راهنمای خرید شما برای لباس های ترند پاییز 2020

مجله سارابارا – جای تعجبی ندارد که اکثر لباس های ترند پاییز ۲۰۲۰ تحت تاثیر اتفاقات متعددی هستند. از مشکلاتی که برای بالنسیاگا پیش آمد تا لغو شدن برخی برنامه ها در میلان، همه چیز در حالتی نامعلوم و نامشخص قرار دارد و به نظر می‌رسد که این موضوع به لباس های ترند پاییز ۲۰۲۰ هم رسیده است.

با وجود شیوع کرونا و مشکلات دردسرساز دیگری که اکثر برنامه های امسال را تحت تاثیر قرار داد، طراحان فعال در زمینه مد و فشن هیچ ایده‌ای از شرایط آینده نداشتند و به نظر می‌رسد که ترند ها هم مسیر مشخصی را طی نمی‌کنند و اکثرا شاهد تم تمام مشکی هستیم اما مشخصا این پایان ماجرا نیست.

لباس های ترند پاییز ۲۰۲۰ نگاهی به حالت کلاسیک دهه ۸۰ میلادی با لباس های چهارخانه اسکاتلندی دارند و در طرف دیگر هم شاهد جزییات بسیار جالبی روی آستین ها هستیم. در کنار آن، کت های بزرگی قرار گرفته‌اند که هرکدام حرفی برای گفتن دارند و در نهایت هم باید به لباس های عروس سفید رنگی اشاره کرد که در ترند های این فصل قرار گرفته‌اند.

در این متن ما به تعدادی از لباس های ترند پاییز ۲۰۲۰ اشاره میکنیم که توجه بیشتری را به خود جلب کرده اند. همچنین شما می‌توانید ترند های هر فصل را از طریق صفحه مد و فشن سارابارا پیگیری کنید.

لباس های چهارخانه

لباس های چهارخانه دوباره راه خود را به دنیای مد و فشن باز کرده‌اند و در ران وی ها دیده می‌شوند؛ به خصوص با برند بربری. اما برای لباس های ترند پاییز ۲۰۲۰ شرکت های دیگری هم به لباس های چهارخانه رو آورده‌اند و هرکدام با زبان طراحی خودشان تغییراتی را اعمال کرده‌اند.

پس از بربری، برند کلویی لباس های چهارخانه را در همان حالتی که پنجاه سال پیش استفاده می‌شد نگه داشت و حالت دهه ۷۰ میلادی را حفظ کرد. در طرف دیگر اما ویکتوریا بکهام تصمیم گرفت حالتی پر زرق و برق تر ایجاد کند.

تمام مشکی

استفاده از کلاه مشکی بزرگ در لباس های ترند پاییز 2020
استفاده از کلاه مشکی بزرگ در لباس های ترند پاییز ۲۰۲۰

تم های تمام مشکی دوباره برگشته‌اند هرچند که این رنگ هیچوقت فراموش نمی‌شود و هر ساله در ترند های لباس حضور دارد. این بار اما در لباس ها جزییات کمتری دیده می‌شود و بیشتر ست ها از یک بخش بزرگ تشکیل شده‌اند. به طور مثال جیوانچی از یک کلاه بسیار بزرگ استفاده کرده است یا برند هررا که دور گردن و روی شانه را با پارچه مشکی بزرگی پوشانده بود.

کت های بزرگ و پوشش های پر زرق و برق

کت های بزرگی که در لباس های ترند امسال به کمک طراحان آمده اند
کت های بزرگی که در لباس های ترند امسال به کمک طراحان آمده اند

در میان تم های نامشخص ۲۰۲۰، کت های بزرگ و لباس های پر زرق و برق بیشتر از بقیه خودنمایی می‌کنند. در واقع استفاده از کت های بزرگ در لباس های ترند پاییز ۲۰۲۰ تا حدودی نشان دهنده دمای نامشخص این فصل است که می‌تواند با سرمای شدید یا هوایی متعادل همراه باشد. همچنین این کت های بزرگ و لباس های پر زرق و برق به طراحان لباس کمک کرده‌اند که بهترین طراحی های خود را به نمایش بگذارند.

آستین پفی و تاکید روی دست ها

آستین های پفی در ترند های پاییز 2020
آستین های پفی

لباس های ترند پاییز ۲۰۲۰ تاکید خاصی روی دست ها دارند. اکثر برند ها سعی کرده اند طراحی جدید روی آستین ها داشته باشند. اما امسال لباس های ترند در قسمت شانه بزرگ هستند و هرچه که پایین تر و به سمت آسنین می‌آیند، کوچک تر می‌شوند و این همان طراحی است که برای ملکه ها و پرنسس های دیزنی به کار می‌رود. تمام این ست ها به گذشته اشاره دارند و جایی که این سبک از پوشش زرق و برق خاصی داشت. اما طراحی های امروزی ساختار یکپارچه تری دارند.

منبع: harpersbazaartheeverygirl