فوت و فن پوشیدن کت مشکی را یاد بگیرید

فوت و فن پوشیدن کت مشکی را یاد بگیرید.

مجله سارابارا – یکی از چالش های اصلی ما در زمستان پوشیدن لباس هایی است که هم زمان به اندازه کافی گرم باشد و ما را از سرما و پیامدهای آن حفظ کند و هم بتواند زیبایی و چشم نوازی مورد نظر ما را برایمان فراهم کند. کت مشکی پرطرفدار ترین راه حل برای این چال است و امروزه به بخش اصلی و جدا نشدنی کمد لباس ما تبدیل شده.

اما مشکل از آنجایی شروع می شود که مجبوریم کت یا پالتوی مشکی مان را با لباس های مختلف ست کنیم. زیرا این دست از کت ها به سرعت می توانند تکراری و حوصله سر بر بشوند.

برای همین تصمیم گرفتیم نکاتی را در رابطه با پوشیدن کت مشکی زنانه بگوییم تا شما فوت و فن پوشیدن کت مشکی را یاد بگیرید و دیگر دغدغه استفاده از این کت ها را نداشته باشید.

۱. کت مشکی بلند را امتحان کنید

استفاده از کت مشکی بلند توسط کیم کارداشیان روی لباس سفید و شلوار جین زاپ دار و کفش پاشنه بلند
کت مشکی بلند کیم کارداشیان 

پوشیدن کت‌های بلند یا کت‌های بارانی را در نظر بگیرید، هر چند شاید فکر کنید استفاده از این کت ها کمی ناخوشایند به نظر بیاید و کمتر کسی آنها را بپوشد اما پوشیدن لباسی که تا ساق پا – یا حتی بیشتر – ادامه داشته باشد، هرگز قدیمی نمی شود و به طرز خارق العاده ای با هر لباسی از شلوار جین گرفته تا مانتو های رنگارنگ و خاص ست می شود.

نمونه بالا از ست شلوار جین و کت کیم کارداشیان به خوبی نشان دهنده شیک و خاص بودن این دسته از کت ها است.

۲. از شرایط بهره ببرید، کت مشکی را جذاب‌تر کنید

استفاده از شال و روسری رنگی با کت مشکی
شال و روسری رنگی به همراه کت مشکی 

وقت آن رسیده ذهنتان را به کار بیندازید و خلاقیت به خرج دهید. اگر کت ساده یا یکدستی می پوشید که به خودی خود متفاوت نیست، می توانید از شالتان برای تغییر شرایط بهره زیادی ببرید و با استفاده از یک روسری دلنواز یا یک شال بافتی یا ابریشمی، با طرح ها یا رنگ های مختلف، بازی را به نفع خود عوض کنید. هر کدام از پیشنهاد های بالا، مکمل مناسبی برای کت سیاه ساده شما هستند و سادگی ست شما را از بین می برند. تنها کاری که باید بکنید این است که جلوی آینه بایستید و ترکیب های مختلف را امتحان کنید.

۳. از خز استفاده کنید و کت مشکی را تاثیرگذار‌تر کنید

کت مشکی خزدار روی لباس مشکی و شلوار طوسی
سِت کت مشکی خزدار

با آمدن خزهای مصنوعی، این دست از لباس ها طرفدار های زیادی پیدا کرده اند. استفاده از خز در کت حالتی لوکس به کت سیاه شما می بخشد. خز می تواند ارتباط بی همتایی میان ست های لوکسوری و خیابانی ایجاد کند و با رنگ سیاه کت هم خوانی دارد. فراموش نکنید که جنس هایی غیر از خز هم می تواند تفاوتی که می خواهیم را ایجاد کند. پس با انتخاب جنس و اندازه مناسب برای کتی که می خواهید بپوشید، ست لباستان را به شیک ترین حالت ممکن برسانید.

۴. کفش های رنگی را با کت مشکی سِت کنید

کت بلند مشکی همراه با کفش زنانه قرمز رنگ

از تاثیر کفش ها غافل نشوید. اگر شما نیز علاقه به استفاده از کفش های رنگی دارید، باید بدانید که یکی از بهترین ست ها برای کت مشکی ساده است. با پوشیدن کفش زنانه رنگی و براق، حس یکپارچگی را از بین ببرید تا تلفیق رنگ‌ها استایلی چشم نواز را برای شما به ارمغان بیاورد.

