معرفی و بررسی ده عطر زمستانی محبوب برای خانم‌ها و آقایان

مجله سارابارا – در رابطه با عطر زمستانی اکثریت معتقدند عطرهایی که در زمستان خریداری و استفاده میشوند باید بویی از تعطیلات با خود داشته باشند! معمولا ما تعطیلات کریسمس را با رایحه‌ای گرم به یاد می‌آوریم؛ رایحه‌ای شامل نت‌های دارچین، صنوبر، هیزم و کلوچه‌ی زنجبیلی تازه با ماندگاری بالا که بوی خوش و گرم آن تا مدت ها روی ژاکت مورد علاقه‌مان بنشیند. فرقی نمیکند برای عطر زمستانی‌تان رایحه‌ی شکلات و وانیل را انتخاب کنید یا سراغ نسخه‌های خنک‌تر و گلی بروید! یازده عطری که در این مطلب به انتخاب مجله‌ی هارپربازار مرور میکنیم بهترین انتخاب برای زمستان پیش رو هستند.

عطر زمستانی تام فورد Soleil Neige

این عطر فارغ از جنسیت و محدودیت میتواند به امضای شخصی شما تبدیل شود. تام فورد برای تولید Soleil Neige از نت اولیه‌ی ترنج و بذر هویج، نت میانی رز، گل یاسمن، شکوفه‌ی پرتغال ، گل سفید و رز ترکی بهره گرفته است و در آخر برای نت پایانی رایحه‌ی گل لادن، وانیل و مشک را انتخاب کرده است.

عطر زمستانی تام فورد شیشه‌ی سفید مات و در دایره شکل
تام فورد

نارس Audacious Fragrance

اگر از دوستداران و طرفداران برند آرایشی نارس هستید و از رایحه‌ی آشنای روغن‌ها و لوسیون‌های این برند لذت میبرید این عطر زمستانی یک انتخاب مناسب برای شماست. این عطر ترکیبی ست از یاس سفید، عود، گل تیارا و چوب صندل است که میتواند شما را از سرمای زمستان حفظ کند.

عطر زمستانی نارس پکیج مشکی شیشه‌ای
نارس

دیور JOY by Dior

عطر زنانه‌ی جوی با لبخند درخشان گل‌ها، مرکبات و همچنین تم گرم و شیرین چوب و مشک معنی پیدا میکند. عطری با هزاران وجه متفاوت و در عین حال شفاف و لطیف.

عطر زمستانی دیور صورتی رنگ در فلزی
دیور

گرلن Mon Guerlain

اگر جزو افرادی هستید که عطر در زندگی شما نقش پر رنگی ایفا میکند بدون شک آوازه‌ی عطرهای گرلن به گوشتان رسیده است. جدید ترین عطر زمستانی گرلن برپایه‌ی نت‌های جسورانه و اغواگر لوندر، وانیل و نعناع هندی ساخته شده است و جالب است بدانید منبع الهام آن کسی جز آنجلینا جولی ستاره‌ی محبوب هالیوود نیست.

عطر زمستانی صورتی رنگ گرلن چند ضلعی و شیشه‌ای شفاف
گرلن

هرمس Twilly d’Hermès

هرمس آخرین ورژن از عطر twilly را که بر پایه‌ی مقدار زیادی زنجبیل، گل مریم و فلفل ساخته شده ست، مختص دختران جسور میداند. ترکیب این عناصر متفاوت رایحه‌ای گرم، شرقی و خاص به وجود آورده است که امکان استفاده از این عطر در زمستان و همینطور بهار را به مخاطب میدهد.

عطر زمستانی و بهاری هرمس با روبان رنگی و در مشکی و شیشه قرمز رنگ
هرمس

ایو سن لورن Libre Eau De Parfum

جای تعجب ندارد اگر کسی تصمیم بگیرد تنها جعبه‌ی این عطر زیبا را خریداری کند، چرا که پکیج طلایی رنگ آن بی شباهت به یک اثر هنری نیست. با این تعاریف اگر مشتاق هستید درباره‌ی رایحه‌ی آن بدانید بهتر است برای نت ابتدایی پرتغال، توت سیاه و لوندر، برای نت میانی گل یاسمن و شکوفه‌ی پرتغال و به عنوان بیس وانیل ماداگاسکار، چوب سدر، عنبر و مشک را در نظر بگیرید.

عطر زمستانی ایو سن لورن با شیشه‌ی شفاق زرد رنگ و در مشکی با حروف طلایی
ایو سن لورن

گوچی Mémoire d’une Odeur

گوچی با تولید عطر جدیدش مثل همیشه متفاوت ظاهر میشود. این کمپانی با تولید یک اکسیر فاقد زمان و فاقد جنسیت سعی دارد پا را فراتر از چارچوب‌ها بگذارد و یک خانواده‌ی جدید بسازد. نت‌های این عطر برای ما هوای تازه و بوی مشک را یادآور میشود و حسی قابل اطمینان و شفاف ایجاد میکند.

عطر زمستانی گوچی با شیشه‌ی سبز و در طلایی
گوچی

کلوئی Atelier des Fleurs

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که بوی گل یاسمن دیوانه‌تان میکند این عطر منحصرا برای شما ساخته شده است. گلبرگ‌های یاس سفید و نت‌های آفتابی این عطر قادر است یک رویای مخملی به همراه رایحه‌ی چوب و گل برایتان بسازد.

عطر زمستانی کلوئی با شیشه‌ی سفید و نوشته طلایی
کلوئی

لانکوم Idôle Le Parfum

طرفداران لانکوم عطرهای این برند مشهور را با رایحه‌ی کلاسیک آن میشناسند. آنطور که در توضیحات ذکر شده این عطر زمستانی از سه عطر زنانه متفاوت تشکیل شده است و رایحه‌ای مدرن، پیچیده اما همچنان کلاسیک ساخته است. اگر مشتاق هستید بیشتر راجع به رایحه‌ی idole بدانید بهتر است نت‌های رز، مشک، گل یاسمن و وانیل را متصور شوید.

عطر لانکوم شیشه ی صورتی رنگ و در کلد رز مستطیلی شکل
لانکوم

عطر زمستانی تیفانی Tiffany & Love

عطر تازه‌ی کمپانی تیفانی با نت غالب مرکبات و کاج یک همتای دیگر با نت چوب سرخ، مخصوص آقایان دارد و این نکته آنرا به یک انتخاب مناسب برای مراسم عروسی بدل کرده است. نت اول آنرا پرتغال، لوندر و توت سیاه نت میانی را یاسمن، شکوفه‌ی مرکبات تشکیل میدهند و در نهایت بیس آن یادآور نت‌های وانیل، چوب سدر، عنبر و مشک است.

عطر زمستانی تیفانی آبی روشن و شفاف
تیفانی

HARPER BAZZAR