۵ چیزی که دختر ها با نگاه اول در پسر ها می بینند

مجله سارابارا – بیشتر مرد ها می خواهند استایلی شیک داشته باشند اما سوال اینجاست که آیا شیک بودن را در نظر می گیرید یا صرفا می خواهید نظر دختر ها را به خود جلب کنید؟ این موضوع اصلا اتفاق عجیبی نیست و بهتر است بدانید که دختر ها حتی بیشتر از شما در فکر جلب توجه هستند و این یک امر کاملا عادی است. در این نوشته سعی می کنیم به طور خلاصه شما را با ۵ چیزی که دختر ها در نگاه اول متوجه می شوند، آشنا کنیم تا شما بتوانید در اولین دیدار بیشترین توجه را کسب کنید.

تا به حال به این فکر کرده اید که دختر ها چه چیز هایی از شما پسر ها می خواهند؟ جواب این سوال می تواند بسیار عمیق و طولانی باشد اما ما می خواهیم به طور خلاصه به این موضوع اشاره کنیم تا شما درک بهتری از اولین دیدار داشته باشید. بهتر است بدانید چیزهایی که دختر ها در نگاه اول متوجه می شوند چندان با پسر ها تفاوتی ندارد، در واقع می توان گفت اصلی ترین تفاوت در توجه بیشتر آن ها به جزییات است. قبل از هر چیز به این فکر کنید که در اولین دیدار با یک پسر دیگر متوجه چه چیزی می شوید؟ به احتمال زیاد این ها همان چیز هایی هستند که دختر ها به آن توجه می کنند.

در این متن فقط به موضوعاتی اشاره شده که شما می توانید تا فردا صبح تغییر یا بهبود دهید و توجه دختر ها را جلب کنید. همه می دانیم که موضوعاتی مثل رنگ چشم می توانند روی این مسئله تاثیرگذار باشند اما اشاره کردن به آن نمی تواند به شما کمک چندانی بکند.

حواستان به کفش هایتان باشد

کفش های سفید می توانند توجه و نظر دختر ها را جلب کنند
کفش های سفید می توانند توجه و نظر دختر ها را جلب کنند

یکی از اولین چیزهایی که موجب جلب توجه دختر ها برای اولین بار در پسر ها می‌شود، کفش هایشان است. این موضوع را حدس زده بودید؟ به طور کلی موضوعات زیادی وجود دارد که دختر ها در مورد آن حرفی نمی زنند و این دقیقا همان دلیلی است که ما این نوشته را تهیه کردیم. دختر ها از بالا تا پایین، تقریبا همه چیز را بررسی می کنند اما روی کفش توجه بیشتری دارند و اگر می خواهید در اولین نگاه حس خوبی را منتقل کنید، حتما این مطلب در مورد ست کردن کفش مردانه رسمی و غیر رسمی را مطالعه کنید.

اما اگر نمی خواهید زیاد وارد جزییات شوید می توانید یک جفت کفش معمولی ورزشی مانند آدیداس یا کانورس بپوشید و سراغ رنگ های ساده بروید، مثل سیاه یا سفید. با این کار دیگر نیازی نیست نگران انتخاب رنگ مناسب باشید.

از افتر شیو خوبی استفاده کنید

تعدادی افترشیو که می توانند نظر دختر ها را جلب کنند، در کنار هم قرار گرفته اند
برای انتخاب افترشیو مناسب کمی حوصله به خرج دهید

اگر شما هم جزو افرادی هستید که اهمیت زیادی به افتر شیوش نمی دهد، باید بدانید که شدیدا در اشتباهید. افتر شیو های مناسب بوی خیلی خوبی دارند و این همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. یک افتر شیو مناسب می تواند نظر دختر ها را جلب کند.

بوی افتر شیو جذاب است و اگر شما می خواهید توجه طرف مقابل را به دست آورید افتر شیو یکی از بهترین راه هاست. اما این نباید دلیل خرید افتر شیو های گران و خرج های بی مورد باشد، تعداد زیادی افتر شیو با بو های متنوع در بازار وجود دارند که قیمت خوبی هم دارند.

دلیل پیشنهاد افتر شیو بوی جذاب و قیمت نسبتا مقرون به صرفه آن است اما اگر کمی بیشتر هزینه کنید و سلیقه به خرج دهید می توانید ادکلن هایی تهیه کنید که بوی به مراتب جذاب تری دارند و نظر دختر ها را بیش از پیش جلب می کنند.

