با لباس های ترند بهار 2021 آشنا شوید

مجله سارابارا – با وجود اینکه امسال یکی از چالش برانگیز ترین سال ها برای دنیای فشن بود، ترند های بهار ۲۰۲۱ بولد ترین طراحی های ممکن را دارند. کیف های زرد یکی از همین موارد هستند که در کنار کت های اورسایز و روسری ها در لیست ترندهای بهار ۲۰۲۱ قرار گرفته‌اند.

از فشن شوهای پاریس تا میلان، برخی از تاثیرگذارترین طراحان دهه اخیر، لباس های ترند بهار ۲۰۲۱ را طراحی کرده اند و در ادامه شما را با برخی از محبوب ترین آنها آشنا می‌کنیم.

کت های اورسایز

اولین لباس ترند در این لیست، کت های اورسایز است. این کت ها شانه های پهنی دارند و یادآور دهه ۸۰ میلادی هستند. این لباس ترند بهار ۲۰۲۱ دور کمر را در بر می‌گیرد و تا پاها ادامه پیدا می‌کند. این کت های اور سایز را می‌توانید با شلوارهای راسته ست کنید یا اگر می‌خواهید استایل مدرنی داشته باشید، این لباس را با شلوارک های چرمی بپوشید.

ماسک های مشکی

اگر قرار است از خودتان در برابر ویروس محافظت کنید، بهتر است با یک استایل شیک این کار را بکنید. ماسک های تنفسی مشکی تقریبا با هر چیزی ست می‌شوند و پوشش خوبی برای دهان و بینی شما هستند. بهتر است ماسکی را انتخاب کنید که تنفس با آن راحت باشد یا اگر می‌خواهید کمی بیشتر هزینه کنید، به سراغ ماسک هایی بروید که تزئین شده باشند. این ماسک ها زیبایی خوبی دارند و شما می‌توانید آنها را با هر چیزی ست کنید. ماسک های مشکی را با لباس قرمز و کیف مشکی ست کنید تا یک استایل بسیار شیک داشته باشید.

روسری

با الهام از دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی، روسری های کلاسیک دوباره به لباس های ترند بهار ۲۰۲۱ اضافه شده‌اند. روسری ها از موهایتان محافظت می‌کنند و آخرین بخش تاثیرگذار در ساختن یک ست شیک هستند. برای استفاده از این ترند گزینه های بسیاری دارید و روسری های ساده رنگی با نوشته های مشخص گرفته تا روسری های طرحدار متنوع همگی می‌توانند در لیست انتخاب های شما باشند.

کیف های زرد و اکسسوری های آبی

در لباس های ترند بهار ۲۰۲۱ کیف های زرد بسیار بولد شدند. این ترند به راحتی قابل استفاده است و همواره شیک به نظر می رسد. می‌توانید کمی از رنگ زرد روشن استفاده کنید که ست از حالت روزمره خارج شود و برای استفاده های عادی می‌توانید به سراغ طیف های دیگر زرد بروید. در هر صورت این کیف ها ترند این فصل هستند. یکی از پیشنهاد ها، ست کردن کیف زرد با لباس یک دست سفید است.

در کنار کیف های زرد، اکسسوری های مختلف آبی هم جزو ترند های بهاری ۲۰۲۱ هستند. این ترند با انتخاب های بی نهایت بسیاری برای ست های شما همراه است. از کیف گرفته تا کلاه های متنوع آبی همگی در این دسته قرار می‌گیرند.

کت های الهام گرفته از سبک فولک

یکی از دیگر از لباس های ترند بهار ۲۰۲۱، کت های الهام گرفته شده از سبک فولک است. زمانی که هوا کمی سرد شود این کت ها بهترین گزینه هستند. یکی از اصلی ترین دلایل جذابیت این سبک، مناسب بودن آن برای هر بدنی است و همیشه شیک به نظر می‌رسد.

منبع: thetrendspotter