ایده‌های خرید هدیه برای آقایان

راهنمای خرید هدیه برای آقایان

مجله سارابارا -شما هم همیشه دغدغه‌ی هدیه دادن به آقایون رو دارین ؟
واقعیت اینه که هدیه خریدن برای آقایون خیلی سخت‌تر از خانم‌هاست که خب دلایل زیادی داره.
اول اینکه تنوع و تعداد محصولاتی که میشه به خانم‌ها هدیه داد، خیلی بیشتره.
مورد دیگه اینکه خانم‌ها اغلب بیشتر از آقایون در مورد چیزهایی که میخوان صحبت میکنن. همین مسئله باعث میشه که راحت‌‎تر به ایده خرید هدیه مناسب براشون برسی.
آقایون برخلاف خانم‌ها کمتر در مورد خواسته‌هاشون صحبت میکنن و همینه که کار رو سخت‌تر میکنه!

بهترین کادو برای هر کسی، همون چیزیه که واقعا بهش احتیاج داشته باشهاین کادو رو وقتی می‌تونی برای آقایون بگیری که خیلی خوب بشناسیشون و تا حد زیادی با سلیقه‌ای که دارن آشنا باشی.
خریدن کادو به میزان صمیمیتی که با اون شخص داری هم خیلی بستگی داره!

سه راهکار برای انتخاب مناسب‌ترین هدیه:

۱. بهترین و راحت‌ترین راه اینه که از خود شخص بپرسی به چه وسیله‌ای احتیاج داره و همون رو براش تهیه کنی. اینجوری دقیقا میدونی چی نیاز داره و با صرف وقت و هزینه کمتر، هدیه خیلی مناسب‌تری تهیه کردی.
 ولی خب لازمش اینه که چقدر با هم صمیمی باشین و اون شخص باهات تعارف نداشته باشه.( که در اکثر مواقع اینطوری پیش نمیره)

۲. یکی دیگه از کارهایی که می‌تونی انجام بدی اینه که با اطرافیان نزدیک اون شخص مشورت کنی که به احتمال خیلی زیاد می‌دونن چه هدیه‌ای مناسبه. اینجوری خیلی جلو میفتی!

۳. اگر هیچ کدوم از این دو کار هم امکانش نیست و اون شخص برات خیلی مهمه، قبل از مناسبت حتما حواست بهش باشه. امکان داره از حرف‌هاش متوجه شی به چه وسیله‌ای احتیاج داره یا با داشتنش کارش راه میفته.

 اگر تمام این مواردی که بالاتر گفتیم نشدنی بود؛ خوندن ادامه مقاله بهت ایده و پیشنهاداتی میده که می‌تونه کارساز باشه

البته قبل از هر چیزی حواست به این نکته باشه که در انتخاب و خرید هدیه ترجیحا سلیقه شخص مورد نظر رو هم در نظر بگیر، نه فقط سلیقه خودت.

پیشنهاد بهترین هدیه

 پوشاک

پوشاک برای هدیه به آقایان

پوشاک زیرمجموعه‌های زیادی داره که متناسب با کاربرد و فصل می‌تونی از بینشون انتخاب کنی.

کاپشن، پالتو و بارونی

 اگر مناسبتی که قراره هدیه بدی در فصل سرد ساله؛ کاپشن، پالتو، کت، اورکت و بارونی و…  میتونن گزینه‌های خوبی باشن (فقط قبلش به گرمایی یا سرمایی بودن شخص هم فکرکن)

ژاکت، بافت و پلیور

 برای فصل پاییز و زمستان، ژاکت، سویشرت،  بافت و…   گزینه‌های مناسبی برای هدیه دادن هستن.