در سلام و احوال پرسی نظر دختر و پسر یکسان است

دست دادن و احوال پرسی یک مرد و یک زن که می تواند نظر دختر ها را جلب کند
با اعتماد به نفس کامل احوال پرسی کنید

همان گونه که مرد ها به طرز سلام و احوال پرسی شخص مقابل توجه می کنند، دختر ها هم با دیگران همین رفتار را دارند و نظر دختر ها با پسر ها تفاوت چندانی ندارد. مهم نیست که یک سلام ساده باشد یا دست دادن و احوال پرسی گرم (البته تا جایی که پسندیده باشد)، مهم این است که با اعتماد به نفس کامل  صورت بگیرد. اگر تصمیم دارید با طرف مقابل دست بدهید مطمئن شوید که او هم این موضوع را متوجه شده است. دست دادن شما باید محکم و با وقار باشد، منتقل کردن این موضوع مهم است اما دقت کنید که زیاده روی نکنید. هیچکس از قرمز شدن دست هایش خوشش نمی آید.

دست هایتان می تواند پیام خوبی منتقل کند

عکی سیاه و سفید از دست های یک مرد
بسیاری از دختر ها زمان زیادی را صرف رسیدگی به دست ها و ناخن هایشان می کنند

این یکی شاید کمی عجیب باشد اما دختر ها به دست شما هم توجه می کنند. بسیاری از دختر ها زمان زیادی را صرف رسیدگی به دست ها و ناخن هایشان می کنند و به همین دلیل هم هست که از شما انتظار دارند با دست هایی آراسته جلوی آن ها ظاهر شوید. در نظر داشته باشید که ناخن ها بیشترین تاثیر را در ظاهر دست شما دارند و کوتاه بودن آن ها می تواند پیام خوبی را منتقل کند.

استایل پوششتان روی نظر دختر ها تاثیرگذار است

سه ست لباس در رنگ های مختلف و به همراه عینک در فروشگاه سارابارا
استایلتان حاوی اطلاعات زیادی است – ست های فروشگاه سارابارا

در نهایت، استایل شما اطلاعات زیادی را به طرف مقابل منتقل می کند و می تواند نظر دختر ها را جلب کند. سِتی که انتخاب می کنید با مقصد و دلیلی که به آن جا می روید ارتباط زیادی دارد اما نکته در اینجاست که شما بتوانید به هر سِتی که می پوشید یک حالت شیک و منظم بدهید. در نهایت همین موضوع است که اهمیت دارد و این که شما استایلی انتخاب کنید که ترند باشد یا از امضای فلان بازیگر پیروی کرده باشد، ممکن است برای برخی دلچسب نباشد.

در نهایت

در نهایت به سوالی که پیش تر مطرح کردیم بر می گردیم، می خواهید استایلی شیک داشته باشید یا صرفا از نگاه دختر ها جذاب باشید؟ اگر بحث استایل مطرح باشد، شاید گاهی اوقات شما صرفا از امضای خود یا شخص دیگری پیروی کنید و این ممکن است مورد تایید همه نباشد اما اگر می خواهید استایلی شیک داشته باشید که مورد تایید همه هم باشد، فقط یک راه دارید، سِت هایی ساده و یک دست بپوشید.

پوشیدن یک سِت مشکی می تواند انتخاب خوبی باشد، شلوار های جین مشکی به همراه بالا تنه ای تیره هم ساده و هم شیک است. این سِت نظر دختر ها را جلب می کند.

موضوع دیگری وجود دارد که اهمیتش به مراتب از بقیه بیشتر است و چیزی است که باید به آن فکر کنید. این موضوع مهم، هیکل شماست. مهم ترین اصل درباره این موضوع حفظ تعادل است. اگر فکر می کنید که هیکلی لاغر یا چاق دارید، کم کم وقت آن شده است که تغییری ایجاد کنید.

برای این کار می توانید به سراغ دکتر تغذیه بروید و با برنامه هایی که او برای شما تجویز می کند، پس از مدتی به هیکل مناسبی برسید و برای حفظ این شرایط هم می توانید از دکترتان برنامه های جدیدی بگیرید یا این که ورزش کنید، باشگاه های ورزشی برای حفظ هیکلتان گزینه خوبی هستند اما همان طور که گفته شد، به هیچ وجه زیاده روی نکنید، داشتن هیکلی متعادل، مناسب ترین حالت شماست و با رو آوردن به بدنسازی حرفه ای، ممکن است حالتی بیش از حد عضلانی ایجاد کنید و حتی بدنتان را تبدیل به دلیلی برای حفظ فاصله طرف مقابل از خودتان کنید!

منبع: TheIdleMan