توضیح کامل روش های خرید اینترنتی لباس

مجله سارابارا – اگر برای مدتی در اینترنت چرخی زده باشید یا از شبکه های اجتماعی استفاده کرده باشید، احتمالا با آگهی های خرید اینترنتی لباس رو به‌رو شده‌اید. روش های خرید اینترنتی لباس معمولا به دو دسته خرید اینترنتی و خرید از تلگرام یا اینستاگرام تقسیم می‌شود.

در دسته اول، شما با پیج ها و کانال های مختلف تلگرام و اینستاگرام طرف هستید که به خاطر زیر ساختی که در آن فعالیت می کنند، شرایط سختی را به وجود می آورند. اما در دسته دوم با یک وبسایت خرید لباس طرف هستید که معمولا خرید رضایت بخشی را به همراه دارد. در ادامه شما را با انواع وبسایت های خرید اینترنتی لباس آشنا می‌کنیم و آن ها را با پیج ها و کانال های تلگرام و اینستاگرام مقایسه می‌کنیم.

روش های خرید اینترنتی لباس : خرید از وبسایت‌های اصلی

اکثر وبسایت های اینترنتی در این دسته قرار می‌گیرند. این فروشگاه ها محصولات خود را به همراه اطلاعات دقیق آن به نمایش می‌گذارند. در این فروشگاه ها تمام پروسه، از انتخاب محصول تا خریداری و ارسال آن، همانند فروشگاه‌های فیزیکی است. این وبسایت‌ها انبار مشخصی دارند و طبق قوانین وضع شده، باید دقیقا همان محصولی را به شما تحویل دهند که در تصاویر دیده می‌شود. علاوه بر تمام این موارد، خرید از وبسایت‌های اصلی معمولا همراه با تخفیف است و اکثر این فروشگاه‌ها هم شرایطی برای ارسال رایگان دارند.

با این اوصاف، خرید از چنین فروشگاه هایی، امن و راحت است. در میان روش های خرید اینترنتی لباس این مناسب ترین گزینه ممکن است. در ادامه ۷ راهنمای کاربردی خرید اینترنتی لباس از وبسایت های اصلی قرار گرفته است.

روش های خرید اینترنتی لباس : خرید از وبسایت‌های واسطه

توضیح کامل روش های خرید اینترنتی

این وبسایت‌ها شامل مجموعه‌ای از فروشندگان لباس هستند که همگی محصولاتشان را در مکان واحدی به نمایش می‌گذارند و شما می‌توانید میان چندین فروشگاه، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از انتخاب محصول مورد نظرتان، وبسایت واسطه، شما را به فروشنده آن لباس به خصوص متصل می کند. معمولا شما در این مرحله به وبسایت فروشنده لباس فرستاده می‌شوید و می‌توانید قیمت و موجودی محصول را چک کنید و سفارشتان را ثبت نمایید.

لازم است بدانید که این دسته از وبسایت‌ها سعی می‌کنند با فروشندگان مناسبی همکاری کنند اما هرگز مسئولیت محصولات فروخته شده را بر عهده نمی‌گیرند و صرفا واسطه میان شما و فروشگاه هستند. موتور جستجوی ترب نمونه مناسبی از چنین وبسایت‌هایی است.

خرید از شبکه‌های اجتماعی

در میان روش‌های خرید اینترنتی لباس ؛ خرید از شبکه‌های اجتماعی بیشترین نارضایتی خریداران را به همراه داشته است چراکه شرایط خرید در این شبکه‌ها به دلیل زیر ساختی که دارند، سخت است و نیازمند هماهنگی‌های زمان‌گیری است. مثلا موجودی و قیمت محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی نوشته شده است اما اکثر فروشگاه‌های اینستاگرام یا تلگرام، این موارد را ذکر نمی‌کنند.