استایل لباس پوشیدن داونی جونیور: خاص و مطابق مد روز

استایل لباس پوشیدن داونی جونیور چگونه است

مجله سارابارا – این روزها استایل لباس پوشیدن داونی جونیور برای خیلی از مردم جذاب به نظر می‌رسد. اما تا به حال با خودتان فکر کرده‌اید که در دهه ۵۰ سالگی خود باید چطور لباس بپوشید؟ دوست دارید وقتی سنتان بالا می‌رود لباس‌های برازنده‌تری بپوشید؟ یا اینکه می‌خواهید همچنان لباس‌هایی که شما را جوان و با طروات نشان می‌دهند انتخاب کنید؟ شاید حتی نگران این هستید که به چشم بقیه در لباس پوشیدنتان زیاده‌روی نکرده باشید. افراد زیادی هستند که دوست دارند در دهه پنجاه سالگی خود مثل رابرت داونی جونیور لباس بپوشند. در این مطلب قصد داریم استایل لباس پوشیدن رابرت داونی جونیور را بررسی کنیم و ببینیم چطور این بازیگر محبوب همیشه خوش لباس به نظر می‌رسد.

استایل لباس پوشیدن داونی جونیور

اگر به استایل لباس پوشیدن داونی جونیور دقت کنید متوجه می‌شوید او چه فرد خلاقی است. داونی جونیور می‌تواند تی‌شرت‌های راحت و کت‌های اسپورت شیک بپوشد چون لازم نیست سر کار اداری برود. میدانیم او یک بازیگر حرفه‌ای است اما قطعاً لازم نیست مانند افرادی که در بانک کار می‌کنند یا وکلا لباس بپوشد.

تفاوت این دو سبک لباس پوشیدن چیست؟ شاید زمانی که رابرت داونی جونیور را در مصاحبه‌های مطبوعاتی می‌بینید استایل لباس پوشیدن او چشمتان را بگیرد اما نمی‌توانید این نوع لباس‌ها را برای مثال در جلسه‌های هیئت مدیره یا در صحن دادگاه بپوشید.

لباس‌های خود را با اشتیاق انتخاب کنید

چیزی که بیش از همه استایل لباس پوشیدن داونی جونیور را خاص می‌کند تنوع لباس‌هایی است که انتخاب می‌کند. کراوات مشکی به او می‌آید اما رابرت به خوبی می‌داند چطور استایل سرگرم کننده‌ای برای خودش بسازد. به عکس زیر نگاه کنید. همانطور که می‌بینید می‌توانیم یک کت پنجره‌ای خاکستری رنگ را با یک تی‌شرت سبز پیزلی بپوشیم. این سبک لباس پوشیدن مد روز و راحت به نظر می‌رسد اما خیلی هم عجیب و غریب نیست. این استایل با دستمال سبز پیزلی که در جیب کت قرار می‌گیرد کاملاً هماهنگ شده است.

استایل لباس پوشیدن داونی جونیور: عینک‌های جذاب

فکر می‌کنم کسانی که عینک می‌زنند خوب متوجه جذابیت عینک‌های رابرت داونی جونیور می‌شوند. عینک‌های داونی جونیور آن‌قدر چشم‌نواز هستند که حتی می‌توانیم یک صفحه اینستاگرام مخصوص معرفی آن‌ها باز کنیم! RDJ یک فرد کاملاً برونگراست و شاید استایل عینک‌های او برای سلیقه شما زیادی جسورانه باشد. اما زمان که رابرت عینک‌های درستی انتخاب می‌کند هیچ‌کس نمی‌تواند در این زمینه به او برسد.

در تصویر زیر می‌توانید نمونه‌ای از عینک‌های داونی جونیور را مشاهده کنید. عینک سمت راست نمونه مشابهی است که با الهام از ظاهر عینک‌های برند Wayfarer ساخته شده. لبه‌های بالایی فریم این عینک مشکی مات هستند و با رسیدن به بخش پلاستیکی به تدریج رنگ آن‌ها شفاف و محو می‌شود.

همچنین می‌توانید از عینک‌های ارزانی که دارای عدسی محافظ نور آبی هستند استفاده کنید. این عینک‌ها برای زمانی که می‌خواهید مدت زیادی با کامپیوتر کار کنید هم مناسب هستند. با استفاده از چنین عینک‌هایی می‌توانید شبیه به استایل‌هایی که از رابرت داونی جونیور در کنفرانس‌های ویدیویی پلتفرم ZOOM دیده‌ایم عینک بزنید.