 پیراهن و شلوار

خرید پیراهن برای آقایون مرسوم‌تر از بقیه انواع پوشاکه. خوبیش اینه که مناسب همه فصل‌هاست و خیلی هم کاربردیه. نکته مهم اینه که سایز مناسب رو انتخاب کنی.
اگر رنگ خاصی رو دوست داره و می‌دونی که با دیدنش خوشحال میشه همون رنگ رو بگیر.
اما اگر از رنگ مورد علاقش خبر نداری، همیشه رنگ‌های خنثی انتخاب بهتری هستن. هیچکس از داشتن دو تا لباس طوسی ناراحت نمی‌شه.
شلوار خریدن کار سخت‌تریه چون تن‌خور شلوار خیلی مهمه. به خاطر همین خیلی گزینه مناسبی نیست، مگه اینکه از سایز و طرح مورد علاقه کسی که قراره براش این هدیه رو بگیری، مطمئن باشی.

تیشرت و پولوشرت 

همیشه داشتن تیشرت های زیاد جذابه تقریباً همه آقایون دوست دارن که از تمام رنگ‌ها تیشرت داشته باشن.
اگر سلیقه خاصی داره مثلاً اهل فیلم و کارتون و گیم و.. هست، می‌تونی تیشرت‌هایی با طرح و لوگوی شخصیتی که دوست داره براش بخری.
 ولی اگر از این بابت مطمئن نیستی این ریسک رو نکن و تیشرت ساده بخر چون ساده بودن همیشه شیک و کارسازه.
 فقط تنها مشکل تیشرت اینه که به اندازه پیراهن رسمی نیست و این موضوع بیشتر به میزان صمیمیتت با اون شخص بستگی داره.
پولوشرت نسبت به تیشرت رسمی‌تره، شاید به پیراهن نرسه ولی خب از تیشرت بهتره!  (همون اصل ساده و شیک بودن رو برای پولوشرت هم در نظر بگیر.

کفش و کتونی

هدیه دادن کفش به مردان

خرید کفش به عنوان هدیه به خاطر چالش انتخاب سایز مناسب، کار سختیه. ولی خب اگه سایزش رو مطمئنی که خیلی گزینه خوبیه. بسته به اینکه چقدر اسپرت یا رسمی میپوشه می‌تونی مدلش رو انتخاب کنی. اگر هم می‌خوای هدیه شیک‌تری بدی، کفش چرم بهترین گزینه است.
پیشنهاد ما اینه که اگر نزدیک زمستونه از بوت هم غافل نشی و بهش فکر کنی.

جوراب و لباس زیر

هدیه جوراب به آقایان

هر چقدر هم که آیتم‌های متنوعی برای هدیه دادن به آقایون وجود داشته باشه؛ باز هم ما یادمون نمیره که هدیه اصلی آقایون جورابه! رسمیه که از قدیم جا افتاده و خانم‌ها هم با کمال میل سنت شکنی نمی‌کن. ولی جدای از شوخی انقدر تنوع لباس زیر و جوراب این روزا زیاد شده که دیگه خریدنش نه تنها بد نیست؛ قشنگ هم هست. در عین حال کار بامزه‌ایه، اصلاً خیلی‌ها فقط برای خنده هم که شده یک جفت جوراب هم روی کادو میذارن.

کیف و کمربند 

کیف و کمربند چرم

مدتی هست که کادو دادن محصولات چرمی خیلی باب شده و کیف‌ها تنوع زیادی پیدا کردن. کیف اداری، کیف دستی، کیف دوشی ( یا همون کراس بادی)، کیف پول و … .
بسته به اینکه این کادو قراره به چه کسی داده بشه؛ به جا کلیدی، جاکارتی و یا حتی جای دسته چک هم می‌تونی فکر کنی.
کمربند هم که همیشه جزو هدیه‌های خوب بوده و هست.
اگر می‌خوای هدیه رسمی‌تر و شکیل‌تر باشه، می تونی از ست کیف و کمربند هم استفاده کنی که معمولا این روزها تو باکس‌های شیکی عرضه میشن.

