اگر در تابستان شلوار زاپ دار می‌پوشید، باید این نکته را بدانید!

مجله سابارا – احتمالا شلوار های جین زاپ دار بخشی از سِت‌های تابستانی شما را تشکیل خواهند داد اما باید بدانید که با پوشیدن شلوار زاپ دار ، خودتان را دچار عذاب بزرگی خواهید کرد.

فرقی نمی‌کند که سوراخ های شلوار شما در طول زمان به وجود آمده باشد یا اینکه شما یک شلوار جین خدشه دار خریده باشید، در هر دو صورت شما شلواری به تن کرده اید که احتمالا شیک است و در حال حاضر طرفداران زیادی دارد.

با پوشیدن این شلوار‌ها ممکن است دچار آفتاب‌سوختگی شوید

مشکل مربوط به زمانیست که شما در گرمای تابستان یک شلوار جین زاپ دار می پوشید و برای مدتی مقابل نور آفتاب قرار می گیرید. در این بازه زمانی اکثر شلوار، از پوست شما در مقابل آفتاب سوختگی محافظت می‌کند اما نور از قسمت های پاره لباس عبور می‌کند و مستقیما به پوست شما می‌تابد. اگر این اتفاق برای بیشتر از دو ساعت ادامه داشته باشد، پوست شما دچار سوختگی دردناکی خواهد شد.

آفتاب سوختگی به دلیل پوشیدن شلوار جین زاپ دار
آفتاب سوختگی به دلیل پوشیدن شلوار جین زاپ دار

اگر در یک روز گرم تابستانی می خواهید این شلوار‌ها را بپوشید و عکس بالا هم نتوانست شما را از تصمیمتان منصرف کند، حتما جین‌های گشاد بپوشید تا زاپ‌های شلوار دائما در حال حرکت باشند و نور فقط روی یک قسمت متمرکز نشود. این نکته مشکل را حل نکرده و صرفا کمی شرایط را بهتر می‌کند.

جایگزین شلوار زاپ دار

نمی‌توان ترند بودن این دسته از شلوار‌ها را در نظر نگرفت اما همیشه جایگزین‌های بهتری هم هست. در حال حاضر شلوار های جین انواع بسیار زیادی دارند و می توانید هر کدام از آن ها را جایگزین شلوار های خدشه دار کنید. شلوار‌های مام استایل مدتی است که توانسته اند دوباره به دنیا مد برگردند. پوشیدن شلوار‌های جین با لباس‌های هماهنگ می تواند سِت شیکی بسازد. بعضی از این شلوار ها، پارگی های کوچکی هم دارند تا هم خدشه دار به نظر برسند و هم شما را دچار آفتاب سوختگی نکنند.

منبع: UNILAD