با ترند های بهار و تابستان 2019 آشنا شوید

۱. پارچه‌ شیبوری

مجله سارابارا – در میان مدل لباس ۲۰۱۹، این رنگرزی که با گره زدن پارچه به روش‌های مختلف انجام می‌شود امسال بسیار مورد توجه قرار گرفته است! و در ران وی برندهای مطرح به وفور دیده می‌شود.

۲. رنگ‌های نئون

این رنگ‌ها مثل فصل گذشته جزو ترندهای اصلی بهار و تابستان ۲۰۱۹ هستند! شاید فکر کنید ست کردن این رنگ‌ها سخت و زمان‌بر است، اما همراه کردن آنها با طیف رنگی خنثی (برای مثال رنگ شتری در کنار سبز فسفری) می‌تواند ترکیبی فوق‌العاده بسازد.

۳. پارچه‌های پلیسه

پلیسه‌های ظریف، ریز، فشرده و پیچان در همراهی با پارچه‌های لطیف و لختی چون حریر و ساتن کالکشن بهار و تابستان برندهای مطرحی چون Balmain  و Givenchy را به خودشان اختصاص دادند! پارچه‌های پلیسه قطعاً در لیست ترند ۲۰۱۹ قرار دارد.

۴. ریشه

همه ما استایل پرطرفدار cowboy را با ریشه‌های بلند و جذاب میشناسیم! امسال این ریشه‌ها را میتوانیم در آیتم‌های مختلفی مثل کیف، کفش و کت‌های چرمی ببینیم.

۵. سرشانه‌های پف دار

بولد کردن قسمت سرشانه لباس حرکت جدیدی نیست! اما طراحان امسال یقه‌های مربعی را با سرشانه های پف دار همراه کردند و ترکیب کلاسیک و در عین حال جدیدی ساختند.

۶. لباس‌های حجیم

اگر سعی دارید مطابق ترندهای امسال لباس بپوشید وقت آن رسیده که پیراهن‌های چسبان و کوتاه را کنار بگذارید و به سفارش برند valentino  پیراهن‌های پرچین و نقش دار تن کنید.

لباس قرمز رنگ حجیم که از ترند های بهار و تابستان 2019 است.
نمونه ای از لباس های حجیم

۷. شبیه پوشیدن (matchy matchy)

از دیگر ترندهای هیجان انگیز امسال که در ران‌وی برند خاص Schiaparelli

زیاد به چشم میخورد هماهنگ کردن رنگ و یا نقش لباس با یک آیتم دیگر در استایل بود. برای مثال یکی بودن پترن کیف با کت.

۸. پولک

این آیتم محبوب و ماندگار مثل سال گذشته قرار است حضور پررنگی در فصول گرم امسال داشته باشد!  پولک برخلاف انچه در ذهن اکثریت نقش بسته نه فقط در استایل رسمی بلکه در تیپ های کژوال هم راه خود را به نحوی باز کرده است.

لباس آبی رنگ پولکی به همراه عینک
لباس پولکی

۹. شلوارک

خوب است بدانید مطابق ترند امسال برای فصول گرم سال بهتر است دامن‌ها را کنار بگذاریم و شلوارک‌های خنک و راحتمان را از کمد بیرون بیاوریم! برای هماهنگی بیشتر با ترند ۲۰۱۹ شلوارک هایی انتخاب کنید که قدشان تا بالای زانو باشد.

منبع: glamourmagazine