کلاه و عینک

کلاه و عینک برای هدیه به آقایان

تشخیص این مورد با شماست که اون شخص چقدر از کلاه و عینک استفاده می‌کنه. برای خرید عینک باید فرم صورتش رو به خوبی بشناسی که مطمئن شی عینک به صورتش میاد یا نه.
تنوع کلاه هم اینقدر بالا هست که اگر اهل استفاده از کلاه باشه، باز هم میتونی یه مدلی پیدا کنی که تو کمدش نباشه.

ساعت و دستبند

ساعت یا دستبند برای هدیه به آقایان

معمولاً آقایون کمتر از گردنبند استفاده می‌کنن، مگر اینکه بشناسیشون و از سلیقشون با خبر باشین.
دستبند نسبت به گردنبند رایج‌تره و مدل‌های بسیار متنوعی داره مدل چرم با تیکه‌ای از طلا خیلی مرسومه و تنوع زیادی داره. خوبی این مدل اینه که به خاطر داشتن طلا، در عین حال که قیمت زیاد بالایی نداره، اما هدیه خیلی ارزنده‌ای میشه. ساعت هم که تکلیفش مشخصه خیلی هدیه شیک و خفنی می‌تونه باشه. کلی هم تنوع داره که دستتون رو برای انتخاب باز میذاره.

عطر و ادکلن

کادو دادن عطر به آقایان

عطر و ادکلن با اینکه خیلی سلیقه‌ایه، اما بعضی از مدل‌ها و برندها تقریبا همه پسندن. انتخاب از بین این عطرها میتونه گزینه مناسبی باشه، مثل: اونتوس ،لجند مون بلان، بلو شنل، آکوا بولگاری، ساواج و گوچی گیلتی و …

ورزش و سفر

اگه اهل ورزش در هر رشته‌ای و یا اهل کمپ و مسافرت باشه، گزینه‌های زیادی برای خرید هدیه داری.

تجهیزات ورزشی

تجهیرات ورزشی هدیه خوبی به حساب می آید

بسته به اینکه در چه رشته‌ای فعالیت می‌کنه می‌تونی تجهیزات اون ورزش رو براش بخری که خب تنوعش هم زیاده. می‌تونی حتی آیتم‌های خیلی جزئی هم انتخاب کنی مثل دمبل ،مت ورزشی یا حتی مکمل‌های غذایی.

کمپینگ و سفر

تجهیزات کمپینگ برای هدیه

اگه اهل کمپ کردن باشه که انقدر تنوع وسیله کمپ هست که با خرید هر آیتمش مطمئناً خیلی خوشحال میشه. فقط قبل از هر چیز مطمئن باش که اون وسیله رو نداره.
فرقی نمی‌کنه کوله پشتی، کیسه خواب ، میز و صندلی و چادر کمپ باشه یا یک فلاسک، چراغ قوه، ظرف و ماگ سفری، برای کسی که اهل سفره همه‌ی این‌ها جذابن.

تکنولوژی

لوازم الکترونیکی برای هدیه

انقدر تکنولوژی سریع پیش میره و کلی دستگاه‌های دیجیتالی جدید میاد که احتمالش زیاده وسیله‌ای پیدا کنی که هنوز خیلی‌ها نداشته باشن ،. این مدل هدیه‌ها هم خیلی شیکن و هم کاربردی
باتوجه به اینکه چقدر میخوای هزینه کنی، میتونی از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنی.
 آقایون هر سنی که باشن کنسول بازی براشون خیلی هیجان انگیزه و گزینه بسیار خوبیه.
 خود پلی استیشن که هیچی، حتی دسته یا فرمون بازیشم می‌تونه آقایونو خوشحال کنه.
لپ تاپ، گوشی موبایل، تبلت، اسپیکر، ساعت هوشمند، هدفون، پاور بانک، هارد اکسترنال و حتی فلش مموری هم میتونن هدیه خوبی باشن.

