با اصول ست کردن رنگ مشکی آشنا شوید

اصول ست کردن رنگ مشکی برای خانم ها
مجله سارابارا – انتخاب رنگ در ست یک کار شخصی است و هرکسی با توجه به سلیقه خودش رنگ‌های مختلفی را در ست‌های روزمره اش به کار می‌برد. برخی رنگ‌های متعددی را امتحان می‌کنند و برخی دیگر هم فقط به سراغ ست کردن رنگ‌ مشکی، سفید یا برخی رنگ‌های خاص می‌روند. اما رنگ مشکی چیز دیگریست. رنگ مشکی در بیشتر مواقع در ست شما حضور خواهد داشت. حال می‌خواهد تمام ست شما را در بر بگیرد یا تنها بخشی از آن باشد. ست کردن رنگ مشکی با توجه به استایل شما، می‌تواند هم کلاسیک باشد و هم منحصر به فرد به نظر برسد. اما ست‌های تمام مشکی ممکن است خسته کننده به نظر برسند و اگر قرار است یک ست تمام مشکی بپوشید، بهتر است با اصول ست کردن آن هم آشنا شوید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ خواهیم داد که ترکیب رنگ مشکی با چه لباس‌هایی و رنگ‌های دیگر زیباست؟

استایل کلاسیک

استایل کلاسیک مشکی همراه با کت مشکی ست کردن رنگ مشکی به صورت کلاسیک ممکن است تکراری باشد اما استایل بسیار خوبی دارد و ست کردن لباس‌ها هم، در این حالت بسیار آسان است. کافیست یک کت مناسب انتخاب کنید و با کفش منحصر به فردی بپوشید. مثلا ست کت، شلوار اسلیم و بوت مشکی هم شیک است و هم استایل بسیار کلاسیکی دارد. این ترکیب به هیچ وجه تکراری یا خسته کننده نخواهد بود. جای تعجبی ندارد که رنگ مشکی در مقایسه با رنگ‌های دیگر، کاربرد بیشتری در فضاهای رسمی دارد و استفاده از استایل کلاسیک بهترین راه برای ست کردن رنگ مشکی در شرایط رسمی و اداری است.

کمک گرفتن از اکسسوری‌ها

استفاده از کیف های رنگی در ست کردن رنگ مشکی راهکار بعدی برای ست کردن رنگ مشکی، بهره بردن از اکسسوری‌های رنگی مناسب است. اضافه کردن یک اکسسوری رنگی کمی اختلاف ایجاد می‌کند و همین موضوع از تکراری بودن ست شما جلوگیری می‌کند. این ست بسیار ساده است و پوشیدن آن زمان‌بر نخواهد بود. به همین دلیل می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما برای استایل روزمره باشد. رنگ مشکی بهترین فرصت برای بولد کردن بخشی از ست است. ست کردن رنگ مشکی با یک کیف یا عینک منحصر به فرد می‌تواند بسیار شیک باشد.

نشان دادن بخش کوچکی از پوست

پوشیدن شلوارهای زاب دار مشکی در ست مشکی بسیاری از ما در فصل‌های سرد، چندین لایه لباس به تن می‌کنیم اما اگر هوا آنقدرها هم سرد نباشد، پیشنهاد می‌شود از شلوار‌های جین زاپ دار مشکی استفاده کنید. ست کردن رنگ مشکی با نشان دادن بخش کوچکی از پوست، استایل منحصر به فردی به شما می‌دهد. دقت کنید که زاپ شلوار زیاد نباشد و در کل بخش زیادی از پوستتان را نمایان نکند. اختلاف رنگ پوست و شلوار مشکی استایل مشکی شما را از حالت یکنواخت خارج می‌کند.

استایل کژوال

انواع مختلف استایل کژوال مشکی همراه با کت چرم ست کردن رنگ مشکی لازم نیست حتما با کفش‌های منحصر به فرد و شلوار‌های اسلیم زاپ دار یا کت‌های بزرگ همراه باشد. استایل کژوال با رنگ مشکی بسیار خوب و عادی به نظر می‌رسد و ساختن ست مناسب هم بسیار آسان است. در این استایل استفاده از کت چرم با تیشرت‌های سفید پیشنهاد می‌شود.

استفاده از رنگ‌های خنثی

استفاده از رنگ‌های خنثی مانند خاکستری و مشکی در استایل زنانه ست کردن رنگ مشکی می‌تواند با استفاده از رنگ‌های خنثی دیگری هم همراه باشد. استفاده از ست تمام مشکی کمی خسته کننده است اما اگر اکثر ست مشکی باشد و فقط بخشی از ست را به یک رنگ خنثی دیگر اختصاص بدهید، استایل منحصر به فردی خواهید داشت.

تغییر دادن رنگ کفش‌ها

پوشیدن کفش‌های رنگی همراه با لباس‌های مشکی ست کردن رنگ مشکی با کفش‌های رنگی بسیار شیک است. یک ست تمام مشکی در کنار کفش قهوه ای تمام چیزی است که به آن نیاز دارید تا استایل شیکی داشته باشید. اضافه کردن این رنگ به ست کاملا خودش را نشان می‌دهد، این موضوع زمانی قابل درک است که کفش‌ها را از ست حذف کنید و ست تمام مشکی را با ست همراه کفش مقایسه کنید. پوشیدن ست مشکی با کفش قهوه ای شاید خیلی دور از ذهن نباشد و اگر می‌خواهید لباسی بپوشید که در کنار مشکی بودن، منحصر به فرد باشد، به سراغ کفش‌های خاص بروید.

در نهایت

همان طور که از راهکارها مشخص است، بهترین راهکار برای ست کردن رنگ مشکی و داشتن یکی ست تمام مشکی، اضافه کردن یک بخش کوچک منحصر به فرد به آن است. این بخش می‌تواند یک عینک خاص یا یک کیف رنگی باشد. در هر صورت اگر ۱۰۰% ست شما مشکی باشد، ممکن است یک حالت تکراری به آن بدهد که از جذابیت آن کم بکند. آیتم‌های کوچک رنگی را همراه با ست مشکی خود استفاده کنید تا زیبایی استایل شما چند برابر و همه‌ی نگاه‌ها به سمت شما جذب بشود.