استایل آنجلینا جولی چگونه است و این بازیگر آمریکایی چه می‌پوشد؟

استایل های مختلف آنجلینا جولی و لباس هایی که می‌پوشید

مجله سارابارا – همه ما آنجلینا جولی بازیگر معروف آمریکایی را می‌شناسیم. آنجلینا جولی در سال ۱۹۷۵ و در لوس آنجلس آمریکا به دنیا آمد. این بازیگر ۴۵ ساله، ۳۹ سال است که در حرفه بازیگری مشغول است و تاکنون جوایز بسیار زیادی را در زمینه بازیگری کسب کرده است.

آنجلینا جولی در کنار محبوبیت خود در صنعت بازیگری، به خاطر کارهای بشردوستانه‌اش هم مورد احترام بسیاری قرار گرفته است و یکی از تاثیرگذارترین افراد حاضر در صنعت سرگرمی آمریکا است.

 گاهی پیش آمده در مجلات، صفحات اینترنتی یا برنامه های تلوزیونی او را ببینیم و شیفته ظاهر و لباس هایی که او می‌پوشد بشویم.

استایل آنجلینا جولی از دهه ۹۰ میلادی تاکنون تغییرات قابل توجهی داشته است، اما ست‌های منحصر به فرد او همچنان خودشان را نشان می‌دهند و ست‌های روزمره او نیز زیبایی خودشان را حفظ کرده اند.

اگر شما نیز طرفدار استایل آنجلینا جولی هستید و دوست دارید مثل او لباس بپوشید، با ما همراه باشید تا سفری به درون کمد لباس‌های این بازیگر معروف داشته باشیم و بیشتر با جزییات لباس‌ها و ست‌های معروف این بازیگر آشنا شویم.

استایل روزمره آنجلینا جولی

آنجلینا جولی چه بخواهد برای یک مراسم بزرگ آماده شود و چه بخواهد با خانواده‌اش در خیابان قدم بزند، هر چه که بپوشد امکان تشخیص لباس‌های مورد علاقه‌اش وجود دارد. با اینکه استایل انتخابی او در ست‌های روزمره ثابت نیست و او استایل‌های مختلفی را امتحان می‌کند، اما در نهایت برخی از ست‌هایش را بیشتر از بقیه می‌پوشد و علاقه بیشتری به آن ها نشان می‌دهد. اولین مورد بلوز رنگ روشن است.

بلوز رنگ روشن

فرقی ندارد که آنجلینا بخواهد برای فرش قرمز آماده شود یا بخواهد به فروشگاه برود و خرید کند. ترکیب یک بلوز رنگ روشن با شلوار تیره یکی از اصلی ترین انتخاب‌ها در استایل آنجلینا جولی است. به طور کلی ترکیب تی‌شرت و نیم تنه سفید با شلوارهای مشکی استایلی است که آنجلینا جولی به آن علاقه دارد و در انواع ست‌ها از آن بهره می‌برد.

آنجلینا جولی در بلوز رنگ روشن در مراسمی رسمی

هر لباسی از جنس ساتن

زمانی که آنجلینا جولی بخواهد توجه همه را به خودش جلب کند، سراغ لباس هایی از جنس ساتن می‌رود. این بازیگر آمریکایی آنقدر خوب در این لباس ها ظاهر می‌شود و آن را با بقیه لباس هایش ست می‌کند که انگار جنس ساتن را از اول برای خود او ساخته‌اند. نکته‌ی مهم دیگر درباره‌ی این لباس ها این است که همزمان حس زیبایی و سادگی را به ما منتقل می‌کند.

استفاده از یک لباس رسمی جنس ساتن توسط آنجلینا جولی

کفش‌های مجلسی

استایل آنجلینا جولی در اکثر مواقع با کفش‌های مجلسی تکمیل می‌شود. به ندرت می‌توان در پای او کتانی دید. شاید کفش‌های مجلسی برای دوران طولانی نادیده گرفته شده باشند اما آنجلینا متوجه اهمیت آنها شده است. این کفش‌ها هر ستی را تحت تاثیر قرار می‌دهند. بوت، نیم بوت و کفش‌های پاشنه تخت زنانه انتخاب‌های دوم آنجلینا بعد از کفش‌های پاشنه بلند می‌باشد. اگر می‌خواهید استایلی شبیه به استایل آنجلینا جولی داشته باشید به کفش‌های مجلسی اهمیت بیشتری بدهید.

کفش مجلسی پاشنبه بلند آنجلینا جولی

یقه اسکی‌های ساده

استایل آنجلینا جولی مانند اکثر مینیمالیست های دیگر، شامل یقه اسکی های ساده هم می‌شود. او بارها از لباس یقه اسکی در ست های خود استفاده کرده است و اکثرا هم از رنگ مشکی استفاده می‌کند اما از رنگ های آبی و قهوه ای هم استفاده کرده است. پس اگر می‌خواهید مانند او لباس بپوشید برای شروع بهتر است چند دست از این لباس ها درون کمد خود بگذارید.