سرگرمی 

برد گیم هدیه ای خاص برای آقایان

این روزها بازار بازی‌های فکری جدید داغه و انصافاً بعضی‌هاشون خیلی خوبن.
اگه با طرف دوست باشی و رفت و آمد داشته باشی که با یه تیر دو نشون زدی و خودتم اینطوری می‌تونی با هدیه‌ای که خریدی سرگرم بشی و ازش استفاده کنی.
برای افرادی که مسن‌تر هستن و هنوز خیلی به این برد گیم‌ها اعتقادی ندارن، خریدن همون بازی‌هایی که همچنان اصالتشون رو حفظ کردن، مثل شطرنج و تخته نرد و…می‌تونه انتخاب خوبی باشه.
اگر هم اهل جنب‌وجوشن، بازی‌هایی مثل فوتبال دستی میتونه براشون جذاب باشه.

فرهنگ و هنر

هدیه فرهنگی

 کتاب همیشه یک هدیه نفیس به حساب میاد؛ چون تو فقط یه کتاب بهش هدیه نمیدی، آگاهی هدیه میدی که ارزشمنده و البته خیلی مهمه چه سبک کتابی رو انتخاب کنی.
اگر اهل هنر و موسیقی باشه می‌تونی از ادوات موسیقی و ابزار کار هنریش هم براش هدیه بخری.
این دسته از هدایا خوبیش اینه که حتی اگه اهلش هم نباشن تو با خریدشون می‌تونی این ذوق رو براشون ایجاد کنی و خدا رو چه دیدی، شاید همین شروع مسیر قشنگی از زندگیشون شد و اون وقت تو رسالتت رو با یه کادو در این دنیا انجام دادی.

ابزار آلات

ابزار آلات برای هدیه به آقایان

 برای آقایون فنی، داشتن هر مدل ابزاری چه برقی مثل دریل و هیلتی، چه حتی پیچ گوشتی و آچار و … خیلی دوست داشتنیه. اگر جعبه ابزار ست کامل هم بگیری که دیگه عالی میشه.
یا اگر فنی نیستن و کار اداری دارن، ست اداری هم پیشنهاد خوبیه.

سلامتی و بهداشت 

محصولات مرتبط با سلامتی و بهداشت

متاسفانه تو جامعه ما بیشتر آقایون به خودشون توجهی ندارن و حواسشون به سلامتیشون نیست. خرید هدیه از بین اقلام مربوط به سلامت و بهداشت هم برای افرادی که علاقه‌مند هستن میتونه کاربردی باشه، هم برای اون دسته‌ی بی‌توجه، میتونه یادآور این موضوع مهم باشه که از سلامتیشون غافل نباشن.برای افراد مسن داشتن دستگاه فشار خون، قند خون و… از واجباته. اینطوری نشون می‌دی که چقدر به فکرشون هستی. خرید ماساژور هم که خوشحالشون می‌کنه.
 برای بهداشتشون هم از ماشین اصلاح ریش و مو و سشوار گرفته تا کرم صورت و ماسک مو و اسپری بدن و… می‌تونه مفید باشه.

خلاقیت

هدیه خلاقانه

 می‌تونی از خلاقیت خودت هم در هدیه دادن استفاده کنی. مثلاً هدیه دادن بلیط مسافرتی که دوسش داره یا بلیط کنسرت یا تئاتری که مورد علاقشه، بلیط استخر و حتی ماساژ می‌تونه خیلی باحال باشه.
 همه مواردی که در موردشون صحبت کردیم یه سری نمونه بودن که حتماً با فکر کردن بهشون و با در نظر گرفتن سلیقه شخص، خیلی ایده‌های جذاب‌تری پیدا می‌کنی.

در نهایت اگه هیچ کدوم از این‌ها هم کارساز نبود کارت هدیه کادو بده که با سلیقه خودش هرجور می‌خواد خرج کنه و کیف کنه و به یاد شما باشه.

و در آخر یادتون باشه درسته که کادو خیلی مهمه ولی بسته‌بندیش هم خیلی تاثیرگذاره.