چند نکته در رابطه با اصول ست کردن لباس چرم در زمستان

مجله سارابارا – لباس های چرم جزو آن دسته پوشاکی نیستند که مورد پسند اکثریت باشند؛ اما اگر موفق شدید با اعتماد به نفس آن را به تن کنید، کاملا منحصر به فرد به نظر خواهید آمد. پارچه چرم در وهله اول یک استایل کلاسیک را یادآور میشود اما در دنیای امروز و با توجه به ترندهای زمستان امسال، هیچ محدودیتی برای استفاده از این نوع پارچه وجود ندارد. در طی بیست سال گذشته بارها شاهد بازگشت ترند چرم بوده‌ایم با این تفاوت که اینبار تاکید بر استایل دهه‌ی ۹۰ است. در ادامه به بررسی چند استایل در رابطه با اصول ست کردن لباس چرم میپردازیم.

کت چرم

اگرچه سخت به نظر میرسد، سرمایه گذاری روی یک آیتم چرم هرچند گران قیمت تصمیمی منطقی ست! چرا که چرم نه تنها هرگز از دنیای مد جدا نمیشود بلکه ماندگاری طولانی و فوق العاده‌ی آن به شما این امکان را میدهد که برای مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید. السا هاسک با پوشیدن یک کت چرمی بلند، عینک آفتابی اسکینی و نازک به همراه تاپ نیم‌تنه و شلوار بلند اثبات کرده است که چرم را میتوان به شکل روزانه نیز استفاده کرد. همراه کردن رنگ بژ و چرم مشکی به این استایل جنبه‌ی خاصی بخشیده است.

بوت و بارانی

بارانی چرمی بعد از گذشت سالها همچنان به عنوان یک لباس محبوب تولید شده و به فروش میرسد. یکی از اصول ست کردن لباس چرم همراه کردن بارانی‌های بلند چرمی چکمه‌های بلند از همین جنس ست؛ که البته اگر همرنگ کت انتخاب شوند یک استایل مونوکروم جسورانه خواهند ساخت. و در نهایت جین‌های اسکینی بهترین مکمل چکمه‌های بلند هستند و یک ترکیب عالی برای شما خواهند ساخت.

کت و شلوار

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که با جسارت بالا ترندها را دنبال میکنند و طرفدار لوک‌های خاص هستند برای زمستان امسال به سراغ کت و شلواری از جنس چرم براق بروید. برش‌های صاف برای شلوار برخلاف برش‌های کلوش و اسکینی طرفداران زیادی ندارد در حالی که کت‌های چرم با برش اندامی طرفداران خودش را در طی سالها حفظ کرده است.

پالتو اورسایز

همانطور که میبینید bettina looney یک پالتو از چرم مشکی براق را با کفش‌های پاشنه بلند همراه کرده است و به این ترتیب به پارچه‌ی چرم حالتی دخترانه بخشید. و در آخر با اضافه کردن یک عینک دور طلایی و هماهنگ کردن آن با گوشواره‌های حلقه‌ای کوچک آنرا از حالت تند و رسمی خارج کرده است .

اصول ست کردن لباس چرم پالتو بلند مشکی کیف دستی مشکی کفش پاشنه بلند و گوشواره طلایی
پالتو اورسایز

منبع: harpersbazaar.com