چرا پوشش نوید محمدزاده منتقدان زیادی دارد؟

مجله سارابارا – نوید محمدزاده ، بازیگر فوق العاده با‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ استعداد کشورمان است که طی بازه زمانی نسبتا کوتاهی توانست جوایز زیادی چه در داخل و چه در خارج از کشور را از آن خود کند. او چندی پیش در جشنواره بین المللی فیلم براتیسلاوار در اسلواکی، به عنوان بهترین بازیگر مرد معرفی شد، نوید هم جایزه اش را به بازماندگان زلزله ۷٫۳ ریشتری کرمانشاه تقدیم کرد. تمام این مسائل باعث شده که این بازیگر محبوب سینما در کانون توجه ها قرار گیرد و البته در کانون توجه بودن همیشه به معنی زیر ذره بین رفتن نوع پوشش و دنبال کردن استایل های محبوب آن سلبریتی است. “ببر کورد فروردینی” هم از این قاعده مستثنا نیست.

استایل نوید محمدزاده

اگر نوید را در شبکه های اجتماعی و یا اخبار دنبال کرده باشید، خیلی زود متوجه خواهید شد که جدا از استایل عادی و همه پسندی که اکثر سلبریتی های ایران انتخاب می‌کنند، نوید از استایل های خاص هم استقبال می‌کند. پوشش های انتخابی این بازیگر طرفداران زیادی ندارد و گاهی اوقات هم استایل او منتقدان زیادی داشته.

View this post on Instagram

#style ???? #navidmohamadzadeh

(@navidmohamadzadeh) on

این سبک از پوشش همواره مخالفینی سر سخت و “اصیل طلب” را به دنبال دارد که به هیچ وجه از این نوع پوشش حمایت نمی کنند و همواره سعی در نقد این سبک دارند. مانند بازخورد شبکه های اجتماعی به نحوه پوشش نوید طی جشنواره کن که ایرادات خیلی زیادی – و گاهی نامعقول – را به نحوه پوشش این بازیگر ایلامی وارد کردند.

نوید محمدزاده و پژمان بازغی در کنار تابلوی جشنواره کن
نوید محمدزاده و پژمان بازغی در جشنواره کن

چرا نوید چنین سبک هایی را انتخاب می کند؟

جدا از بحث شیکی و خوش استایل بودن یا نبودن این نوع از پوشش ها، نوید محمدزاده با استفاده از این لباس های خاص توانسته بخش بیشتری از اخبار را به خودش اختصاص دهد و این موضوعی است که هر سلبریتی به آن توجه می کند. یکی از مزیت‌های دیگر این پوشش ها هم دیده شدن لباس های خاصی است که می توانند در طول زمان به لباس های عادی ما تبدیل شوند.