جوراب زنانه ، مهم‌ترین اکسسوری شما

مجله سارابارا – جوراب زنانه رنگی تمام چیزی است که برای جذاب کردن تیپتان به آن نیاز دارید! بکا و کیسی کیسر، دو خواهر بنیان‌گذار شرکت اوکی دوکی هستند. خواهرانی که قدم‌های بزرگی در زمینه جوراب‌های زنانه برداشتند و موفق شدند طرح‌های انقلابی خود را به اجرا بگذارند.

خواهر کوچکتر یعنی بکا، در مورد چند و چون کار و سختی های شروع گفت و اینکه چگونه یک جفت جوراب زنانه نایلونی می‌تواند حس گوشواره‌ای با نگین‌های الماس داشته باشند!

بکا طی مصاحبه اش با مجله فشن، به یکسری از سوال‌های مرتبط پاسخ داده که در ادامه این متن قرار گرفته است:

جوراب زنانه مارک اوکی دوکی با طرح هندوانه
جوراب طرح هندوانه – اینستاگرام فروشگاه اوکی دوکی

ایده کار چه زمانی به ذهنتان رسید؟

من و خواهرم می خواستیم کاری را با هم شروع کنیم؛ کیسی در شرکتی مشغول به کار شد که تصمیم به سرمایه گذاری در ایده گرفت و این به ما انگیزه زیادی داد.

چرا جوراب زنانه ؟

ما دور هم جمع شدیم تا در مورد کارمان فکر کنیم و جوراب، چیزی بود که همه روی آن توافق کردیم. جوراب؟ چراکه نه!

ما همیشه با هم جوراب می خریدیم و همیشه انتخاب های عجیب و رندومی داشتیم، به همین دلیل تصمیم گرفتیم جوراب های زنانه خودمان را بسازیم

اوکی دوکی از کی تبدیل به شرکت شد؟

زمانی که ما تمام تمرکزمان را روی برندینگ گذاشتیم و تصمیم گرفتیم چیز بزرگی خلق کنیم. از آن لحظه تمام تمرکزمان را روی خرید، مارکتینگ و ساخت برند کردیم.

کمی بیشتر در مورد پوروسه طراحی جوراب زنانه بگو

ما نمونه ها و رنگ های مورد نظر خود را به شرکت تولیدمان در هانگژو واقع در چین می فرستیم و همواره با آن ها درباره مراحل تولید و استایل های جدید در ارتباطیم.  برای ما خیلی مهم است که ارتباطمان را با شرکت و افرادی که با آن ها کار می کنیم حفظ کنیم و در مورد طراحی های جدید با آن ها هم فکری کنیم.

جوراب زنانه رنگی مارک اوکی دوکی در اینستاگرام
جوراب رنگی – اینستاگرام فروشگاه اوکی دوکی

چرا حق انتخاب مرد ها در جوراب از زن ها بیشتر است؟

ما فکر می کردیم که مرد ها انتخاب های جالب و خودمانی تری نسبت به زن ها دارند اما این فکر اشتباهی است. وقتی شرکت تازه شکل گرفته بود، ما جوراب های زنانه منحصر به فردی تولید می کردیم، مانند جوراب های  طرح دار، من به جوراب های طرح دار اعتیاد پیدا کرده بودم! بقیه اکسسوری های کوچک نیز همین گونه بودند، این حق انتخاب ها این سوال را به وجود آورد که چرا تا الان کسی به فکر ساختن جوراب های جذاب برای دختر ها نبوده؟ این با عقل جور در نمی آید.

من فکر می کنم زن ها کمی از پوشیدن جوراب های متفاوت می ترسند. من به شخصه احساس می کنم  چیزی که فروشگاه ما را نسبت به بقیه منحصر به فرد می کند، تلاش ما برای تبدیل پوشش عادی و نسبتا پسرانه، به پوشش های دخترانه تر است. مثل جوراب های پر رنگ، چرا نباید حین اسکیت سواری یک جفت جوراب پر رنگ پوشید؟

شما در حال ترغیب زن ها به تجربه جوراب زنانه جدید و امتحان کردن طرح های متفاوت هستید، اما چگونه این جوراب های متفاوت، می توانند جایگزین بهتری باشند؟

ما می خواهیم جوراب زنانه یک اکسسوری عادی باشد، شما می توانید در جاهایی مثل محل کار که لباس ها باید کمی رسمی تر باشد، با استفاده از جوراب های رنگی و متفاوت، کمی به پوششتان حالت شوخ و جذابی بدهید. اگر از لباس های رسمی در محل کار خود استفاده می کنید، این نوع جوراب ها را امتحان کنید.  

از کجا می تونم این جوراب ها رو تهیه کنم؟

جوراب راه راه رنگی فروشگاه اینترنتی سارابارا
جوراب راه راه رنگی در فروشگاه سارابارا

بکا به خوبی توانست دلیل استفاده از جوراب های رنگی و خاص را توضیح دهد. حالا نوبت خریدن این جوراب های زنانه است. فروشگاه این دو خواهر تقریبا غیر قابل دسترس است اما شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سارابارا، انواع جوراب های زنانه با رنگ ها و طرح های مختلف را مشاهده کنید و به استایل خود طرح شیک و خاصی بدهید.