده می‌کنه. که بیشترین نزدیکی رو با استایل گوتیک داره.

استایل گوتیک جانی دپ

استایل رسمی: جانی ‌دپ در مراسم رسمی و فرش قرمز معمولاً کت شلوارهای شیک و کلاسیک به تن می‌کنه.

استایل اسپرت: این بازیگر مطرح در استایل روزمره، از لباس‌های اسپرت و راحت مثل تیشرت، شلوار جین و بوت‌های چرمی استفاده می‌کنه.

استایل کژوال: دپ در استایل کژوال خود، ترکیبی از لباس‌های رسمی و اسپرت به کار میبره.

ویژگی‌های استایل جانی دپ:

اکسسوری: جانی دپ به استفاده از اکسسوری‌های مختلف مثل: کلاه، شال گردن، عینک آفتابی و جواهرات علاقه زیادی داره.

رنگ‌های تیره: دپ بیشتر از رنگ‌های تیره مثل: مشکی، خاکستری و قهوه‌ای در لباس‌های خودش استفاده می‌کنه.

طرح‌های چاپی: این بازیگر معروف علاقه زیادی به لباس‌هایی با طرح‌های چاپی مخصوصاً طرح‌های راه راه و اسکلت و جمجمه و… داره.

پارچه‌های چرم: دپ به استفاده از لباس‌های چرمی مثل کت شلوار چرم و یا کت تک چرم به همراه شلوار جین علاقه داره.

بوت‌های بلند: بوت‌های بلند و تا زانو از آیتم‌های مورد علاقه جانی دپ به حساب میاد. به خصوص بوت‌های چرمی و موتور سواری.

تاثیر جانی دپ بر مد و فشن

تاثیر جانی دپ بر مد و فشن

ترویج استایل راک اند رول: بیشتر مردم استایل راک اند رول رو با استایل جانی دپ شناختن و این بازیگر مشهور تاثیر زیادی در دیده شدن این استایل در دنیای مد داشته.

معرفی برندهای جدید: جانی دپ در همکاری با طراحان و برندهای مختلف، به معرفی برندهای جدید و طراحان مشهور کمک بزرگی کرده. از این برندها میشه به دیور، شنل و دیزل اشاره کرد.

ایجاد اعتماد‌به‌نفس: این بازیگر جسور به همه نشون داده که میتونن با استایل خاص و منحصر به فرد خودشون، شیک و جذاب باشن و بدون توجه به مد و ترند روز، استایل و سبک خودشون رو داشته باشن.

برای بسیاری از افراد در سراسر جهان جانی دپ به عنوان یک فرد الهام بخش در زمینه مد و فشن شناخته میشه، او ثابت کرده که شیک پوشی به معنی پوشیدن لباس‌های گرون قیمت و برند نیست بلکه به معنی اعتماد به نفس و انتخاب لباس‌هاییه که به افراد احساس خوبی میده.

ایجاد سبک و استایل: جانی دپ به خاطر جسارت و خلاقیت در انتخاب لباس‌‌هاش مشهور شده، از امتحان کردن لباس‌های جدید و متفاوت ترسی نداره و به همین دلیل هم در دنیای مد صاحب سبک شناخته میشه.

نماد ضد فرهنگ: استایل جانی دپ به نوعی نماد یک ضد فرهنگ هم هست، به این دلیل که توجه کمتری به فرهنگ و قواعد پذیرفته شده داره.

چالش‌های استایل جانی دپ

چرا تقلید از استایل جانی دپ سخت است

انتقاد منتقدان: برخی از منتقدان استایل جانی دپ رو بیش از حد غیررسمی و نامناسب میدونن و از نظر اون‌ها تیپ جانی دپ، آشفته و نامرتبه و ظاهر شلوغی داره.

دشواری در تقلید از استایل دپ: استایل این بازیگر آمریکایی به دلیل خاص و منحصر به فرد بودن، به راحتی قابل تقلید نیست، پیدا کردن لباس‌هایی مشابه با لباس‌های جانی دپ کار خیلی سختیه، علاوه بر این خیلی از افراد اعتماد به نفس پوشیدن این سبک از لباس‌ها رو ندارن.

ارتباط استایل جانی دپ با شخصیتش: استایل دپ به نوعی انعکاسی از شخصیت اونه، ویژگی‌های شخصیتی مثل جسور و خلاق و مستقل بودن، در استایلش دیده میشه، این هم یک دلیل دیگه که تقلید از این سبک رو دشوار می‌کنه.

و در آخر اینکه جانی دپ یکی از نمادهای مد در هالیووده که با استایل خاص و منحصر به فرد خودش به ترویج و محبوب شدن سبک‌های جدید به خصوص سبک راک اند‌ رول و گوتیک کمک کرده، این بازیگر معروف آمریکایی بدون شک یکی از شخصیت‌های تاثیرگذار در دنیای مد و فشنه.

با وجود اینکه برخی از منتقدان استایل و شخصیت جانی دپ رو ضد فرهنگ میدونن و زندگی او هم حواشی زیادی داره، اما همچنان جانی دپ طرفدارهای خاص خودش رو داره و در ترویج استایل‌های مختلف حرفی برای گفتن داره.