چگونه لباس اورسایز بپوشیم؟

مجله سارابارا – با گرم تر شدن هوا و پوشیدن لباس های تنگ راحت نیست و بسیاری ترجیح می‌دهند که از لباس های اورسایز در استایل روزانه خود استفاده کنند. خوشبختانه راه های زیادی برای ست کردن لباس های اورسایز وجود دارد و این استایل را می توانید با هر لباسی به کار بگیرید.

امروزه پوشیدن لباس های اورسایز یک موضوع عادی است اما در گذشته اینگونه نبود. حدودا در سال های ۱۹۲۰ تا ۱۹۳۰ بود که زن ها پوشیدن لباس های اورسایز را آغاز کردند و این استایل در آن دوره نوعی اعتراض به نگاه جامعه نسبت به پوشش زن ها بود. اما در حال حاضر این سبک و استایل لباس پوشیدن به علاقه مندان دنیای فشن اجازه می دهد که در کنار راحتی، استایل مورد علاقه خودشان را بپوشند.

در ادامه این متن به “پرسش چگونه لباس اورسایز بپوشیم؟” پاسخ می دهیم و چندین نکته کلیدی را درباره لباس اورسایز دخترانه مطرح میکنیم.

تیشرت مورد علاقه تان را گره بزنید

یک تیشرت اورسایز که روی شکم گره خورده باشد جلوه منحصر به فردی به استایل شما می دهد و اگر با شلوار گشاد یا شورت پوشیده شود، به بهترین گزینه برای روز های گرم تابستان تبدیل می شود.

لباس های اورسایز را با کفش پاشنه بلند بپوشید

کفش های پاشنه بلند کمی استایل شما را از حالت روزمره بودن خارج می کند و در کنار لباس های اورسایز بهتر است از این کفش ها هم استفاده کنید. این استایل مناسب شرایط خاصی است و برای مهمانی های کوچک می تواند گزینه مناسبی باشد.

مطابق ترندها پیش بروید

یکی دیگر از گزینه های مناسب استایل اورسایز، استفاده از لباس های پد دار است که اخیرا ترند شده اند و می توانند در کنار شلوار های ساده بهترین ترکیب را بسازند.

تیشرت را روی شلوار قرار ندهید

بسیاری ترجیح می دهند لباس های اورسایزشان تا حد ممکن آزاد باشند اما اگر میخواهید استایل متفاوتی را امتحان کنید، تیشرت را زیر شلوار جین محبوبتان قرار دهید تا در کنار استایل اورسایز و راحتی، منحصر به فرد باشید.

لباس اورسایز باید راحت باشد

گاهی اوقات تمام چیزی که نیاز داریم یک ست گشاد و راحت است. استفاده از تیشرت و شورت یا شلوار گشاد راحت ترین ست ممکن است. ترکیب کردن این پوشش با جوراب های بلند استایلی مشابه استایل تامبویی دهه ۹۰ را به شما میدهد.

با پترن ها بازی کنید

داشتن بهترین استایل در اعتماد به نفس و شکستن قوانین خلاصه می شود. شما می توانید لباس های اورسایز را با شلوار طرحدار بپوشید و در این مورد خاص، ترکیب کردن رنگ های آبی و سبز ترکیب خوبی ساخته است.

ترکیب کلاسیک شلوار جین و پیراهن را امتحان کنید

استفاده از ترکیب پیراهن گشاد و شلوار جین هیچوقت شما را پشیمان نمی کند. یکی از کلاسیک های استایل لباس های اور سایز همین ترکیب است و در کنار کژوال بودن، کمی جدی تر از بقیه گزینه ها است و مهم نیست که با کفش های پاشنه بلند یا معمولی پوشیده شود. این ترکیب برای هر قراری مناسب است و یک استایل رومزه شیک است.

لباس های اورسایز ست بپوشید

راحت ترین ست در میان راحت ترین استایل لباس پوشیدن، استفاده از لباس های ست اورسایز است. فرقی نمی کند که تیشرت و شورت باشد یا با شلوار ست شده باشد، این استایل بسیار راحت است.

در نهایت

پوشیدن لباس های اورسایز راحتی بسیاری را به همراه دارد و با استفاده از راهکار های بالا، می توانید در کنار راحتی ست بسیار شیک و منحصر به فردی هم داشته باشید. پیشنهاد می شود در کنار لباس های اورسایز، از اکسسوری های نسبتا بزرگ استفاده کنید یا اگر ست یک رنگ و ساده ای میپوشید، از اکسسوری های رنگی و طرحدار استفاده کنید.

منبع: instyle