کت دو ردیف دکمه بپوشید

فکر می‌کنم استایل لباس پوشیدن داونی جونیور با یک کت دو ردیف دکمه خیلی چشمگیرتر می‌شود. این نوع کت و شلوار باعث می‌شود رابرت ظاهر رسمی‌تری داشته باشد و از استایل کژوال همیشگی خودش فاصله بگیرد. البته رابرت همیشه رابرت است و این بار هم با ست کردن کت و شلوار پنجره‌ای برند ایسایا با کفش‌های اسنیکرز سفید از همان روش‌های مخصوص به خودش برای لباس پوشیدن استفاده کرده است.

استایل لباس پوشیدن داونی جونیور: یک جیب داخل یک جیب بیرون

یک روش عالی برای اضافه کردن شخصیت خاص خودتان به استایل کت و شلواری که می‌پوشید این است که مثل داونی جونیور یک پارچه جیب خود را بیرون بگذارید و یکی را داخل جیب فرو کنید. رابرت یک بار بر روی فرش قرمز چنین ترفندی را به کار گرفت. البته شاید کت او به شکلی طراحی شده بود که یک جیب تو و یک جیب دارای پارچه بیرونی باشد، در هر صورت این روش مناسبی برای ایجاد یک ظاهر خاص است.

پیراهن‌های سفید کلاسیک داونی جونیور

درست است که در استایل لباس پوشیدن داونی جونیور کلاً خبری از پیراهن نیست و او حتی در مراسم رسمی هم یک تی‌شرت و کت اسپرت با هم ست می‌کند، با این حال حتی داونی جونیور هم گاهی تمایل دارد به شکل هوشمندانه لباس بپوشد. داونی جونیور زمانی که می‌خواهد رسمی لباس بپوشد معمولاً با پوشیدن یک پیراهن سفید استایلی کلاسیک برای خودش می‌سازد.

پیراهن سفید برای هر نوع مراسم رسمی مناسب است، ظاهری ساده و در عین حال تمیز برای شما می‌سازد و هیچ‌وقت هم تکراری نمی‌شود. اگر پیراهن‌های سفید را با عینک‌های آفتابی شیشه رنگی ترکیب کنید ظاهری شبیه به استایل کلاسیک RDJ برای خود می‌سازید. به این شکل می‌توانید بدون زحمت ظاهر جذابی داشته باشید.

چطور بدون اینکه شبیه به خدمه هتل شویم تاکسیدو بپوشیم؟

در این مورد شکی نیست که رابرت داونی جونیور برای انتخاب لباس‌های خود شهامت زیادی به خرج می‌دهد. همه میدانیم داونی جونیور عاشق امتحان کردن استایل‌های جدید است. اکثر شما احتمالاً عکس‌های او را با تاکسیدو مشکی دیده‌اید. در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید که داونی جونیور یک تاکسیدو مشکی، یک پیراهن سفید کلاسیک و یک پاپیون پوشیده است. همچنین او مانند همیشه شهامت به خرج داده و همراه با استایل کلاسیک خود کفش‌های اسپرت پوشیده بود.

همانطور که می‌بینید داونی جونیور در این تاکسیدو خیلی جذاب به نظر می‌رسد و استایل او هیچ شباهتی با لباس خدمه هتل‌ها ندارد.

استایل لباس پوشیدن داونی جونیور: جسور باشید

در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ استایل غیررسمی داونی جونیور در رسانه‌ها مشهور شده بود و به همین دلیل هم این‌طور به نظر می‌رسید که رابرت مخالف جهت باد حرکت می‌کند. با این حال امروز RDJ به عنوان نماد خوش پوشی شناخته می‌شود.

شاید استایل لباس پوشیدن داونی جونیور برای بعضی افراد کمی زیاده‌روی به نظر برسد، زیرا او با لباس‌های رسمی بازی می‌کند و از وسایلی استفاده می‌کند که استایل او را راحت‌تر و غیررسمی‌تر نشان می‌دهند. با این وجود نمی‌توانیم انکار کنیم که او واقعاً خوب به نظر می‌رسد. اگر استایل لباس پوشیدن داونی جونیور را دوست دارید و می‌خواهید مانند او لباس بپوشید، پیشنهاد می‌کنیم جسورتر باشید، لباس‌های رسمی را با غیررسمی ترکیب کنید و یک ترکیب عالی بسازید.

منابع: mainlinemensweartopicstalkcarlthompson