استایل زنانه رنگی برای ورود به پاییز

مجله سارابارا – خرید لباس‌هایی با رنگ مخصوص هر فصل بهترین روش برای به روز بودن و داشتن استایلی جدید در هر زمانی از سال است. همه میدانیم رنگ‌ها می‌توانند بر روی حال و هوای ما تأثیر بگذارند و خیلی سریع از لباس نه چندان جالب را یک استایل جذاب بسازند. پس شاید بهتر باشد پاییز امسال به جای اینکه مثل همیشه سراغ لباس‌های مشکی و تیره خود بروید از رنگ‌های پاییزی استفاده کنید. در ادامه چند استایل رنگی زنانه برای ورود به پاییز هم بررسی خواهیم کرد.

رنگ‌های مناسب برای پاییز

رنگ‌های پاییزی خیلی دوست داشتنی هستند. خرید لباس‌هایی با رنگ خنثی در این فصل افزایش پیدا می‌کند. درواقع رنگ‌های قهوه‌ای و بژ بر پاییز حکم‌فرمایی می‌کنند و به نوعی همه کار هستند. می‌توانید از سر تا پا لباس‌هایی با رنگ خنثی بپوشید یا اینکه این رنگ‌ها را با رنگ‌های منحصر به فرد دیگر ترکیب کنید و استایلی برجسته برای خود بسازید. از ترکیب رنگ‌های غیرمنتظره با همدیگر نترسید و از ترکیب لباس‌های خود با یکدیگر لذت ببرید. در ادامه می‌توانید رنگ‌هایی که در پاییز ۲۰۲۱ ترند هستند را مشاهده کنید:

  • زرد
  • خردلی
  • نارنجی
  • سایه‌های مختلف رنگ قرمز
  • سرمه‌ای
  • سایه‌های مختلف رنگ سبز مانند سبز زیتونی، زمردی و فیروزه‌ای
  • صورتی روشن
  • خاکستری

استایل زنانه رنگی: رنگ جگری

بدون شک قهوه‌ای رنگ فصل پاییز و پرکاربردترین استایل زنانه رنگی در این فصل است. این رنگ گرم و شیک پایه جدیدی برای لباس‌های شما ایجاد می‌کند و ظاهری ظریف و در عین حال مدرن برای شما می‌سازد. بهتر است به جای رنگ مشکی قدیمی که اغلب تمایل دارید از آن استفاده کنید بیشتر به سمت سایه‌های رنگ قهوه‌ای بروید. برای استفاده از رنگ قهوه‌ای در استایل خود می‌توانید از چکمه، پیراهن چرمی یا ژاکت‌های پشمی استفاده کنید. ترکیب این سایه‌ای تیره رنگ قهوه‌ای با رنگ‌هایی مثل برنزی، زرشکی و مشکی خوب می‌شود.

استایل زنانه رنگی: رنگ نود و شتری

امسال در فصل پاییز رنگ‌های خنثی روشن‌تر بیشتر روی بورس هستند. رنگ‌های نود و شتری با ته رنگ صورتی زیبایی که دارند خیلی لطیف و زنانه به نظر می‌رسند. رنگ‌های خنثی با لباس‌هایی از جنس ابریشم، جیر، پشم و چرم عالی هستند. می‌توانید از این رنگ‌ها برای استایل روزمره خود استفاده کنید. برای مثال برای این استایل زنانه رنگی می‌توانید یک کت جیر، ژاکت گشاد نرم و بلوز دکمه‌دار بپوشید. به جای کفش‌هایی که معمولاً می‌پوشید چکمه‌های ساق بلند طرح کروکدیل بخرید. فرقی ندارد لباس‌های رنگ نود و شتری خود را به تنهایی بپوشید یا آن‌ها را با رنگ‌های دیگری ترکیب کنید در هر صورت این لباس‌ها ظاهری کاملاً متناسب با پاییز برای شما می‌سازند و به راحتی با سایر لباس‌ها هماهنگ می‌شوند.

