در انتخاب جواهرات و گردنبند دخترانه باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

مجله سارابارا – دنیای اکسسوری‌ها بسیار گسترده‌ است و جواهرات، جزئی از این دنیا هستند. به جرئت می‌توان گفت انتخاب جواهر مناسب برای استایل‌های متفاوت و مختلف، یک نوع چالش به حساب می‌آید. به خصوص که بخواهیم یک گردنبند دخترانه‌ مناسب برای خودمان انتخاب کنیم. در این مطلب با مجله‌ی اینترنتی سارابارا همراه شوید تا نکاتی در مورد ست و هماهنگ سازی جواهرات با استایلتان و همچنین جواهرات ترندی را برای شما علاقمندان دنیای مد و فشن شرح دهیم.

جواهرات ترندی

ماکسیمال یا مینیمال مسئله این است !

این که اکسسوری مینیمال باشد یا ماکسیمال، کاملا به سبک و سیاق پوشش شما بستگی دارد! اگرچه که قسمتی از آن هم به ترند مرتبط است. اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم، اگر از آن دسته افرادی هستید که معمولا لباس‌های رنگی و پر از پترن می‌پوشید و آیتم‌های کمد لباستان پر از طرح‌ و نقش است، جواهرات ماکسیمال برایتان مناسب است و بلعکس، اگر کمد لباس شما و آیتم‌هایی که خریداری می‌کنید تماما رنگ‌های نود و خنثی هستند و به نوعی مینیمال به حساب می‌آیند، شما باید جواهرات خود را هم مینیمال انتخاب کنید. پس همه چی به استایل شما بستگی دارد. گردنبند دخترانه، دستنبند، گوشواره و انگشتر، در واقع تمام اکسسوری‌ها و جواهرات را می‌توانید در نوع ماکسیمال یا مینیمال پیدا کنید.


گوشواره‌های جواهر

جواهرات و گردنبند دخترانه با ساختار مینیمال و ظریف

به نظر می‌رسد که طرفداران استایل مینیمال بسیار زیاد هستند و استفاده از جواهرات ظریف با ظاهری کاملا مینیمال در هر دوره‌ای و دهه‌ای مرسوم بوده است. انداختن گردنبند نقره با زنجیری نازک به رنگ رزگلد، گلد یا حتی نقره‌ای می‌تواند جلوه‌ی خاصی به استایل شما دهد. همیشه این نکته را در نظر بگیرید که رنگ جواهر انتخابی با رنگ پوست شما همخوانی و هماهنگی داشته باشد تا بیشتر خودش را نشان دهد. اگر هم از آن دسته از افراد علاقمند به گردنبند نیستید، همیشه گوشواره‌های حلقه‌ای ساده و کوچک یا حتی دستنبند‌های چرمی را می‌توانید انتخاب کنید و شاید اگر دنبال تنوع هستید می‌توانید سراغ گردنبند دخترانه ظریفی بروید که با هر آیتمی هماهنگ می‌شود.

جواهرات مینیمال

جواهرات و گردنبند دخترانه ماکسیمال و رنگی

افرادی با استایل و سبک سیاق ماکسیمال، که در واقع در استایل خود از رنگ‌ها و نقش‌های بسیار زیادی استفاده می‌کنند، بهتر است از گوشواره‌های بزرگ، رنگی و پر نقش و نگار استفاده کنند که در استایلشان یک نوع هارمونی ایجاد شود. شاید گردنبند چوکر با نگین‌های فراوان یا شاید هم انگشتری بسیار بزرگ که گل بزرگی روی آن است یا گردنبند دخترانه‌‌ با نگین‌های رنگارنگ انتخاب کنید، در هر صورت باید این موضوع را در نظر داشته باشید که جواهر مورد استفاده‌ شما از نظر رنگ و طرح یا شکل با بقیه‌ی آیتم‌هایی که پوشیده‌اید، هماهنگی داشته باشد.

جواهرات ماکسیمال

برند‌ها و ترند‌ها

هر برندی بر اساس ترند‌های موجود و در واقع اِلِمان‌هایی که مد شده است و تلفیق آن با سبک و سیاق طراحی خودش، محصولاتی را تولید می‌کند. به همین جهت هر برندی جواهرات خاص خودش را طراحی می‌کند و در نتیجه به بازار عرضه می‌کند که با بقیه‌ی برند‌ها متفاوت است. ( هر چند ترند‌ها یکی است.) به عنوان مثال گردنبند‌ دخترانه برند تیفانی بسیار ساده و مینیمال هستند و رنگ‌های نقره‌ای ، رزگلد و نگین‌های ظریف و ریز در آن‌ها استفاده می‌شود.

اکسسوری و گردنبند دخترانه مینیمال

گردنبند دخترانه نقره

اگر از آن دسته افرادی هستید که از طلا خوششان نمی‌آید یا به هر دلیلی بودجه‌ی خرید طلا را ندارید، پیشنهاد ما به شما خرید جواهرات نقره است. یک گردنبند دخترانه نقره‌ی ظریف و مینیمال می‌تواند استایل شما را از این رو به آن رو کند و حس و حال سبک و سیاق شخصی شما را متفاوت سازد. از همه مهم‌تر این است که نقره معمولا حساسیتی ایجاده نمی‌کند و از نظر من هر چه بگذرد و رنگ و روی آن تیره شود یا تغییر کند، زیبا تر و حتی به نوعی وینتیج به نظر می‌رسد. پس در انتخاب گردنبند دخترانه نقره ، دچاره شک و شبه نشوید.

گردنبند دخترانه نقره
گردنبند دخترانه نقره

گردنبند دخترانه چوکر

یکی از انواع گردنبند‌ دخترانه یا حتی پسرانه که در دهه‌ی اخیر بسیار مورد توجه مخاطبان دنیای مد و فشن قرار گرفت، گردنبند چوکر بود که استفاده از آن به دوره‌های پیشین باز می‌گردد اما به دلیل این‌که با آیتم‌های زیادی قابل پوشیدن و ست کردن هست، جزئی از ترند‌های همیشگی دنیای جواهرات و اکسسوری‌ها شده. شکل معمول آن‌ها به حالت نواری هست که دور گردن می‌چسبد یا از جنس گیپور یا حتی از جنس پارچه‌ی مخمل هم می‌تواند باشد.

گردنبند دخترانه چوکر
گردنبند دخترانه چوکر

و اما پیشنهاد‌های ما چیست؟

پیشنهاد ما این است که یک نگاهی به محصولات سارابارا هم بندازید! از آن‌جایی که ما سلیقه مخاطب‌های خودمان را در نظر می‌گیریم و کاملا به این مسئله توجه داریم که محصولاتمان با بودجه خریدار متناسب باشد. جواهرات نقره‌ی زیبا و جذاب که نیم ست‌ها هستند یا النگو‌های ترندی و شیک همه و همه را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی سارابارا خریداری کنید. انتخاب گردنبند دخترانه و النگو‌های شیک یا حتی دستبند‌ها و گوشواره‌های دخترانه به راحتی از طریق سایت فروشگاه سارا بارا امکان پذیر است.