حضور آنجلینا جولی با یقه اسکی ساده و مشکی در یک مراسم

استفاده از پر در لباس

آنجلینا جولی به لباس هایی که در آن ها پر به کار رفته باشد هم علاقه نشان داده است و زمانی که بخواهد زیبایی خود را با زرق و برق لباس هایش چند برابر کند از این دست لباس ها استفاده می‌کند. این لباس ها برای آنجلینا جولی تقریبا به اندازه لباس های ساتن محبوب هستند و پیشتر با این لباس ها در فرش قرمز حاضر شده است.

آنجلینا جولی در لباس مشکی پردار

ست‌های رنگ روشن

در روزهایی که او علاقه‌ای به استفاده از رنگ تیره نداشته باشد، در تمام ست خود از رنگ های روشن و خنثی استفاده می‌کند. رنگ هایی مانند کرم و بژ اولین انتخاب های او هستند که بیشتر در ست های روزمره دیده می‌شوند.

استایل خیابانی رنگ روشن آنجلینا

کیف دستی قرمز

استایل آنجلینا جولی معمولا با رنگ های خنثی همراه است اما گاهی اوقات از اکسسوری هایی با رنگ های منحصر به فرد استفاده می‌کند. اولین انتخاب او برای این کار کیف دستی قرمز است. او این کیف‌های زنانه را با هر لباسی در هر رنگی ست می‌کند.

استایل آنجلینا جولی همرا با یک کیف قرمز و عینک آفتابی

شلوارهای گشاد

آنجلینا جولی در ست های روزمره خود از شلوار جین های چسبناک استفاده می‌کند اما زمانی که بخواهد در یک مراسم شرکت کند، خصوصا مراسم های مربوط به کارهای بشردوستانه، از شلوار های گشاد استفاده می‌کند. او همواره سراغ لباس هایی می‌رود که هم شیک و هم رسمی باشند.

آنجلینا جولی در یک شلوار گشاد، رسمی و شیک

لباس‌های مجلسی مشکی

هر زمان که بخواهیم کمد لباس‌های آنجلینا جولی را تصور کنیم، احتمالا باید آن را پر از لباس‌های مشکی ببینم. مشخص است که آنجلینا جولی به لباس‌های مشکی علاقه زیادی نشان داده است و در خیلی از مراسم‌ها و فرش قرمز‌ها و حتی در استایل‌های خیابانی و روزمره خود از این رنگ استفاده کرده است و همه این رنگ را بخش جدا نشدنی از استایل آنجلینا جولی می‌دانند.

آنجلینا جولی در یک ست کت و شلوار مشکی

رژهای قرمز رنگ

اگر آنجلینا جولی را بشناسید حتما متوجه این خواهید شد که او علاقه‌ی زیادی به ژرلب‌های قرمز رنگ دارد. رژ‌هایی با دو رنگ قرمز کلاسیک که همش در جلوی میز آرایش او هستند رنگ قرمز روسی و روبی وو می‌باشند و درصورت سفید و روشن آنجلینا بخوبی خود را نشان می‌دهند.

آرایش آنجلینا جولی همراه با رژ لب قرمز

لباس‌های دوران بارداری

استایل آنجلینا جولی در زمان بارداری ثابت کرد دوران بارداری یک خانم زمانی برای پایان یافتن زیبایی‌های او نیست. آنجلینا در زمان بارداری با پوشیدن لباس‌های رسمی گشاد و راحت در مراسم‌های مختلفی حاظر شد. این لباس‌ها زیبایی همیشگی خود را داشتند، اما کمی زرق و برق کمتر و راحتی بیشتر را دارا بودند. همچنین این لباس‌های گشاد مزیت پنهان کردن اضافه وزن حاصل از بارداری را داشتند.

 لباس رسمی آنجلینا جولی در دوران بارداری

سخت نمی‌گیرد

یکی از نکات مهمی که باید به طور کلی در استایل آنجلینا جولی مورد توجه قرار دهیم این است که او اصلا در لباس پوشیدن سخت نمی‌گیرد. شاید در مراسم‌های رسمی با انواع لباس‌های مجلسی و اکسسوری‌های مختلف حاظر شود اما در موقعیت‌های دیگر ترجیح می‌دهد لباس راحتی زنانه مثل شلوارها و بلوزهای ساده و گشاد بپوشد. حتی گاهی او را با پیژامه و صندل‌های راحتی در فرودگاه و مکان های غیر رسمی می‌بینند. استایل آنجلینا جولی با پیژامه در فرودگاه

در بالا همه‌ی آن چیزی که باید درباره‌ی استایل آنجلینا جولی بدانید را به شما گفتیم، شما نیز اگر می‌خواهید در لباس پوشیدن از او الگو بگیرید، می‌توانید از آنها بهره ببرید اما یادتان باشد مهم‌ترین نکته درباره‌ی استایل آنجلینا جولی که باید بدانید، این است که راحتی را اصل قرار دهید و از پوشیدن لباس‌هایی که سلیقه شماست و از آن‌ها خوشتان می‌آید عبایی نداشته باشید. تا همه شما را با استایل معروف و منحصر به فرد خودتان بشناسند.