راهنمای خرید لباس های ترند زمستان 2021

مجله سارابارا – لباس های ترند زمستانی معمولا یا روی گرم بودن و راحتی تمرکز دارند یا روی پر زرق و برق بودن و مناسب حضور در مهمانی ها؛ اما سال ۲۰۲۰ به هیچ وجه معمولی نبود و به نظر زمستان ۲۰۲۱ هم شرایط مشابهی دارد. لباس های ترند زمستان ۲۰۲۱ در کنار یادآوری سالی که گذشت، روی آغاز سال جدید تمرکز دارند. اکثر طرح های این فصل را قبلا هم دیده‌ایم اما امسال نحوه استفاده از آنها تغییر کرده است.

در ادامه شما با ۶ نمونه از لباس های ترند زمستان ۲۰۲۱ آشنا خواهید شد که می‌توان به صورت روزمره هم آنها را به کار گرفت.

لباس های چرمی

لباس های چرمی دوباره برگشته‌اند و حالا لباس های چرم مشکی و لباس های چرم مخصوص موتورسواری به ترند زمستان ۲۰۲۱ تبدیل شده‌اند. پیشنهاد ما برای استفاده از این ترند در ست های روزمره، استفاده از کت چرم به همراه یقه اسکی است. پیشنهاد دیگر ما استفاده از شلوار چرم در کنار یکی از سویشرت های اور سایزتان است.

برای آشنایی بیشتر نحوه ست کردن لباس های چرمی هم می‌توانید به متن اصول ست کردن لباس های چرمی مراجعه کنید.

لباس های مخملی

شرکت هایی مانند شنل دوباره جنس محبوب و کلاسیک مخمل را به لباس های ترند زمستان ۲۰۲۱ اضافه کرده‌اند. این ترندها شامل محصولاتی مانند ژاکت های آستین بلند و شلوار های مخملی گشاد است که با رنگ های متنوعی هم همراه شده‌اند.

لباس های رنگی

لباس های ترند امسال این بار با ست شدن رنگ های قرمز و بنفش همراه شده‌اند. طراحان ترند فصل پاییز ۲۰۲۰ و زمستان ۲۰۲۱ تصمیم گرفته‌اند با ترکیب این دو رنگ و همراه کردن آنها با رنگ صورتی، لباس های رنگی را به ست های زمستان ۲۰۲۱ تبدیل کنند.

لباس های چهارخانه

سبک پرپی یکی از ترندهای زمستان ۲۰۲۱ است. این سبک حالت کلاسیکی دارد با این تفاوت که از رنگ های متنوعی در آن استفاده می‌شود. در زمستان امسال لباس های چهارخانه پرپی توانسته‌اند توجه علاقه مندان به دنیای مد و فشن را به خودشان جلب کنند و یک استایل ماندگار ایجاد کنند.

لباس های سرهمی

سویشرت ها و ژاکت ها همیشه به دلیل راحتی و گرمایی که ایجاد می‌کنند، محبوبیت خاصی دارند اما طراحان در کنار آنها لباس های سرهمی را معرفی کرده‌اند. پیشنهاد ما استفاده از لباس های سرهمی زیر ژاکت است. ترکیب این دو لباس محبوب بهترین ست لباس های سرهمی برای ترند زمستان ۲۰۲۱ است.

شنل

آخرین ترندی که می‌توان در زمستان ۲۰۲۱ به صورت روزمره از آن استفاده کرد، شنل است. شاید محبوب‌ترین سبکی که به ترندهای زمستان بازگشته است، استفاده از شنل باشد. پیشنهاد ما ست کردن شنل با شلوارهای دمپاگشاد است که یادآور دهه هفتاد میلادی است.

منابع: marieclairevogue