راهنمای استایل تابستانی خانم ها

مجله سارابارا – حتما برای شما هم پیش آمده است که قدرت تصمیم گیری‌تان در انتخاب و حتی خرید لباس را از دست داده‌اید! در این مطلب قصد داریم چند راهنمای استایل تابستانی برای خانم ها و چند ایده مناسب که مطابق با ترندهای تابستان هستند را با شما مرور کنیم! با ما همراه باشید.

راهنمای استایل تابستانی ‌خانم ها برای مهمانی

برای داشتن یک استایل تابستانی ترندی می‌توانید از پترن‌های حیوانی خصوصا پلنگی، رنگهای درخشان و نئونی ، کت و شلوارهای نود و پارچه‌های ساتنی براق در رنگهای مختلف استفاده کنید.

پترن پلنگی

پترن پلنگی همچنان در بین پارچه‌های فصل تابستان به چشم می‌خورد! شما می‌توانید یک پیراهن ساده پلنگی را با صندل‌های مشکی و یک کیف کوچک با رنگ متضاد و پر کنتراستی مثل قرمز ترکیب کنید و عالی به نظر برسید!

جامپسوت طرح پلنگی با کیف قرمز

رنگ‌های درخشان

از رنگهای درخشان و خالصی مثل زرد استفاده کنید! شلوار گشاد و بلند زرد را مرکز توجه استایل قرار بدهید و با یک پیراهن شتری و یا شکلاتی رنگ و صندل‌های سفید و کیف حصیری آنرا کامل کنید.

راهنمای استایل تابستانی خانم ها شلوار زرد

پارچه ساتن

یک دامن بلند ساتن در رنگ‌های گرم مثل آجری، زرشکی، اکر و یا نود انتخاب کنید و آنرا با شومیز سفید محبوبتان همراه کنید! فراموش نکنید یک عینک وینتیج میتواند این استایل را منحصر به فرد نشان دهد.

دامن قرمز ساتنی برای راهنمای استایل خانم‌ها

تناژ نود

رنگ سفید را با تناژ نود ترکیب کنید و یک استایل خاص بسازید! شلوارک برمودای کرم رنگ را با تاپ سفید و یک کمربند چرم قهوه‌ای هماهنگ کنید و در آخر از گوشواره‌های طلایی و یک کلاه حصیری کمک بگیرید!

شلوار نود راهنمای استایل تابستانی خانم‌ها

راهنمای استایل تابستانی کژوال برای خانم ها

برای داشتن یک استایل کژوال در تابستان امسال استفاده از رنگهای پاستلی، آستین‌های پفی در کنار یقه‌های خشتی، اکسسوری‌های دریایی و همینطور صندل‌های حصیری را فراموش نکنید!

رنگ‌های پاستلی

از یک نیم‌تنه و شلوارک پیله‌دار به رنگهای پاستلی استفاده کنید و روی آن پیراهن و یا اورشرتی از جنس لنین و یا حریر به تن کنید! و در آخر کتانی‌های سفید بهترین گزینه برای تکمیل این استایل هستند.

رنگهای پاستلی راهنمای استایل تابستانی خانم‌ها

آستین‌های پفی

یک جین کلاسیک و راسته را با نیم‌تنه یقه خشتی و آستین‌های پفی همراه کنید! از کفش‌های پاشنه‌دار در رنگ‌های خاص کمک بگیرید و یک عینک گربه‌ای به چشم بزنید.

بلوز یقه خشتی راهنمای استایل تابستانی خانم‌ها

اکسسوری‌های دریایی

شلوارک جین و نیم‌تنه تک رنگتان را با یک بلیزر اورسایز همراه کنید و از اکسسور‌های دریایی استفاده کنید! در راستای این استایل کتانی‌های بزرگ و سفید میتوانند انتخاب خوبی باشند

اکسسوری‌های دریایی راهنمای استایل تابستانی خانم‌ها

صندل‌های حصیری

با یک دستمال سر کوچک طرحدار موهای بافته شده‌تان را ببندید! شومیز راه‌راه سفید و آبی نخی‌تان را گره بزنید و یک دامن جین بلند را به آن اضافه کنید! سبد و یا صندل‌های حصیری حس تابستانی این استایل را دو چندان میکند.

صندل حصیری راهنمای استایل تابستانی خانم ها