۵. در انتخاب کیف هوشیار باشید

کیف رنگی در سِت تک رنگ
کیف رنگی در سِت تک رنگ

یکی راحت ترین راه ها برای ایجاد تنوع و ست های مختلف استفاده از کیف ها هستند. کیف ها می توانند حس عادی بودن ترکیب ها را از بین ببرند.

کیف های با رنگ متضاد یا حتی همرنگ را انتخاب کنید و ست خوش استایلی بسازد.

اما اگر می خواهید یک قدم دیگر هم بردارید، می توانید در انتخاب کیف کمی وسواس به خرج دهید.

۶. چیزی نپوشید!

سِت یک رنگ و حفظ سادگی آن
سِت یک رنگ و حفظ سادگی آن 

زیبایی یک ست یک رنگ را دست کم نگیرید و یک کت با دوخت مناسب را به تنهایی بپوشید، دکمه های آن را ببندید و بدون اینکه خود را به زحمت خاصی بیندازید شیک به نظر برسید. این ست ساده زمستانی به همراه کفش رنگی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

۷. کت دو رنگ انتخاب کنید

کت دو رنگ قرمز و مشکی در کنار شال مشکی و شلوار جین تیره
کت دو رنگ مشکی و قرمز

گاهی نیمی از زیبایی لباس بخاطر تفاوت های جزئی درون آن است. متفاوت بودن رنگ قسمتی از کت مثل آستین یا یقه، کمی به لباس تنوع می دهد آن را از حالت یکنواختی در می‌آورد. جایی گیری این گونه کت ها در کمد لباس می تواند شما را هم گام با مد پیش ببرد و در شیک بودن ست های شما تاثیر گذار باشد.

۸. زیاد ریخت و پاش نکنید

حفظ سادگی و استفاده از رنگ های مشابه هنگام پوشیدن کت مشکی
استفاده از رنگ های مشابه

لازم نیست حتما انقلابی عمل کنید و با رنگ های براق و متضاد زیاد از حد توی چشم بیایید. زمانی هم می توانید تضاد ایجاد نکنید. مثل پوشیدن یک لباس طوسی زیر کت مشکی . این ترکیب ها شاید به نظر قدیمی یا تکرای باشد اما ترکیبی شیک هستند و هیچ وقت از مد نمی‌افتند. 

9. بلوز سفید را امتحان کنید

بلوز سفید همراه با کت مشکی و دامن

استفاده از بلوز سفید همراه با کت مشکی 

بلوز بافت سفید گزینه دیگری است که می‌توانید با کت مشکی خود امتحان کنید. بلوز های سفید زنانه مخصوصا اگر بلوز بافتنی زنانه باشد، هم گرمای کافی دارند، هم مناسب فصل زمستان هستند و هم بسیار زیبا می‌باشند. ترکیب رنگ سیاه و سفید ترکیبی شیک و کلاسیک است و مناسب هر نوع استایلی از رسمی گرفته تا خیابانی است.

10 شلوار جین را امتحان کنید

استایل زمستانی کت مشکی همراه با شلور جین

کت‌های مشکی همرا با شلوار جین زنانه آبی یا زیتونی مناسب استایل های اسپرت و خیابانی هستند. کفش مناسب برای این استایل انواع کتانی و کفش های پاشنه تخت است. این استایل کمی ظاهر مردانه دارد و ممکن است مناسب سلیقه هرکسی اما اگر اهل تنوع و امتحان ترکیب های مختلفی هستید از این استایل غافل نشوید.

 

در این نوشتار انواع فوت و فن پوشیدن کت های مشکی را یاد گرفتید. حالا تنها کاری که لازم است بکنید استفاده از راهنمایی های بالا و داشتن کمی خلاقیت است تا زمستانی متفاوت را با انواع مختلفی از کت‌ها و پالتوهای زنانه زیبا داشته باشید.