استایل پاییزی با رنگ شرابی پررنگ

رنگ‌های قرمز زنده‌ای که در فصل بهار از آن‌ها استفاده می‌کردیم در پاییز تبدیل به زرشکی و سایه‌های آلبالویی می‌شوند. می‌توانید برای این فصل کلاً رنگ شرابی تیره بپوشید، برای مثال یک کت پشمی را روی یک ست کت و دامن بافتنی بپوشید و جذاب‌تر از همیشه ظاهر شوید. زمانی که می‌خواهید از سر تا پا لباس‌های یک رنگ بپوشید بهتر است ترکیب رنگ را با جنس لباس‌ها هماهنگ کنید. رنگ شرابی برای خرید اکسسوری‌های جدید هم مناسب است. برای مثال می‌توانید یک کیف شرابی رنگ با طرح پوست مار بخرید.

استایل زنانه رنگی: لباس‌های سبز رنگ

رنگ سبز توجه خیلی از مردم را به خود جلب کرده است. شاید به خاطر احساس خوش‌بینی و امیدوارکننده‌ای است که در سایه‌های مختلف این رنگ نهفته است. استایل زنانه رنگی مخصوص پاییز با استفاده از طیف‌های گسترده رنگ زرد، رنگ‌های گیاهان و سبز زیتونی کامل می‌شود. سایه‌های رنگ سبز غیرمنتظره و به شکل غیرقابل‌پیش‌بینی به راحتی با رنگ‌های خنثی مثل سیاه یا قهوه‌ای سازگار هستند. برای استفاده از این رنگ‌ها در پاییز می‌توانید یک جوراب شلواری همراه با یک کیف دستی با رنگ‌های تیره‌تر انتخاب کنید.

استایل رنگی پاییز با رنگ زرد ملایم

رنگ زرد امسال قرار است اهمیت زیادی پیدا کند و پایه لباسی شاد و گرم برای استایل شما بسازد. از رنگ زرد کره‌ای گرفته تا زرد گل همیشه بهار و خردلی برای این فصل مناسب هستند. معمولاً رنگ زرد با سایر رنگ‌های مشابه خود مانند نارنجی و سبز هماهنگ می‌شود اما برای این استایل زنانه رنگی می‌توانید زرد ملایم را با قهوه‌ای تیره ترکیب کنید. می‌توانید کت‌های چهارخانه با رنگ‌های ذکر شده بپوشید، یا بلوز ابریشمی و دامن ساتن انتخاب کنید. رنگ زرد مختص به فصل خاصی نیست پس می‌توانید لباس‌های زرد رنگ خود را در فصل‌های بهار و تابستان هم بپوشید.

استایل زنانه رنگی: صورتی چرک

ما معمولاً از رنگ صورتی چرک برای وسایل منزل مانند کوسن‌ها، رواندازها و ملحفه‌ها استفاده می‌کنیم و حالا در پاییز امسال می‌توانیم این رنگ را بپوشیم. این رنگ لطیف و پودر مانند یکی از سایه‌های کم‌رنگ صورتی است و با استایل راحت این فصل و پیراهن‌ها و کت‌های گشاد خیلی مناسب خواهد بود. می‌توانید لباس‌های صورتی چرک را با پایه سفید ترکیب کنید.

استایل زنانه پاییزی با رنگ آبی پودری

این رنگ آرامش بخش آن‌قدرها هم که به نظر می‌رسد ملایم نیست و زیبایی آن می‌تواند باعث افزایش جذابیت هر لباسی شود. درست است که به اندازه رنگ زرد چشمگیر نیست اما کاری می‌کند همه لباس‌های شما روشن‌تر به نظر برسند. آبی یک رنگ سرد و زمستانی است اما این رنگ روشن گرمای خاصی دارد. برای این به کار بردن این رنگ در استایل زنانه رنگی در پاییز می‌توانید لباس‌های بافتنی نرم با رنگ آبی پودری بپوشید و از لباس‌های خود احساس آرامش دریافت کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید پاییز امسال رنگ‌های خنثی مانند قهوه‌ای، شتری و… مد هستند و شما با استفاده از این رنگ‌ها و ترکیب آن‌ها با رنگ‌های مناسب می‌توانید یک استایل زنانه رنگی مناسب پاییز برای خود بسازید.

منابع: camberwellshoppingtrunkclub