بررسی ۶ ترند کفش زنانه برای بهار ۲۰۲۰

مجله سارابارا – با آمدن بهار و فصل جدید، قطعا باید یک تغییری در استایل خودمان بدهیم که این تغییر نیازمند خرید لباس‌های جدید، اکسسوری‌ها و البته کفش‌ها هستند. ترند کفش زنانه برای بهار ، می‌تواند متفاوت باشد و به طور کلی تمام استایل شما را تغییر دهد.

هر روز تازه تر از دیروز!

ترند‌ کفش زنانه به چند نوع پاشنه و رنگ ختم نمی‌شود و قطعا هر ساله شاهد المان‌های جدیدی هستیم که به دنیای مد و فشن ورود پیدا کرده و همچنین به ذهن طراحان خلاق و مبتکر خطور می‌کند. دیگر چه از این بهتر؟ ترند کفش زنانه ۲۰۲۰ این بار با طراحی‌های کفش‌های جالب و هیجان‌انگیز نظر تمام دوست‌داران دنیای مد و فشن را به خود جلب کرده است. با هم به یک سری از ترند‌های کاربردی و زیبای کفش ۲۰۲۰ می‌پردازیم تا شاید علاقمند شوید که از بعضی از آن‌ها در استایل شخصی خود، استفاده نمایید.

زنجیری بر روی کفش

یکی از ترند‌های دوست‌داشتنی و شیک، کفش‌هایی با تزئین زنجیر روی آن هستند. این ترند کفش زنانه با داشتن زنجیر و تزئینات این چنینی ظرافت خاص و درخششی را به کفش شما و همچنین استایلتان می‌بخشد. فرقی ندارد که عادت به پوشیدن صندل دارید یا کفش‌های پاشنه بلند یا بوت! در هر صورت این زنجیر‌های روی کفش در فشن شو‌های بهار ۲۰۲۰ کولاک کردند. این نوع کفش‌ها معمولا برای استایل و سبک شیک می‌توانند مناسب و خوب به نظر آیند.

ترند کفش زنانه زنجیر بر روی کفش
زنجیر بر روی کفش

لوفر‌های جدید

شاید بتوان گفت یکی از بانمک‌ترین ترند کفش زنانه امسال لوفر‌های مدرنیته شده باشند. البته که شاید وقتی اسم لوفر را می‌شنوید، یاد پدربزرگ و مادربزرگتان بیفتید. واضح است که این کفش‌ها کلاسیک و وینتیج هستند و قطعا برای هر استایلی مناسب نیستند. اما با دیزاین جدیدی که طراحان پرادا و لویی ویتان پیش گرفته‌اند، این نوع لوفر‌ها جذابیت گذشته خود را به‌ دست آوردند. طراحی لوفر‌ها با پاشنه‌های بلند و چرم‌های جذاب، باعث شد که این کفش‌ها برای استایل و سبک و سیاق یک دختر وینتیج و کلاسیک مناسب باشد و در بهار بتواند آن را با جوراب سفید کلاسیک و دامن کوتاه یا بدون جوراب و با شلوار راسته بلند بپوشد، به نوعی انگار می‌خواهد به کافی شاپی در میان گندمزار‌ها برود و با دوستانش ساعت‌ها چای بهار نارنج بنوشد و صحبت کند. چرا که نه !

ترند کفش زنانه لوفر‌های جدید
لوفر‌های جدید

بوت‌های رنگارنگ

اگر استایل مدرن و ماکسیمالی دارید، قطعا عاشق این ترند کفش زنانه می‌شوید. چرا که این نوع بوت‌های رنگارنگ مختص چنین سبک و سیاقی هستند. چه کسی گفته است که شما نمی‌توانید در فصل بهار و تابستان بوت بپوشید؟ هر کسی این حرف را زده است، کاملا اشتباه گفته. شما می‌توانید بودت را هر زمانی که حس کردید به استایلتان می‌آید و با آن سازگاری دارد، بپوشید. این نوع بوت‌های رنگارنگ که معمولا پاشنه‌های بلندی هم دارند، بهتر است با لباس‌های مجلسی یا شاید کت‌های اور‌سایز (بدون شلوار) پوشیده شوند. اگر همیشه مشکی می‌پوشید و استایلتان معمولا رنگ خاصی ندارد، بد نیست یک جفت بوت زرد خورشیدی یا آبی آسمانی پاستلی در کمد لباس‌هایتان باشد. راستی شاید هم تولد دوستتان در روز‌های تابستانی باشد و شما تمایل داشته باشید مانند یک دختر شیک و ماکسیمال و بااعتماد به نفس در آن پارتی، ظاهر شوید.

ترند کفش‌های زنانه بوت‌های رنگی
بوت‌های رنگارنگ

کفش‌هایی با بند‌های در هم پیچ خورده

شاید بند‌های بیش از حد یا اضافه خیلی از شما عزیزان را کلافه کند. پس این ترند کفش زنانه برای هر کسی نمی‌تواند مناسب باشد. به خصوص آن‌هایی که تمایل ندارند هر بار بند‌ کفش‌های خود را باز کنند و ببندند. اما به هر رویی این ترند کفش زنانه در فشن شو‌های ۲۰۲۰ دیده شده است. مهم نیست صندل باشد یا کفش پاشنه‌ بلند، با بند‌های در هم پیچ خورده، کفش شما ترندی می‌شود.

ترند کفش زنانه کفش‌هایی با بند های در هم پیچ خورده
کفش‌هایی با بند‌های در هم پیچ خورده

کفش‌های پلتفرم

اگر جز آن دسته از خانم‌هایی هستید که قدتان متوسط یا کوتاه است و همچنین تمایل به پوشیدن کفش‌های پلتفرم و پاشنه‌های آسمان خراش گونه دارید، این ترند کفش زنانه برای شما مناسب و کاربردی است. این نوع کفش‌ها با هر سبکی قابل پوشیدن هستند البته که بستگی به رنگ جنس آن‌ دارد. اما به دلیل داشتن پاشنه بسیار بلند، پیشنهاد می‌شود که کفش‌های پلتفرم را برای استریت استایل خود انتخاب نکنید. شما که نمی‌خواهید موقع خرید کردن با دوستانتان، دچار کمر درد یا پا درد شوید؟ پس اول سلامتی بعد فشن!

ترند کفش زنانه کفش‌های پلتفرم
کفش‌های پلتفرم

مینیمال اما زیبا

این بار در ترند کفش زنانه به سراغ افرادی با سلیقه‌ و سبک مینیمال می‌رویم که البته کم هم نیستند. این نوع کفش‌ها با طراحی بیسیک و برش‌های خاص و فرم‌های دوست‌داشتنی و ساده، در دل دوست‌داران و علاقمندان استایل مینیمال جا باز کردند. یکی از برند‌هایی که در فشن شوی سال ۲۰۲۰ با کفش‌های مینیمال ظاهر شد، ژیوانشی بود که البته مورد استقبال همگان قرار گرفت. کفش‌های مینیمال معمولا با آیتم‌های دیگر کمد لباس به آسانی ست و هماهنگ می‌شوند و رنگ‌های خنثی مانند ( نود، مشکی، سفید و خاکستری) دارند.

ترند کفش زنانه مینیمال اما زیبا
مینیمال اما زیبا

در نهایت اگر می‌خواهید در مورد ترندهای مد و فشن ۲۰۲۰ اطلاعات بیشتری کسب کنید، متن ترند های ۲۰۲۰ دنیای مد و فشن را مطالعه کنید تا با تمام اکسسوری‌های مهم ترند آشنا شوید.

منبع: harpersbazaar